کد خبر 1217114
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
انفجار کپسول‌های شارژ اکسیژن 3 مصدوم برجای گذاشت - کراپ‌شده

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: انفجار شلنگ رابط مخزن ۸ هزار لیتری اکسیژن با قسمت شارژ کپسول‌ها ۳ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حادثه انفجار مرکز شارژ کپسول اکسیژن اظهار داشت: در ساعت ۱۹ و ۲۱ دقیقه روز گذشته یک مورد انفجار شیلنگ رابط مخزن ۸ هزار لیتری اکسیژن با قسمت شارژ کپسول‌ها واقع در خیابان امام خمینی (ره) بعد از بیمارستان امام حسین (ع) به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

انفجار کپسول‌های شارژ اکسیژن ۳ مصدوم برجای گذاشت

 سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: بلافاصله با واکنشی سریع در کمتر از ۳ دقیقه اکیپ‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۲۲ و ۱۰ به همراه افسر آماده وقت به محل اعزام و پس از بررسی محل مذکور شاهد مجروح شدن ۳ نفر کارگر بودند.

وی با بیان اینکه سریعاً پس از انتقال مصدومان به محل ایمن با جراحات نسبتاً زیاد تحویل عوامل اورژانس شدند و با ۳ دستگاه آمبولانس به بیمارستان امین اصفهان منتقل شدند، افزود: علت این انفجار ترکیدن شیلنگ رابط مخزن ۸ هزار لیتری و انفجار در همین قسمت بوده است، اما علت اصلی ترکیدن شیلنگ، تحت بررسی کارشناسان است .

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    0 6
    چه باحال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس