کد خبر 1215793
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
رهبر انصارالله یمن

رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: ما اهتمام زیاد تحولات مربوط به فلسطین به دنبال تشدید تنش و درگیری از سوی دشمن صهیونیست و هدف قرار دادن مسجد الاقصی و محله الشیخ جراح را دنبال می‌کنیم.

به گزارش مشرق، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن درباره آخرین تحولات فلسطین اعلام کرد: ما اهتمام زیاد تحولات مربوط به فلسطین به دنبال تشدید تنش و درگیری از سوی دشمن صهیونیست و هدف قرار دادن مسجد الاقصی و محله الشیخ جراح را دنبال می کنیم.

وی افزود: ما همبستگی کامل خود را با ملت فلسطین و مقاومت آن اعلام می‌داریم. ما ملت فلسطین و مقاومت آنرا به خاطر مقابله با حملات اسرائیل مورد تمجید قرار می‌دهیم. ما تاکید می‌کنیم که در هماهنگی مستمر با برادران در جنبش‌های مقاومت در فلسطین  و محور مقاومت می‌مانیم.

الحوثی گفت: از ملت عزیزمان درخواست می‌کنیم که برای حمایت از ملت فلسطین کمک‌های خود را جمع آوری کنند و ما با نمایندگان جنبش‌های مقاومت فلسطین در صنعا هماهنگی لازم را در این زمینه به عمل خواهیم آورد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    3 0
    اینجاست که باید چند موشک از یمن به سمت سرزمین های اشغالی شلیک بشود هم ازمونی باشه برای موشک های یمن برای نسخه اخر محو اسراییل هم اعلام همبستگی یمن که چیزی برای از دست دادن نداره خودش در حال جنگیدنه در محور عبری عربی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس