کد خبر 1215640
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
تمجید ویژه روزنامه پرتغالی از طارمی

یک روزنامه کشور پرتغال نوشت که ستاره ایرانی پورتو رفته‌رفته به مهاجمی کامل تبدیل می‌شود.

به گزارش مشرق، روزنامه «Obsevador» درباره عملکرد مهدی طارمی در دیدار مقابل فارنسه نوشت: طارمی در این مسابقه دو بار گلزنی کرد و دو گل نیز ساخت. او به‌عنوان بهترین بازیکن دیدار انتخاب شد و به نظر می‌رسد در حال تبدیل شدن به مهاجمی کامل است. این دیداری بود که پیش از آغاز به پایان رسید؛ آن هم به‌خاطر اشتباهات فارنسه و نیز به خاطر شایستگی‌های بازیکنی که از دست دادن پنالتی را فراموش کرده است.

طارمی آمارهای بهترین گلزن پورتو، سومین گلزن لیگ برتر و نیز ثبت‌کننده بیشترین پاس گل در مسابقات را در یک سال ثبت کرد. پورتو، دومین تیم اروپایی این بازیکن به شمار می‌رود. طارمی بیشتر و بهتر، با DNA با افتخار و با شخصیت اژدها (لقب پورتو) مطابقت پیدا می‌کند.

طارمی گل‌های این مسابقه را با گلزنی در دقیقه 6 از روی نقطه پنالتی آغاز کرد، اما بدترین اتفاق برای فارنسه که آمیخته با هنر این بازیکن بود، هنوز رخ نداده بود. در صحنه گل دوم او و توپ را دریافت کرد، چرخید و توپ را به تونی مارتینز رساند تا او گل دوم را در دقیقه 14 به ثمر برساند. طارمی گل سوم را برای توماس تاوارس ساخت. مهاجم ایرانی پورتو پس از قطع توپ توسط اوریبه و پاس عالی اوتاویو، گل دوم خود را در حرکتی ساده و تأثیرگذار به ثمر رساند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    2 0
    احسنت طارمی فرزند خلف ایران نه وطن فروشان بی بصیرت و بی غیرت ،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس