کد خبر 1217054
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
تقدیر رئیس کمیته ملی المپیک از سهراب مرادی

سیدرضا صالحی امیری در پیامی از رشادت و تلاش‌های خستگی ناپذیر سهراب مرادی، وزنه‌بردار پرافتخار کشورمان برای حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک توکیو تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مشرق، در متن پیام فوق آمده است: سهراب مرادی پولادمرد افتخار آفرین و با اخلاق کشورمان به رغم آسیب دیدگی مزمن جهت حضور در بازی‌های المپیک توکیو، دلاورانه با تحمل درد و رنج فراوان پنجه در پنجه پولاد سرد باحریفان سر سخت خود نهاد تا بتواند بار دیگر پرچم پر افتخار میهن عزیزمان را در این میدان بزرگ برافراشته نماید.

سهراب عزیز با تکیه به قدرت لایزال الهی و با ذکر یا علی، تمام همت، قدرت و توان خود را در چله غیرت و مردانگی نهاد و حتی درد مزمن کتف وکمر وی هم مانع ازحضور ایشان در این میدان سخت نشد.

بی شک این سرزمین، خاستگاه شیر زنان و دلیر مردانی است که با از خودگذشتگی و جانفشانی بارها و بارها کام ملت راشیرین کردند و در دل این مردم عزیز و قدرشناس جای گرفتند.

یاد و نام سهراب، قهرمان و پهلوان نامدار ایران زمین تا ابد بر تارک اذهان مردم نقش بسته و ماندگار خواهد ماند.

از خداوند متعال برای بهبودی و سلامتی قهرمان ارزنده کشورمان دعای خیر می نماییم و امید واثق داریم باردیگر شاهد حضور ایشان در عرصه رقابت های آسیایی، جهانی و المپیکی باشیم.

وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک،فدراسیون وزنه برداری وخانواده بزرگ و فرهیخته ورزش قدردان ستارگان ایران زمین خواهند بود.

مرادی در مسابقات گزینشی المپیک به دلیل مصدومیت از ادامه پیکارها انصراف داد و نتوانست سهمیه حضور در المپیک توکیو را کسب کند.

منبع: کمیته ملی المپیک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس