کد خبر 1216974
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
شکایت یهودی‌ها از ستاره آرسنال با موج انتقادها همراه شد

عضو کمیته یهودیان انگلیس خواهان برخورد با ستاره مسلمان آرسنال به دلیل حمایت از فلسطین شد ولی در صفحات مجازی با موجی از حمایت‌ها از الننی همراه شد.

به گزارش مشرق، محمد الننی ستاره مصری آرسنال جزو اولین فوتبالیست‌های جهان بود که وحشی گیری نظامیان صهیونیست علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

در همین رابطه تل عوفر عضو کمیته یهودی های بریتانیا با باشگاه آرسنال تماس گرفته و خواهان برخورد با ستاره مصری به دلیل حمایت از مردم فلسطین شده است.

موج انتقاد از شکایت یهودی‌ها از ستاره آرسنال

عوفر یهودی در توئتیرش نوشت: با مدیر باشگاه آرسنال صحبت کردم و از او خواستم تا با محمد الننی به خاطر انتشار پست حمایتی از فلسطین، برخورد کنند.

کمتر از 24 ساعت از این درخواست عضو کمیته یهودی های انگلیس نگذشته بود که موج عظیمی از حمایت از ستاره مسلمان در صفحات مجازی به خصوص توئیتر به راه افتاده و با راه اندازی هشتگ حمایتی « #we_support_Elnen» ما از الننی حمایت می کنیم، از این ستاره مسلمان حمایت کردند.

موج انتقاد از شکایت یهودی‌ها از ستاره آرسنال

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • آذربایجانی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    2 0
    یهود یک آپارتاید و یک جریان نژادپرستانه هست یک جریان مظلوم نما و خودبرتر بین و یک جریان خرافی و معاند و ناسازگار این فرقه ضاله از کلیمیان واقعی و معتقد به حضرت موسی ع جدا شدند و از انها زاویه گرفتند
    • ایمان IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      3 0
      دوست گرامی یهودی و کلیمی یکی هستن یک فرهنگ یک آیین و یک خدا منتها آنی که مدنظر شماست صهیونیسم هست که از هویت یهودی ها سواستفاده میکنه تا اعمال و افکار خودشو توجیه کنه صهیونیست ها همان داعشی هست که هیچ بویی از انسانیت نبرده و دین را دستاویزی برای جنایات خود کرده اند لطفا کلیمی و یهودی را از صهیونیسم و داعشیسم جدا کنید و یکی نکنید ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس