نمایه

دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان اولین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری، در گفت‌وگویی تلویزیونی اعلام کرد: ۵۷ نفر از داوطلبان به ستاد ثبت‌نام مراجعه کردند.

سرویس سیاست مشرق - ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح دیروز (سه‌شنبه) با دستور رسمی وزیر کشور آغاز شد؛ ثبت‌نام از داوطلبان فقط در وزارت کشور انجام می‌شود و داوطلبان تا روز ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند در این انتخابات ثبت نام کنند.

زمان ثبت‌نام از ساعت ۸ الی ۱۸ روزهای ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت خواهد بود و پس از اتمام بازه زمانی ثبت‌نام، شورای نگهبان از تاریخ ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت به صلاحیت داوطلبان ثبت نام شده رسیدگی می‌کند و پس از اعلام نتایج این بررسی‌ها از روز ۳۱ اردیبهشت تا ۴ خرداد نیز شورای نگهبان فرصت دارد تا به شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده رسیدگی کند.

در نهایت روز ششم خرداد لیست داوطلبان تأیید صلاحیت شده اعلام خواهد شد.

**********

** ثبت نام ۵۷ نفر در روز اول

سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان اولین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری، در گفت‌وگویی تلویزیونی اعلام کرد: ۵۷ نفر از داوطلبان به ستاد ثبت‌نام مراجعه کردند و عملیات ثبت‌نام به مدت ۴ روز تا ۲۵ اردیبهشت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: تعدادی از پرونده‌ها  با نقص مدرک روبه‌رو بود که به داوطلبان فرصت خواهیم داد که مجدداً به ستاد انتخابات مراجعه کنند.

** کلیات برنامه زمان‌بندی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری به شرح زیر است:

 ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ : صدور دستور شروع انتخابات توسط وزیر کشور

 ۲۱ اردیبهشت تا ۲۳  اردیبهشت ۱۴۰۰: تشکیل هیئت اجرایی توسط فرمانداری‌ها  

۲۱  اردیبهشت تا ۲۵  اردیبهشت ۱۴۰۰: ثبت‌نام از داوطلبان به مدت ۵ روز (از زمان صدور دستور شروع انتخابات)

۲۶ اردیبهشت تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ : رسیدگی به صلاحیت داوطلبان توسط شورای نگهبان

۳۱ اردیبهشت تا  ۴ خرداد ۱۴۰۰: تمدید مهلت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان توسط شورای نگهبان

۶ خرداد تا ۷ خرداد ۱۴۰۰: انتشار اسامی نامزدها توسط وزارت کشور

 ۷ خرداد تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۰: تبلیغات انتخاباتی نامزدها

۲۷ خرداد ۱۴۰۰: ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزدها

۲۸ خرداد ۱۴۰۰: اخذ رأی

۵۹ میلیون ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجدین شرایط در کشور هستند که از این تعداد ۱ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.

انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری به همراه دومین انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

** بازدید دادستان کل از تالار وزارت کشور

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور از محل ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در وزارت کشور بازدید کرد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه امیدواریم مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور خوبی پای صندوق‌های رأی داشته باشند، اظهار داشت: مسئولان نیز زمینه حضور مردم را فراهم کنند. ما نیز انجام وظیفه خواهیم کرد.

حجت الاسلام منتظری بابیان اینکه مشکلی خاصی در روند ثبت نام داوطلبان تا کنون مشاهده نکرده است، افزود: امیدواریم یک انتخاب خوب و پرشور و سالم داشته باشیم.

وی در خصوص مصوبه شورای نگبهان نیز بیان کرد: از نظر قانون اساسی تعیین شرایطی که یک فرد که قصد کاندیداتوری دارد، برعهده شورای نگهبان است اما شکل این قضیه محل بحث است. اصل قضیه از آنجایی که شورای نگهبان یک نهاد قانونی است، بر عهده این نهاد گذاشته شده است.

دادستان کل کشور ادامه داد: این نقیصه قانونی را در دوره‌های گذشته نیز شاهد بودیم. باید بین مجلس و شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت یک هماهنگی جامع و مانعی صورت بگیرد تا شاهد این اختلافات نباشیم. شایسته نظام جمهوری اسلامی چنین دغدغه‌هایی نیست.

حجت الاسلام منتظری در پایان تاکید کرد: به نظر من این مساله در حوزه صلاحیت شورای نگهبان است اما شکل قضیه ممکن است دارای سلیقه‌های مختلف باشد.

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/  رستم قاسمی با گل سرخ آمد/ دادستان کل: مرجع تعیین شرایط کاندیداتوری با شورای نگهبان است + عکس و فیلم

**   ۲۵۰هزار نفر از شعب و صندوق‌های اخذ رای حراست می‌کنند

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور عصر امروز با حضور در ساختمان وزارت کشور در میدان فاطمی تهران از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند نام نویسی از داوطلبان کاندیداتوری این انتخابات قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: در حوزه تامین امنیت برگزاری انتخابات، برنامه هایی تنظیم شده که ان شاالله فرآیند ثبت نام در آرامش کامل برگزار شود و برای تمام مراحل برگزاری انتخابات پیش بینی تامین نظم و امنیت صورت گرفته تا با همکاری مردم و دستگاه های مسئول انجام خواهد شد.

ذوالفقاری گفت: با توجه به افزایش شعب اخذ رای در مرحله برگزاری انتخابات فقط ۲۵۰هزار نفر مستقیماً برای حراست از شعب و صندوقهای اخذ رای نیرو حضور دارند.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور خاطرنشان کرد: علاوه‌بر آن هم باید از مرزهای کشور تا نقاط مختلف شهرها تامین امنیت داشته باشیم که در این زمینه طرح های مان آماده شده و هماهنگی ها در سطوح ملی و استانی انجام شده تا انشاالله انتخابات در امنیت کامل برگزار شود.

رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور با تاکید بر اینکه تاکنون در جریان ثبت نام از کاندیداهای انتخاباتهای شوراها و ریاست جمهوری مورد امنیتی مشاهده نشده است، اظهار کرد: اطلس امنیت کاملا آماده شده است؛ این اطلس با آنچه در گذشته وجود داشت خیلی متفاوت است و همه دستگاه‌های اطلاعاتی کشور اطلاعاتی که در حوزه‌های مختلف کشور داشتند را تجمیع کرده اند. با توجه به اینکه ممکن است در برخی مناطق تغییراتی وجود داشته باشد، این اطلس بصورت مستمر بروز رسانی و جلسات ستاد امنیت انتخابات و کمیته های زیر مجموعه نیز برگزار می شود و اوضاع کشور کاملا تحت رصد است.

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/  رستم قاسمی با گل سرخ آمد/ دادستان کل: مرجع تعیین شرایط کاندیداتوری با شورای نگهبان است + عکس و فیلم

** چهره های مشهور سیاسی در روز دوم

محمود احمدی‌نژاد، صادق خلیلیان، رستم قاسمی، محمد عباسی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دومین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری، ثبت‌نام کردند.

** وزیر کشاورزی دولت دهم ثبت نام کرد

صادق خلیلیان، وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم اولین چهره شاخصی بود که با حضور در ستاد انتخابات برای نامزدی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/ نایب رئیس مجلس هم آمد / شوی روحانی ادامه دارد/ وزیر سابق ثبت نام کرد + عکس و فیلم

** محمود احمدی نژاد وارد وزارت کشور شد

 محمود احمدی‌نژاد لحظاتی پیش به محل ستاد وزارت کشور رسید و مسیر بین میدان فاطمی تا محل وزارت کشور را به صورت پیاده و در بین هواداران خود طی می‌کند.محمود احمدی نژاد که همراه هوادارانش برای ثب نام در انتخابات وارد وزارت کشور شد، در اقدامی عجیب از نرده‌های درب وزارت بالا رفت و برای هوادارانش دست تکان داد.احمدی نژاد را جوانفکر، تمدن و یکی از برادرانش او را همراهی می‌کنند.

 حرکت احمدی نژاد و همراهانش به سوی وزارت کشور

بالا رفتن احمدی نژاد از درب وزارت کشور

** نایب رییس مجلس با دخترش آمد

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نائب‌رئیس مجلس یازدهم نیز در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد.

نایب رئیس مجلس گفت که برای ثبت‌نام در انتخابات با دخترش و ابوترابی از نمایندگان مجلس و از فرزندان شهدا حضور شده تا بگوید با باندبازی‌ های سیاسی مخالف است.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه دولت من دولت سلام است گفت: ما با نسل نو می‌خواهیم ایرانی جدید خلق کنیم. ما نیاز به دگردیسی داریم و می‌خواهیم ریل اداره کشور را تغییر بدهیم.

قاضی زاده هاشمی گفت: مدل حکمرانی ما با این همه انباشت ثروت و ظرفیتی که کشور دارد باید تغییر بکند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه حدود ۲۰ سال است که یکی از مدیران ابتدایی و بعد میانی و بعد عالی در کشور بودم گفت: حدود ۱۳ سال است سابقه نمایندگی مجلس را دارم و در ۳۵ سال اخیر یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس بوده‌ام و اکنون نایب رئیس اول مجلس هستم.

این داوطلب سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هم ثروت و هم نیروی انسانی به اندازه کافی داریم، به طوری که نیروی انسانی متخصص و فوق العاده پای کار است و هیچ مشکلی نیست که به جوانانمان در حوزه‌های مدیریتی و فناورانه بسپاریم و آنها نتوانند حل کنند.

وی افزود: حقیقتاً قوانین بسیار خوبی هم داریم که این قوانین متعالی هستند و می توانم لیستی از قوانین فوق‌العاده مانند قوانین پنج گانه ارائه کنم. مدیران خوبی هم داریم که متاسفانه یا خانه نشین شده اند یا در جای ناصحیح و نادرست به کار گرفته شده‌اند و بالاتر از اینها رهبر آگاه و فرزانه داریم که بسیار روشن و دقیق به موضوعات عالم نگاه می کنند و مردمی فهیم عزت مدار صبور و پایه کار و فوق‌العاده‌.

قاضی زاده هاشمی گفت: اما معطل مانده ایم و باید با روی کار آمدن مدیران به روز، لایق، عدالت‌خواه ساده زیست رویکردها را تغییر دهیم.

این داوطلب ریاست جموری اسم دولت خود را دولت سلام گذاشت و گفت: چون سلام به دولت جدید و سلام به نسل نوع است و با نسل نو می‌خواهیم ایران جدید خلق کنیم اسمش را سلام گذاشته‌ایم. تا کنون چون دولت‌های ما به سلامی که مردم داده‌اند علیک السلام درست نگفته اند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: گفتمان ما گفتمان دولت مردم است؛ مردم رزق‌ و روزی، مسکن، جاده، بهداشت و درمان‌شان نیاز به اقدامات اجرایی دارد .

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/  رستم قاسمی با گل سرخ آمد/ دادستان کل: مرجع تعیین شرایط کاندیداتوری با شورای نگهبان است + عکس و فیلم

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/  رستم قاسمی با گل سرخ آمد/ دادستان کل: مرجع تعیین شرایط کاندیداتوری با شورای نگهبان است + عکس و فیلم

** عباسی ثیت نام کرد

 محمد عباسی وزیر پیشین ورزش و جوانان و تعاون ثبت‌نام کرد.

محمد عباسی پس از ثبت‌نام برای انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بنده اعلام می‌کنم که می‌توانم در جبهه خدمتگزاری برای مردم آماده باشم، اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب ارزشهای مهمی دارد که ملت به آن وفادار بوده است. مفهوم راهپیمایی های چندین سال اخیر همین است.

وی افزود: اما باید پرسید آیا همه کسانی که در این کشور سر کار آمدند توانستند رضایت مردم را جلب کنند؟ این امر کاملا وابسته به کارآمدی کارنامه آنان است که در این زمینه خود مردم بهترین قضاوت را انجام می‌دهند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: برای من مهمترین مسائل جهت حضور در انتخابات این است که ضمن احترام به کسانی که در  زمینه انتخابات وارد شده‌اند و به عنوان یک برادر کوچکتر به آنان می‌گویم نظام اجرایی جای تجربه و آزمون نیست و اینکه کسانی که تجربه‌ای نداشته‌اند در این زمینه وارد شوند به سود نیست هرچند که مردم در این روند تصمیم‌گیری می‌کنند.

عباسی در پایان تاکید کرد: من نگران معیشت مردم و اشتغال جوانان هستم و نگران از هم پاشیده شدن خانواده برای شرایط اقتصادی فعلی هستم و تمام تلاشم را برای بهبود این اوضاع انجام می‌دهم.

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/  رستم قاسمی با گل سرخ آمد/ دادستان کل: مرجع تعیین شرایط کاندیداتوری با شورای نگهبان است + عکس و فیلم

** رستم قاسمی وارد وزارت کشور شد

 رستم قاسمی وزیر پیشین نفت و فرمانده اسبق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ثبت‌نام کرد.رستم قاسمی را در هنگام ثبت نام مهدی غصنفری وزیر صنعت دولت سابق همراهی می کرد که بنا بر خبرهای اعلام شده رئیس ستاد اوست.

رستم قاسمی با یک گل قرمز در دست در انتخابات ثبت‌نام کرد.

رستم قاسمی ، بعد از ثبت نام در جمع خبرنگاران حضور یافت.او در پاسخ به سوالی درباره احتمال ائتلاف با دیگر کاندیداهای نظامی بعد از جلسه سه نفره ای که برگزار کردند، گفت: ما جلسه‌ای با برادران خودم آقای سردار محمد و سردار محسن رضایی داشتیم اما در مورد ائتلاف در آن جلسه بحثی به میان نیامد.

این کاندیدای ریاست جمهوری درباره احتمال انصرافش به نفع آیت الله رئیسی نیز گفت: آقای رئیسی از بزرگان نظام هستند و تا امروز هنوز اعلام کاندیداتوری نکردند و باید پاسخ به این سوال را به روزهای آینده سپرد.

او در پاسخ به این سوال که متکی سخنگوی شورای وحدت شب گذشته اعلام کرد که کاندیداتوری رئیسی قطعی شده است آیا این خبر را تایید می‌کنید یا خیر ادامه داد: بنده تا دیروز بعد از ظهر اطلاعاتی که داشتم این بود که یکی از مقامات دفتر رییس قوه قضاییه یعنی آقای رییسی این خبر را تکذیب کردند. در واقع گفته بودند اطلاعاتی که در رسانه ها در مورد رییسی گفته می شود صحیح نیست.

قاسمی در پاسخ به این سوال که یعنی گفته آقای متکی در این باره را تایید نمی کنید؟ اشاره کرد: شاید ایشان اطلاعات جدیدی دارند.

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/  رستم قاسمی با گل سرخ آمد/ دادستان کل: مرجع تعیین شرایط کاندیداتوری با شورای نگهبان است + عکس و فیلم

رستم قاسمی با گل سرخی در دست آمد

** استاد اقتصاددان هم به پاستور فکر می کند.

حسن سبحانی استاد دانشگاه تهران و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

 سبحانی  پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گسترش استقلال سیاسی با ریشه‌کن شدن فقر و محرومیت و اقتصاد اقتصادی ایجاد می‌شود، اظهار کرد: شرایط اقتصادی کشور آنقدر مفسده‌آور شده است که توسعه اقتصادی که امری اجتناب‌ناپذیر است در گرداب فقر و محرومیت طبقات پایین و حتی متوسط قرار گرفته است.

بنا به گزارش ایسنا وی افزود: من با علم به این واقعیت و شرایط فعلی ضمن باور به قابلیت‌ها و توانایی‌های اصول قانون اساسی برای بهبود تدریجی مناسبات توسعه اقتصادی ایران و کمک به تحقق استقلال اقتصادی با شعار «اقتصاد بدون ربا» در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حاضر شدم.

سبحانی یادآور شد: برخلاف بی‌عنایتی‌های گذشته برای سومین بار سرمایه یک عمر تلاش علمی و عملی خویش در دانشگاه و مجلس و دولت را پیشکش بهبود اقتصاد ملی و ارتقاء تکریم ملت می‌کنم.

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/  رستم قاسمی با گل سرخ آمد/ دادستان کل: مرجع تعیین شرایط کاندیداتوری با شورای نگهبان است + عکس و فیلم

** مدیر دولت دهم ثبت نام کرد

محمدشریف ملک‌زاده رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دولت دوم احمدی‌نژاد ثبت‌نام کرد.

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/  رستم قاسمی با گل سرخ آمد/ دادستان کل: مرجع تعیین شرایط کاندیداتوری با شورای نگهبان است + عکس و فیلم

** وزیر کار دولت دهم ثبت نام کرد

محمد جهرمی وزیر کار دولت نهم از جمله افرادی است که در تالار وزارت کشور برای انتخابات ثبت نام کرد.

** قدیری ابیانه ثبت نام کرد

 محمدحسن قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران در کشورهای ایتالیا و مکزیک ثبت‌نام کرد.

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/  رستم قاسمی با گل سرخ آمد/ دادستان کل: مرجع تعیین شرایط کاندیداتوری با شورای نگهبان است + عکس و فیلم

** رئیس جبهه مستقلین نامزد شد

قدرتعلی حشمتیان رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران ثبت‌نام کرد.

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/  رستم قاسمی با گل سرخ آمد/ دادستان کل: مرجع تعیین شرایط کاندیداتوری با شورای نگهبان است + عکس و فیلم

** متخصص ها هم وارد انتخابات شدند

خسرو نصیرزاده دبیرکل مجمع متخصصین ایران ثبت‌نام کرد.

** کارناوال انتخابات ادامه دارد.

 از روز گذشته دستور رئیس جمهور برای عدم اجرای ابلاغیه شورای نگهبان، ساماندهی ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را با بن بست مواجه کرده است؛ با این دستور در روند بررسی صلاحیت‌ها و معرفی کاندیداهای نهایی هیچ تغییری نخواهد کرد و فقط فرآیند غیرمنطقی ثبت نام‌ها به روال گذشته انجام می‌شود.نمونه ای از این دستور غیر منطقی در تصاویر منتشر شده از سوی رسانه ها قابل مشاهده است.

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/  رستم قاسمی با گل سرخ آمد/ دادستان کل: مرجع تعیین شرایط کاندیداتوری با شورای نگهبان است + عکس و فیلم

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/ نایب رئیس مجلس هم آمد / شوی روحانی ادامه دارد/ وزیر سابق ثبت نام کرد + عکس و فیلم

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/ نایب رئیس مجلس هم آمد / شوی روحانی ادامه دارد/ وزیر سابق ثبت نام کرد + عکس و فیلم

** درگیری حامیان احمدی نژاد با کارمندان حراست وزارت کشور

    محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت‌نام کرد. درگیری طرفداران احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور پیش از ثبت‌نام را در این ویدیو ببینید.بنابر قوانین وزارت کشور برای رعایت پروتکل های بهداشتی تنها یک شخص اجازه همراهی نامزد انتخابات ریاست جمهوری را دارد.

درگیری همراهان احمدی نژاد

** نامزد متولد سال ۶۸ :می دانم رد صلاحیت می شوم!

علی رنجبران، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، که متولد ۶۸ است؛ دلیل کاندیداتوری اش را مبارزه با بی عدالتی دانست.

او گفت که می داند رد صلاحیت می شود اما می گوید برای مردم به صحنه آمده است. رنجبران فرزند شهید است و بر این باور است که نباید خون شهدا پایمال شود.

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/ نایب رئیس مجلس هم آمد / شوی روحانی ادامه دارد/ وزیر سابق ثبت نام کرد + عکس و فیلم

** کاندیداتوری یک عروس داماد

در همان زمانی که احمدی نژاد و همراهانش در وزارت کشور غوغا به پا کرده بودند، یک عروس و داماد در گوشه ای از ستاد انتخبات مشغول ثبت نام بودند.

** بهروز وثوقی کاندید شد

بهروز وثوقی راد، لیدر فوتبال و متخصص آرایشگری هم برای ثبت نام وارد وزارت کشور شد. بهروز وثوقی پای ثابت همه انتخابات های ریاست جمهوری در دوره های اخیر بوده است.

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/  رستم قاسمی با گل سرخ آمد/ دادستان کل: مرجع تعیین شرایط کاندیداتوری با شورای نگهبان است + عکس و فیلم

** ثبت نام های متفاوت

 یک شهروند  با این خواسته عجیب که می‌خواهم ریاست جمهور برود طبیعت بیاید مدعی شد تا ٢٠ سال دیگر منابع و زمین و دریای خزر تمام می‌شود.  

خانم دیگری که خود را عضو هیات علمی وزارت بهداشت معرفی کرد، از اعلام سن خود امتناع و هدفش را احقاق حقوق زنان و رفع تبعیض زنان در ادارات دولتی اعلام کرد.  

لیدر سابق تیم ملی فوتبال ایران با شعار روزی ایران بهتر می شود؛ در ساختمان وزارت کشور برای ثبت نام در انتخابات حاضر شد. ناصر غضنفری، خبرنگار هم میان ثبت نامی‌های امروز به بود که شعار انتخاباتی خود را "مبارزه با فساد درگرو احیای جمهوریت" اعلام کرد.

نویسنده حوزه کودک و نوجوان با شعار ارز یک هزار تومانی و یارانه دلاری برای ثبت نام در وزارت کشور حاضر شد. دندانپزشکی با هدف خدمت به جمهوری اسلامی ایران و مردم شهیدپرور، حقوقدانی با شعار دولت حمایت از مردم هم در انتخابات ثبت نام کردند. همچنین «سیدحسین حسینی» کوه کمری مدیر مسوول موسسه پیام سبز کوثر هم به منظور ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در تالار وزارت کشور حضور یافت.

یکی از داوطلبان برای انتخابات ریاست جمهوری از خبرنگاران خواست تا سوالات سخت از او نپرسند!

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/  رستم قاسمی با گل سرخ آمد/ دادستان کل: مرجع تعیین شرایط کاندیداتوری با شورای نگهبان است + عکس و فیلم

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/  رستم قاسمی با گل سرخ آمد/ دادستان کل: مرجع تعیین شرایط کاندیداتوری با شورای نگهبان است + عکس و فیلم

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/  رستم قاسمی با گل سرخ آمد/ دادستان کل: مرجع تعیین شرایط کاندیداتوری با شورای نگهبان است + عکس و فیلم

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/  رستم قاسمی با گل سرخ آمد/ دادستان کل: مرجع تعیین شرایط کاندیداتوری با شورای نگهبان است + عکس و فیلم

عدم اجرای ابلاغیه شورای نگهبان از سوی دولت باعث شلوغی بیش از حد در تالار وزارت کشور شده است.

 ** پوشش رسانه ای ثبت نام نامزدهای انتخاباتی در وزارت کشور

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/  رستم قاسمی با گل سرخ آمد/ دادستان کل: مرجع تعیین شرایط کاندیداتوری با شورای نگهبان است + عکس و فیلم

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/  رستم قاسمی با گل سرخ آمد/ دادستان کل: مرجع تعیین شرایط کاندیداتوری با شورای نگهبان است + عکس و فیلم

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/  رستم قاسمی با گل سرخ آمد/ دادستان کل: مرجع تعیین شرایط کاندیداتوری با شورای نگهبان است + عکس و فیلم

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/  رستم قاسمی با گل سرخ آمد/ دادستان کل: مرجع تعیین شرایط کاندیداتوری با شورای نگهبان است + عکس و فیلم

زد و خورد همراهان احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور/  رستم قاسمی با گل سرخ آمد/ دادستان کل: مرجع تعیین شرایط کاندیداتوری با شورای نگهبان است + عکس و فیلم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 177
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 62
  • مسافر IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    مرگ بر حلقه انحراف و همه حامیانش
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      هموطن بدزبان!!!!اگاه باش كه حاميان احمدي نژاد ميليونها توده هاي مردم بزرگ ايران در اقصي نقاط كشور بزرگ ما است !!مشرق بايد بابت نشر اين كامنت توهين اميز از ملت بزرگ ايران عذرخواهي كند
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      هموطن متوهم بسیاری از حامیان سابق احمدی‌نژاد دیگر اورا قبول ندارند از توهم خارج شد و جو سازی نکن
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      72 43
      احمدی‌نژاد پیرو هماهنگی و برنامه ریزی قبلی که با اصلاح طلبان کرده صرفاً برای شکستن رأی کاندیدای مردمی و انقلابی ثبت نام می کند
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      احمدی نژاد امروز هیچ سنخیتی با احمدی نژاد بهاری دهه ۸۰ ندارد.
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      46 34
      هموطن احمدی نژاد پرست ! آیا شهوت قدرت احمدی نژاد رو کور نکرده؟! اگه ملاک اختلاف از ولایت باشه ، ترجیح همون خاتمیه!
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      73 51
      مرگ بر ضد ولایت فقیه. از احمدی نژادی گرفته تا اصلاحاتی فسیل
    • یوسف IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      51 26
      میگن حرف رو که بندازی، صاحبش بر میداره با توجه به اینکه مسافر نامی از احمدی نژاد نبرد، پس شما تایید می کنید که احمدی نژاد حلقه انحراف هست درسته؟!
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      33 23
      ۱۰:۰۴ حرف مفت نزن خدا نکنه ماه هموطن تو باشیم تایید صلاحست نمیشه شما هم میتمرگی سرجات
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      54 33
      احمدی نژاد شباهت بسیار زیادی به اصلاحات داره. هردو کمر به براندازی نظام بستن. پس شک نکنید احمدی نژاد هم راه ناراضی سازی مردم رو پیش میگیره. فقط اگر تایید شد و انتخابم شد ، بعد از فروپاشی نظام اقتصادی کشور فریادهاتونو بر سر احمدی نژاد و حتی خودتون بزنید نه سر رهبری و سپاه و نظام
    • یاسر IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      45 39
      تایید بشه صد درصد پیروز انتخابات منحرف تویی 4 درصدی
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      28 33
      احمدینژاد و لیبرالهای کارگزاران و اصلاحطلبان فرصت طلبان و منفعت طلبانی هستند که در حد و اندازه مدیریت یک پارک محلی نیستند،
    • علی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      30 31
      مگر اخمدی نژاد با مقام معظم رهبری قهر نبود چی شد باز سر و کله اش پیدا شد.؟ مثل اینکه مثلث شرارت شامل حلقه انحرافی و اصلاح‌طلبان و منافقان غرب پرست باز خواب بدی برای کشور دیده اند
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      22 22
      ۴ درصدی که اصلاحطلبان که! شما بهاریا هم دست کمی ازشون ندارید. تو برو سوتی های دکتر احمدی مارکسیستو درمورد فروش اموال نهاد های ارزشی جمع کن. احمدی چطور میخاد با پرداخت ۹۵ هزارتومن ماهانه به هر ایرانی در یکسال فقر رو از بین ببره؟
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      26 26
      داداش بن سلمانت چطوره احمدی نژاد؟ میگن بهش لقب اره ای رو دادن!
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      24 25
      همراهای احمدی نژاد ، رفتارای احمدی نژادی یاد گرفتن! کمال همنشینه دیگههه! وقتی میگیم احمدی نژاد تیم متخصص نداره و فقط یه مشت چاپلوس دورشو گرفتن نگید نع!
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      26 23
      هموطن دروغگو! بذار خیالت رو راحت کنیم... خیلی از ماها که به احمدی نژاد رای دادیم هرگز هرگز هرگز دیگه این کار رو تکرار نمی‌کنیم. ان شاالله رد صلاحیت بشه و خیال همه‌مون راحت. فتنه رو باید در نطفه خفه کرد
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      38 28
      محمود تمام شد.
    • سوخته IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      19 17
      من دو دوره بهش رای دادم ولی چون با ولایت زاویه پیدا کرد از روحانی بدتر می دانمش
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      4 5
      به ۱۱:۴۰ وقتی داری میانجی شلح میشی که نمیتونی به طرف فحش بدی ! مثلا بن سلمان ...............بیا صلح کن! یکم فکر هم خوب چیزیه
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      18 22
      نادان احمدی نژاد 40 میلیون رای دارد
    • محمد IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      15 6
      حلقه انحراف ویژه خواران و زالوها هستند.
    • شاکی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      16 2
      جای تعجبه که چه جوری بعضی از این اوباش آمدن برای ثبت نام . اصلا چه جوری راه شون دادن .
    • بنده خدا IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      16 3
      مظلوم جمهوری اسلامی که دچار جریانات انحرافی و تحریمی و قبیله ای شده است! ولی به کوری چشم دشمنانش ملت هوشیار و همیشه در صحنه با قدرت به پیش خواهد رفت.
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      12 6
      همه اینها سیاه بازیست برای مظلوم نشان دادن محمود و به قدرت رسیدنش ! خوش خیال نباشید که محمود بعد کسب قدرت تیغ بر سر فاسدان میکشد و کشور نجات مییابد . اولین کاری که میکند نشستن به پای یک مداح حکومتی و اشک تمساح ریختن و بعد قهر کردن است ! این میان چی گیر ملت میاید را چهار سال بعد خواهید فهمید !
    • محمدایوب IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      13 9
      عزیزان وقتی یک آدم کوچک عقده دیده شدن داره وبه درودیوار میزنه که دیده بشه. چنانچه محل نگذاری میمیره. احمدی نژاد یک روز حرف دل مردم رو زد بچه های مذهبی ازدل وجان از او حمایت کردند ودر مقابل بی شرفان اصلاح طلب موفق شد. 4سال اول. خدایی کار کرد و2سال دور دوم هم مانند 4سال اول. اما 2سال آخر غرور اوراگرفت. ومغرورشد. وبنابرایات قرآن منحرف وسرنگون شد وفکر کرد عددی شده. اما صفر بود درکنار رهبری. ارزش پیدا کرده بود. واکنون برای رسیدن به قدرت فکر میکند با توسل به اصلاح طلبان ومنافقین وعربستان وامریکا بازمی‌گردد زهی خیال باطل. این بیچاره متوهم جای خود چه بدبخت هستند انانکه زیر الم. این بیچاره متوهم سینه میزنند
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      15 6
      احمدی رد صلاحیت میشه
    • محمدایوب IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      7 3
      دوست من اهانت نکن مرگ نگو. به قهرمان خیالی بعضی ها دیدی مثل گربه از نرده های وزارت کشور می‌رفت بالا خوب برای مهار گربه کافیه دست وپاشو بکنی تو پوست گردو دیگه نه می تونه از نرده بره بالا وراه هم بره تق وتق آهنگ میزنه. اصلاح طلبان برقصن. وفائزه کیف کنه. پروانه سلحشوری وعلی مطهری غصه کنسرت نخوره روحانی هم بگه اینم ثمره برجامه
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      8 0
      حالا خوبه یه فیلم هم منتشر کردید و مشخصه که کی داره درگیری میکنه!!!
    • ZA ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      0 9
      ربطی به حسن و محمود ندارد ، تا این سلسله ...سمنانیان هست ، اوضاع همین است که همین است ...
    • نارسیس الهی IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      0 2
      احمدی‌نژاد فقط برای آشوب و ایجاد هرج و مرج ثبت نام کرده وگرنه خودش می‌دونه که تایید صلاحیت نمیشه دوره اول ریاست جمهوری رو خوب کار کرد اما دوره دوم فقط خرابکاری کرد و کار مفیدی انجام نداد بعد از آن هم فقط دنبال اراجیف گویی و نمایش بود
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    18 1
    چه مارانتی !!
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      31 9
      البته داره پیام میده که تاییدم نکنین....های دور و برم رو میریزم تو خیابون. نیومده اره ی داداشش بن سلمان رو دست گرفته. :)))))))
    • ارش IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      19 10
      به بایدن که نامه نوشتی،،به آنجلینا جولی هم که نامه نوشتی،، به پوتین هم که نامه نوشتی که ولایت فقیه دیکتاتور مملکته،، به فائزه رفسنجانی هم که نامه نوشتی برای معاون اولی،، با اصلاح طلبها هم که بستی،، دیگه چیکار میخوای بکنی محموت؟
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      15 1
      ان مرد که مردم را دعوت به اشوب خیابانی میکرد به رحمت خدا رفت در استخر!!!!
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      17 7
      احمدی نژادمگه چه جرمی مرتکب شده؟؟ مگه ادای ازادی حرف وبیان یااندیشه درنمیاریدپس احمدی نژادرابخاطراینکه دوسه تا انتقادکرده اونم بنفع زندگی مردم ردش کنید؟؟؟!! نه غارتی کرده مثل داداش روحانی وجهانگیری و... نه فتنه ای ساخته. همش بخاطرمردم وزندگی بهتره برای مردم برای دوتا انتقادردصلاحیت؟؟
  • عمار یاسر IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    16 16
    چه دوست داشته باشیم و چه نداشته باشیم تا زمانی که سیستم حزب در کشور راه نیفتد آش همین هست و کاسه همان. چه جریان چپ چه راست باید مبارزات درونی خودشون رو انجام بدن و نهایتا دو نفر وارد عرصه کارزار بشن هر کسی هم می گوید من مستقلم از ابتداداره دروغ میگوید در سیاست مستقل وجود ندارد یا خود جنس چپ هستی یا راست یا هوادارش در این صورت هم دیگه هر کسی احساس تکلیف و وظیفه نمی کند که شناسنامه تو جیبش بزاره و بره وزارت کشور
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      10 3
      حرف بیخود نزن. کی گفته همه یا چپی هستن یاراستی؟ الآن مثلا احمدی نژاد چپی یا راستیه؟ پس بهتره قبل از کلیشه گفتن فکر کنی. تو ایران روغنفکرا آدما درباره ندانسته هاشون حرف میزنن تا دانسته هاشون!
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      12 15
      احمدی فساد، از حزب زرد هاست خخخخخخخ
    • وطن پرست DE ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      2 12
      احمدی نژاد ردصلاحیت می شه و رای هم نمیاره اما رو سیاهی بر چهره شما عقده ای هامی مونه. شما برای فتنه گران خیلی بیشتر از این فرد خدوم ارزش قایل شدید. یکی از کارهای ریس جمهور اینده (سعید محمد) سامان دادن به فضای رسانه ای خواهد بود انشاالله.
    • به وطن پرست CH ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      3 0
      چه جوری هم ردصلاحیت می شه و هم رای هم نمیاره؟؟؟؟ وطن پرستی هم کفر است جهت اطلاع شما.
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    42 34
    یعنی آدم چقدر باید بنیان اعتقادی اش مشکل داشته باشه؛ که باز هم برای طرفداری از احمدی نژادِ طرفدار جریان انحراف شعار بدهد؛ البته شاید هم پای یک مشت دلار در میان هست
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      18 12
      تو مخت معیوبه روحانی برات بهتره
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      18 15
      همه رو خلاصه کردید تو روحانی و احمدی نژاد ؟ اتفاقا شما نادانید که نفهمیدید احمدی نژاد قدم در راه اصلاحات گذاشته. رئیسی یا جلیلی یا محمد سه گزینه برای پیشرفت هستن
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      16 19
      مخ معیوبتر از بهاریا ندیدم. حالا سواری بدید به احمدی نژاد ،بعدا حالتونو جا میاره. در ضمن بهاریای ناقص المغز عامل روی کار اومدن روحانی بودن. انتخابات ۹۶ یادته آرای رئیسی رو شکستید؟
  • علی IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    48 22
    واقعا که سیرک درست کردید!!!! سیرک انتخابات..... مردم خسته از تکرار محمودند وروحانی!!!
    • علی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      15 16
      محمود بهترین عشق بهار آمد تمام تمام تومام مشرق ثبت لطفا ممنونم از مشرق
  • فدایی محمود IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    40 74
    محمود خان گوش به فرمان توییم
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      15 11
      محمود با این فرمان میره ته دره. ویرانه ی روحانی رو به خاکروبه تبدیل میکنه
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      10 10
      فعلا فرمان شما دست احمدی نژاده اونم بدجور سوار کولتون شده
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    33 36
    واکسن فایزر را هم زده و خوب سرحال شده و میخواهد 8 سال دیگر هم به مردم خدمت کند. عجب موجودیست این " م . خودشیفته نژاد " ؟؟
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      35 42
      واي بر احوال شما كه اين دروغها را باور مبكنيد درود بر دكتر احمدي نژاد مشرق حق الناس را رعايت كن و كامنتهاي طرفداران دكتر را حذف و سانسور نكن
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      13 1
      تا حالا دید کسی از دروغ گفتن خناق بگیره
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      9 5
      فقط در دیماه سال قبل هنوز واکسن فایزر کرونا در خود آمریکا هم نیامده بود! چطوری احمدی نژاد زد؟
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    37 39
    فقط و فقط حضور احمدي نژاد ميتواند مشاركت را بالا ببرد در غير اينصورت انتخاباتي بس بي رمق تر از مجلس خواهيم داشت
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      13 18
      توهمات کودکانه حامیان فرقه انحرافی
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      9 10
      نظام برای مقبولیت و مشروعیت چاره ای جز رفتن زیر سایه دکتر احمدی نژاد ندارد
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      3 4
      صفحه کلیدت بن سلمانی بود یا اخ الوهابی!
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    34 53
    رای ما فقط دکتر احمدی نژاد درود به شرف احمدی نژاد
    • محمد IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      10 9
      خدا لعنت کند کسانی را که می آیند تا با خود عده ای را از دور انتخابات به نفع جناح اصلاح طلب خارج کنند
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    39 50
    مشرق بينوا!!حتي از پياده روي دكتر احمدي نژاد وحشت كرده!!!عجب از حقارت و نگون بختي تان!!!البته قطعا قاليباف و حداد و خاتمي و روحاني و جهانگيري ولاريجاني و نتانياهو و بايدن هم حالي مشابه شما دارند
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      5 8
      فعلا که حال شما نگون بخت ها دیدنیه!
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      15 12
      نتانیاهو؟! بایدن؟! اتفاقا نتانیاهو از خداشه اسرائیل مظلوم نمایی کنه و احمدی نژاد یه تصویر جنگ طلب رو از ایران مخابره کنه. شما بی انصافی میکنید ما رو در زمره قاتلین میلیونها مسلمان قرار میدید. این حرکت شما با قبیله برجامیان چه فرقی میکنه کخ مخالفانشونو در زمره آمریکا و اسرائیل قرار میدادن؟ وحشتی هم باشه وحشت ما از تفکرات چپگرایانه و کمونیستی احمدی نژاده که متاسفانه عوامفریبه ولی مردمو نابود میکنه
    • یوسف GB ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      9 13
      امام حسین زندگی را عقیده وجهاد درراه آن تعریف کرده وامیر موًمنان هر کس که در را اعتقادش از جانش بگذرد حتی اگر مخالف من باشد شهید نامیده و مصلحی چون ابوذر زمان طالقانی اعظم هر کس را که در راه عدالت وصلح مبارزه میکند مسلمان نامید ، و احمدی نژاد درراه اعتقادش کفن پوش است
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      3 3
      حتما آبراهام لینکلن و جان اف کندی هم شهیدن! برو عمو . ردای شهادت وصله تن هر نامسلمون قاتلی نیست. منطق شما همون منطق شکست خورده خاتمیه که آبراهام لینکلن رو شهید میدونست. بعدم ، نعوذبالله، در این مکتب شما چه تفاوتی بین معصوم و شمر یا سایر اشقیای کربلا هست؟
  • جانباز IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    41 56
    به اذن و مرحمت خدا ۱۴۰۰ با دکتر احمدی نژاد محبوب القلوب ملت . انشاا....
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      15 16
      قرن ۲۱ هستیما!! جانبازی مثلا؟! سال ۹۶ هم درباره جهانگیری و روحانی همینو میگفتید. اگه ملاک ارزشی بودنه ، توهین احمدی نژاد به سردار سلیمانی در قضیه مشقایی بقول احمدی نژاد شیرمرد! رو کجای دلمون بذاریم؟ گردن کشی دربرابر ولایت و قهر احمدی نژادو چکار کنیم؟
    • US ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      2 8
      محبوب جان ها و روان ها. درود محمد جان جانان. مردم فقیر و بی خانمان فریاد میزنن بیا. مردم گرسنه هستند . فقر بیداد میکنه. چه کسی کشور به این روز انداخت. حالا همون ها میخوان نیایی. ای امیر محمد بیا.
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    9 26
    احمدی نژاد 5 تا اتوبوس از اطراف تهران آورده با وعده شام و ناهار با همین حرکت ها میخواد 8 سال دیگه مملکت رو نابودتر کنه حلقه انحراف و اصلاح طلبان فاسد
    • زمان ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      12 13
      اقای تحلیل گر احمدی نژاد رو به اصلاحات ربط نده محصول تمام و صد در صد اصولگرایی هست یا سنت نمی رسه یا خودت رو زدی به اون راه البته اگر به مشرق برنخوره
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      11 11
      اصول گرایان آنقدر بی غیرت و نامرد هستند که حتی جرات ندارند بگن زمانی بنده و عبید دکتر احمدی نژاد بودند
    • CH ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      3 0
      اصولگرایان از همان 84 با احمدی نژاد پدرکشتگی داشتند. کاندیدایشان کس دیگری بود. البته استثنای اعضای بعدی جبهه پایداری. بقیه رای احمدی نژاد از قشر خاکستری بود.
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    8 14
    بالا رفتن احمدی نژاد از درب وزارت کشور جای تعجب دارد؟ همه وارد می شوند ! این چه تیتری زدی؟ !!!!
    • احمد IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      9 6
      ایشون از در رفته بالا، بقیه از در میرن تو
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      7 3
      درسته .همه وارد میشن. لیکن در را باز می کنند و وارد میشن
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    23 24
    گل آمد گل آمد محمود جان ما خوش آمد .
    • DE ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      0 1
      شعرت رو اول بده صافکاری کنند بعدش ببرش رو جک گیریبکسش واسگازین خالی کرده واشر عوض کن زده بیرون. بعد ببر شعرت را بده بالانس کنند. یکبار بخون سکسکه ات نیومد بده زیر چاپ.
  • US ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    19 8
    به کوری چشم شما، اگر اجازه بدهید ملت، رای خود را نشانتان خواهد داد و به امید خدا، بیت المال را از دستانتان بیرون خواهد کشید
  • رسول NL ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    20 15
    فقط احمدی نژاد...یاور محرومین و سد بزرگ در مقابل بندگان شیاطین...درود امام عصر و خدا بر این مرد شریف
  • امیر IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    16 14
    چه رقابتی بشه بین رئیسی و احمدی نژاد
    • DE ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      0 9
      احمدینژاد قبلا که مقلد مشایی نشده بود اصولگرایان از او پشتیبانی کردند که فرد خطرناکی مانند میر حسین رای نیاره که همینطور هم شد.بعد رفته رفته با دیدن ۴ تا فرش قرمز با مشایی و دارو دسته اش به این فکر افتادند که موروثی و شاهنشاهیش کنند .۸سال من ۸ سال مشاییِ من ولی چون قبلا کارگزاران این بازی را با اصلاحاتچی های خودشون سر مردم درآورده بودند کار برای این نوع موروثی جاتی ها سخت شد و دیگه هم نمیشه کلک زد لذا محمود و حزب اشرافی و اصلاحات را مردم در یک جبهه میبینند . تمام
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    7 11
    احمدی نژاد چرا هر جا می رود 100نفر همراه خود می برد !؟
  • علی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    10 19
    از الان اوباش رو هم با خودش آورده.از الان قانون شکنی رو شروع کرده این مردک متوهم.
  • علی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    7 10
    این هنوز نیامده دعوا راه انداخته
  • مصطفی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    16 7
    اون بنده خدا محافظ دکتر احمدی نژاد است و طبق پروتکل ها باید در کنار ایشان همیشه و در همه حال باشند و الا هر اتفاقی مسئولیتش بر عهده ی ایشان است. وزارت کشور باید افراد خبره و کاربلد و موجه را آنجا بگمارد.
    • محمدایوب IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      10 6
      پروتکل محافظ مال بیرونه. داخل وزارت کشور که خودش حافظ امنیت داخلی کشوره. نیاز به همراهی محافظ نداره. امنیت داخل تامین شده
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    25 14
    رای بی رای
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      8 21
      به درک
  • CA ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    8 10
    میدونی با حال چیه، با مشارکت بیست درصد مردم یه رییس جمهور اصلاحطلب انتخاب شه، اون موقع نیروهای مومن باید برای همیشه برن رد کارشون ، خخخخخخخ
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      11 2
      به فرض محال، با این گلی که اصلاحات به سرمون زده، ترامپ شاید رأی بیاره ولی اسلاهاتی خیر!
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      6 3
      اصلاحطلبا تو این انتخابات رقیب آرای تسو هستند
  • FR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    24 7
    احمدی نژاد لانه فساد این جماعت را به آتش بکش
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      2 8
      کدوم جماعت؟ آره دیگه.
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      6 7
      محمود جان چشم برزخی دارد بگم بگم طوفان بپا می کند .حرف راست تلخه
  • علی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    15 8
    دوستان مشرقی یک موقع دق نکنید
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    11 10
    امام علی علیه السلام فرمود: زبیر از ما اهلبیت بود تا وقتی فرزند نحسش عبدالله به دنیا نیامده بود
  • از مریدان محمود IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    13 15
    به خدا اگر رویتان را زیاد کنید و سلطان محمود را رد صلاحیت کنید یا فتنه به پا میکنیم یا به فرموده محمود در انتخابات شرکت نمی کنیم
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      5 8
      محمود به همون سرنوشت فتنه گران 88 دچار میشه
    • حسین IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      5 6
      خوبه از الان خودت قبول داری فتنه گری.
  • علی US ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    18 15
    نمک خوردن و نمکدان شکستن عادت محمود شده، برای گردش نخبگان هم شده این کشور به ادم جدید و پر انرژی نیاز داره در ضمن این بشر عادی نیست همه از چپ و راست و انقلابی و برانداز و حتی دلقکها به قانون در حد اینکه فقط سه نفر وارد ساختمان بشوند به خاطر کرونا، احترام میگذارند. به قول شهید بهشتی در زمان شاه میگفت ما نظام را قبول نداریم ولی نظم را قبول داریم. من اختیار یه مغازه زیر پله را هم به همچین ادمی نمی سپارم تعجب میکنم بعضیها هنوز طرفدارشند
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    14 14
    وقتی شرایط ورود به ستاد رو رعایت نمیکنندو همراهان به زور میخوان بیان داخل و درگیری میشه . خودشم که از در میره بالا
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    7 14
    معلوم فایزر زده انقدر راحت تو جمعیت میاد یعنی واقعا از اونایی که به این آدم میخوان رای بدن باید تست ای کیو گرفت
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    2 2
    چند وقته آقای دوربینی پیداش نیست
  • علی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    3 10
    احمدی نژاد مارینژاد شده است م الان هم از درب بالا می رود
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    19 12
    الله اکبر این احمدی نژاد کشور را به حرکت دراورده است. توده های مردم گرسنه دانشجویان بازاریان کشاورزان همه توده هاخروشیده اند. این مرد کیست؟ الله اکبر. درود خدا بر شما
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    5 8
    قرار نیست راه غلط رفته شده را دوباره بریم
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    15 10
    زنده باد احمدی نژاد
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    16 11
    احمدی جونمه رئیس جمهورمه
    • DE ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      0 0
      اینطوری بهتر شعر میشه : احمدی جونمه رئیس جمهونمه
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    12 13
    احمدی نژاد امروز یعنی شر مطلق...با خودش شر به همراه میاره و نه خیر....قدرت طلب پوپولیست
  • حسین IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    8 12
    فتنه گرای سال 88 حالا کف خیابون دنبال محمود راه افتادن،نمیگم همه شون،ولی هستن.محمود دغدغه مردم رو نداره،با خودش مشکل داره.ولی موجود عجیب غریب و خاصیه خخخ
  • سید روح اله IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    7 9
    اوضاع کشور طبیعی نیست کسانی که دارند مسایل امنیتی را رصد میکنند به هوش باشند که احمدی نژاد و دارو دستش و اصلاح طلبان و دارودستش باز مثل سال ۸۸ دارند همون تحرکات را انجام میدن. از ما گفتن بود امیدوارم اونایی که دستشان به جایی بند هست این هشدار را جدی بگیرن و بدانند این جماعت کمر همت برای نا امن کردن ایران بستند. فالله خیر حافظ و هو ارحم الراحمین
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    6 5
    فقط تو فیلم جالبه همراه احمدی نژاد می گه (حاجی بالا نرو زشته) این یکی می گه بزار فیلم بگیریم یعنی یه فیلم متحیر العقولی بوده یکی از دوستان نزدیک احمدی نژاد می گفت قرص اعصاب و روان می خوره! انگار راست می گه حالت عادی اصلا نداره!
  • DE ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    9 10
    یک عروس و داماد نامزد شدند/ سابقا اول نامزد میشدند بعد عروس و داماد میشدند .چطوری میشه؟
  • Mohammad IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    5 19
    کسی نیست به احمدی نژاد بگوید 8 سال تمام کشور در اختار تو بو چه گلی به سر کشور زدی که باز هم هوای ریاست کرده ای هر چند یقین دارم که اکثر مردم به تو رای خواهند داد ابن ملجم مرادی هم از دید بسیاری از مردم زمان خود و در فکر خود یقینا به حق بود که توانست حضرت علی را به شهادت برساند خواهش میکنم شر افکار انحرافی خود را از سر ایران کم کن.
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      4 5
      چه گلی به سر کشور زد؟ همان گلهایی که بعد روحانی به آب داد. هسته ای. فضایی. کارت سوخت. مسکن مهر. ایران کد. شبنم، مرکز مبادلات ارزی و...
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    6 8
    میگم .احمدی نژاد در ستاد انتخابات احیانا دستشویی نرفت؟!؟! لا اقل یک تصویری هم از دستشویی رفتنش میگذاشتی !!!چرا این منحرف را اینقدر تبلیغ میکنید؟؟؟ .ملت ایران کم هزینه برای انتخاب قبلی اش نداده .تمام بدبختی ایران زیر سر این نادان هست و ملت هم ندانسته سنگش را به سینه میزنند.
    • DE ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      0 0
      احمدیمشاء وقتی جایی مسوول باشه داخل همون مسوولیتش دستشوئی می ره باغچه هم میره .وقتی کار فرهنگی بکنیم ملت بیدار میشوند و انقلاب اسلامی میشود و وقتی کار ضد فرهنگی کنیم ملت به غربگداها و اسلام آمریکاییها و اسلام بهاریها و حزب اشرافی و محمود مشایی و شیخ حسن رای میدهند.البته از ۴۰ میلیون واحد شرایط کمتر از نصفشون این خطا را میکنند.
  • یوسف IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    6 6
    طرفدارهای احمدی نژاد هنوز نیومده دارن آنارشیسم رو دامن میزنن
  • روح اله IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    14 3
    این فیلم زد و خورد نبود، انصاف داشته باشید وتقوی سیاسی داشته باشید . اون کارمند وزارت کشور بود که همراه اقای احمدی نژاد را زد و احمدی نژاد اعتراض کرد.. فیلم کاملا واضح است ..
  • علی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    5 3
    با جنجال و هیاهو و بحث و درگیری ... مملکت اصلاح نمیشود !
  • اکبر IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    7 1
    مشرق لطفا مثبت ها را منفی نکن ممنون.
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    5 0
    اینجا ستاد کرونا س یا ستاد انتخابات کشور
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    7 5
    احمدی نژاد گفته اگه رد صلاحیت بشم رای نمیدهم........نظر اصولگرایان؟؟؟؟؟ بالاخره اصولگرایان هشت سال محمودشان را ستایش میکردن
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    5 8
    امروز ما فقط به یک رییس جمهوری نیاز داریم که با ولایت ودین ورهبری زاویه نداشته باشد. آیا ۴۰ سال انحراف وتجربه کافی نیست؟!؟!؟
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    4 8
    اگه آنجلینا جولی اونجا بود میتونست حواس ماموران را به خود جلب کرده و همه محافظان محمود به راحتی وارد وزارت شوند ! اگر محمود رئیس جمهور شد با دادن تابعیت ایرانی آنجلینا معاون اول رئیس جمهور شود ! پیش به سوی برتر از دولت جوان گرا ، دولت جیگر گرا !!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    3 11
    محمود احمدی نژاد زنده بودنش رو مدیون نظام است چون خیلی ها از جمله من نفرت و کینه داریم از او و خس و خاشاکش معاون هاش فاسد بودند امده فساد را ریشه کن کن
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      1 0
      کدوم فساد؟!!
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    3 2
    شما دیگه حرف نزن یه زمان خودش براش ج.... میداد
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    7 2
    ببین چکار کرده روحانی که همه می خوان کشور رو نجات بدن.
  • ابراهیم IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    8 1
    به نام خدا. دولت با امتناع از اجرای مصوب شورای نگهبان نشان داد بدش نمآید سوژه دست رسانه ها و فضای مجازی بدهد برای فضا سازی بر علیه نظام. هیچ کشوری حاضر نیست اختیار اداره کشور را به دست کسانی بدهد که با راهبردها و آرمانهای اصلی حکومت بسپارد. اراده برخی در این دولت ایجاد هیاهو و بزرگ نمایی برای کارهای نکرده دولت در فضای مجازی بود و هست.
  • احمد IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    6 5
    کی زد؟ کی خورد؟، نامردا تو فیلم معلومه که
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    9 10
    یعنی اینقدر ترس داره که این همه جنجال می کنید//////؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    7 2
    از این دلقک بازی ها باید خجالت بکشن. چرا پست حساس ریاست جمهوری رو به تمسخر گرفتن. دور از شأن انسانهای فرهیخته است که وارد این سیرک شوند. آیا هیچ ایده دیگری برای راه انداختن کارناوال شادی نداشتند؟ ثبت نام در مهدکودک بیشتر از این قانونمند است، اگر مادربزرگی برود بگوید میخواهم خودم را در مهد کودک ثبت نام کنم، او را ثبت نام نمی‌کنند بلکه معرفی میکنند به دارالمجانین. چه شده که در مورد ریاست جمهوری ....؟؟؟
  • آرش IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    7 12
    فتنه ی احمدی‌نژاد در راه است
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    5 10
    مرگ بر جریان انحراف
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    2 10
    فاتحه این مملکت خوانده شده.
  • حسام IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    3 8
    لوسلمنا احمدی نژاد منحرفه ولی یه ایرانیه این برخورد ودرگیری وممانعت از ورود به چه دلیل بوده؟آیا فقط یه عده خاص حق ورود داشتند وما نباید شاهد چیزی باشیم؟ از فرهنگ و دموکراسی فاصله گرفتیم این افراد نه مسلح بودند ونه داعشی هیچ ایرانی را نباید از حقش محروم کنیم مردمی که حق نظارت ودیدن کاندید مورد علاقه را ندارند با چه دلخوشی در انتخابات شرکت کنند پس بیایم برای هم احترام قائل باشیم وباهم برای ایرانی سر بلند تلاش کنیم واقعا این رفتار شایسته ما نبود خیلی ناراحت شدم
  • حسام IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    7 1
    امیدواریم همه ی ما به قانون احترام بگذاریم وبه سربلندی کشورمان تلاش کنیم.
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    5 5
    بردار اين تيتر دروغ نفاق برانگيز را لعنت به شما كه گوشت تنتان از خون ملت ايران و جوانان ايران روييده حرام لقمه ها بس كنيد تخريب خادم ملت را لعنت به عمروعاص زمان
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    7 2
    به نظر میاد داخل تالار وزارت کشور کرونا نیست.
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    5 8
    مشکل احمدی نژاد طرد شده مثل خاتمی طرد شده است که هر دو فتنه گرند و فتنه از قتل هم بالاتر است
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    5 7
    بابا این احمدی نژاد خول شده به خدا !!!!
  • بافقی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    6 4
    مشکل بعضیا اینه که این اجمدی نزاد اون احمدی نزاد دوره اول نیست .الان ایشون فرزند ناخلفی است که امده برای خیانت به کشور و خدمت به گروه انحرافی.رای به احمدی نزاد یعنی رای به گفتمان خیانت و تایید اسراییل و همه دشمنان .مرگت باد مردک
    • CA ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      3 5
      آره چون اهل باند بازی نیست و باعث شکست کاندیدا شما میشه فرزند ناخلف هست آب عمو بریز اونجات که میسوزه
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    13 0
    کارمندای وزارت کشور با لجبازی روحانی گرفتار شدن
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    5 2
    لعن به ح. ف....، دلقکا میان به میدون.... ((می‌دونم اجازه انتشار نمی‌دی)
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    6 8
    دکتر احمدی نژاد رای قطعی بنده شمایید.فقط بدون خیلیا دوستت دارند.ان شاالله دوباره بر پله های خدمت و افتخار ایران و ایرانی.
  • CA ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    5 6
    زنده باد دکتر احمدی نژاد بهترین خبر انتخابات برای مستضعفین و محرومین
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    5 1
    اینا فکر کردباهوچی گری میتونن حمایت مردمو به دست بیارن ،ولی شتردرخواب بیندپنبه دانه
  • GB ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    5 1
    ثبت نام کیلویی با بیل. مگه خرما میدن؟
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    0 3
    تیر و تفنگاش کو
  • عباس اقا IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    5 5
    درود بر محمود کبیر
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    2 5
    کاری کردید که مردم به امدن محمود که 8 سال قبل از روی لجبازی به فرد مذاکره رای دادند الان به امدنش راضی اند.
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    4 9
    محمود وضعش بدتر از قبل شده و افشا میکند و توهین میکند.
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    1 1
    دو تا مو زرد هم امدند؟ چرا علاقه به کار خود ندارند؟ مگر کار خودشان خدمت کمتری است و نان کمتری دارد؟
  • چانان IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    3 3
    احمدی نژاد نمیامد بهتربود گذشته را یادتان رفته نمونه ان کارهای دولت ان درگذشته ب اسم مسکن مهر خودتان را گول نزنید
  • DE ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    6 15
    همه شماها سر کارید. احمدینژاد اصلا رایی ندارد که براش این همه دعوا میکنید زیرا اصلاح طلبها و غربگداها که قبولش دارند خودشون کاندیدا دارند.اصولگراها که ابدا به احمدیمشاء رای بدهند میماند یک که میخوان اینبار به محمود رای بدهند برای جنجال بپا کردن. این طرفداران محمود اینجا همه اصلاح طلبها هستند که دارن اذهان ملت را از پرونده خالی اصلاح تبه کاران به دعوای زرگری انحرافی منحرفین می کشانند لذا هرچه فریاد دارید سر کارنامه خالی بکشید محمود را بایستی در تاریخ جستجو کرد. محمود شعری بود که خواندند و در قافیه آن ماندند.
    • CH ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      4 0
      اگر رایی نداشت که مشرق لازم نبود اینهمه مقاله علیهش بنویسد! اگر رایی نداشت که تایید صلاحیت می شد! مردم عموما نه اصولگرا هستند و نه اصلاح طلب. قشر خاکستری هستند. همینها به احمدی نژاد رای می دهند.
    • DE ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      0 1
      خحخخخ یکنفر بود خل و چل بود معروف بود .پدر و مادرش داعواشون شده بود پدرش مادرش را کتک زده بود و این بنده خدا خل و چل رفته بود با باباش درگیر شده بود به طرفداری از مادرش بعد فحش های رکیک به پدرش میداد که مردیکه .....مادر منو میزنی ملت هم روده بر از خنده. آخه قشر خاکستری یعنی قشر بی اطلاع که مذبدب موندن اصلا کلا برم رای بدهم ندهم به چه کسی....حالا اومدی از احمدی نژاد دفاع کنی یعنی قشر که تا شب انتخابات هیچی نمی دانند و آمریکا برای جذب همین ها میخواد شب انتخابات تحریمها را لق کنه به احمدی نژاد رای میدهند.خخخخ بابا دِمِت ولی جدا راس میگی ها حقیقت تلخیه برای طرفدارهای محمود
  • محمد IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    10 9
    یا احمدی یا هیچ احدی
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    2 0
    رای میاره......
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    1 0
    دوستان به ظاهر انقلابی و غیر منحرف، لطفا به عقلتون اجازه تفکر بدید و در دام حلقه های انحراف اصول گرا و اصلاح طلب نیفتید! برای شروع، اموال کاندیداهای انقلابی و غیر منحرفتون رو با احمدی نژاد مقایسه کنید
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    2 0
    احمدی نژاد مشگل داره درسته، اما حراست وزارت کشور تو گوش محافظ احمدی نژاد زد. تیترت را درست بزن.نامردی همی جا بده. دین بماند
  • IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    3 0
    درود بر احمدی نژاد و یارانش ... لعنت خدا و نفرین مردم بر پرونده سازان و دروغگویان و نان به نرخ روزخورها
  • حامد IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 2
    این وضعیت پیش آمده، نه برای روحانی ذره ای آبرو باقی گذاشت، نه احمدی نژاد.
  • DE ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    1 9
    چرا دلار ارزان می‌شود اما کالا نه؟ چون در این کشور: 1- اول اینکه آزادی بیان نیست و مردم منتقد بیم جان و جای دارند با هویت واقعی نظرشان بگویند و اگر بگویند برخورد می شود و یا سانسور و در نتیجه خودسانسور و خودسانسور باعث می شود هیچگاه حقیقت مشکلات و حلش ناممکن شود! 2- عناصر ضد بشری در اقتصاد مانند مافیا، باندها، محفلها، حلقه ها، گروهکها، کارتلها و امثالش در ساختارهای سیاسی-حاکمیتی نفوذ کرده و از طرق مختلف از لابی گری تا رانت اطلاعاتی موجب اختلال میشوند. 3- قطعا بخشی از گران شدن ارز ناشی عملکرد دولتی ها و وابستگان شبه دولتی مثل بانکها برای جبران کسری بودجه و بدیهی شان بود، همان طور بورسی ها سود بردند از گرانی کالا و ارز! میتوان گفت هر کسی از تورم و گرانی ها سودهای چند صد تا چند میلیاردی برده از سران و یا نوچه های سرمایه داری ضد بشری حاکم بر ایران هستند، هر چند در ارکان نظام مخالف این سرمایه داری ضد بشری هستند، اما متاسافنه در پایین دست این مخالفت نظام با سرمایه داری کم اثر است. 4- وقتی سرمایه داری ضد بشری که سودش در تورم و گرانی بی انتها در این چند دهه برای خود دیده ، بجای تولید بیشتر خدمات و کالا!، دیگر این پدیده ضد بشری (ارز گران و کالا گران، اماذ ارز ارازن، و کالا ارزان نمی شود!/ پدیده اقتصاد یک طرفه سرمایه داری ضد بشری!) ادامه داردا 5- راه حل، ایجاد حکمرانی ضد سرمایه درای است، سیستمی که با سرعت عوامل سرمیاه داری ضد بشری مانند رانتخواری، انحصارگرایی، مخفی شدن مفسدان اقتصادی استمثارگر ضد بشری پشت حمایت از کارگر و تولید داخلی و مخالف واردات کالا و اما ضد تولید و ضد کارگر!
  • وحید IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    3 13
    با آمدن احمدی نژاد رکورد حضور پنجاه میلیونی پای صندوق رای زده وافتخاری تازه نصیب ایران خواهد شد.
  • نانشناس BY ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 5
    روزی که میر حسین راجب این جانور به همه هشدار داد همه بهش تهمت ضد انقلاب زدن ! امروز میاد نظام و تهدید میکنه ! نوش جونتون ماها لیاقت خاتمی رو نداشتیم
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    3 0
    دکتر احمدی نژاد - عزیز ملت و محرومان است .
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    4 0
    رای ما فقط و فقط : دکتر احمدی نژاد عزیز است و لاغیر .
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 0
    خدابخیرکنه
  • محسن IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    2 0
    عجب درگیری خفنی فقط دنبال خراب کردن احمدی نژادهستند دین ندارید ازاده باشید
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 1
    خوش به حالتون که از احمدی نژاد ۸ سال حمایت و برگرده مردم ایران سوار کردید....حالا هم میخواهید وانمود کنید کی بود کی بود ما نبودیم خودش طرفدار داشت،....برای اثبات آن رهایش کرده اید تا سروقت...مردم احمق نیستند
  • FR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 0
    رستم بیشتر بهش میاد که با ساطور و زنجیر بیاد
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    1 0
    این رفتارهای محمود و دور و بری هاش به خاطر امثال همین سایت مشرق و اعوان و انصارش هست. وقتی ناجوانمردانه توهین کردند و جوسازی و خبر سازی از انواع مختلف، این نسائل پیش میاد. محمود واقعا ذخیره نظام بود که با ندانم کاری ها به این وضع خورد. انسان ها که معصوم نیستند، این حجم از تخریب علیه هر کسی بود بدتر از این میکرد. محمود رو اصلاح طلبان تا لب پرتگاه بردند و اصولگراها و جبهه پایداری داخل پرتگاه انداختن. واقعا شرم آور است که مردی با این همه انرژی و توان اجرایی به خاطر منیت های برخی ناجوانمرد به این وضع رسید. خدا همه شما را هدایت کند
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    رای ما فقط دکتر احمدی نژاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس