کد خبر 1215436
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
عملیات «شمشیر قدس» گروه‌های مقاومت فلسطین در حمایت از قدسی‌ها

اتاق عملیات مشترک گروههای مقاومت فلسطین در غزه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی باید به خاطر حماقتهای خود، حساب پس بدهد و دوران یکه‌تازی‌اش در قدس به پایان رسیده است.

به گزارش مشرق، اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه درباره تداوم تجاوزات، به رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

ببینید:

فیلم/ شادی معتکفین مسجدالاقصی از اخراج صهیونیست‌ها

این اتاق عملیات با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد، پیش از این، به رژیم صهیونیستی درباره ادامه تجاوز به مقدسات و مردم فلسطین هشدار داده شد.

خبرگزاری صفا ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، با وجود این هشدارها، ولی رژیم صهیونیستی به حماقت خود ادامه داد و به همین دلیل، زمان آن فرا رسیده است که حساب پس بدهد.

مقاومت فلسطین تصریح کرد که «دوران یکه‌تازی رژیم صهیونیستی در قدس و مسجدالاقصی به پایان رسیده است».

این گروهها تأکید کردند که «نیروی خود را برای حمایت از ملت خود در هر منطقه تجمیع کردیم و هر تبعاتی هم که داشته باشد، آنان را رها نخواهیم کرد».

در این بیانیه به ملت فلسطین و بویژه ساکنان قدس اطمینان داده شد که مقاومت، آنان را تنها نخواهد گذاشت؛ بلکه «سپر و شمشیر» آنان خواهد بود.

گروههای مقاومت غزه همچنین خبر دادند که در نبرد «سیف القدس» (شمشیر قدس) به رژیم صهیونیستی حملاتی انجام دادند که اطراف تل‌آویو و مواضع صهیونیستی در شهرهای فلسطین اشغالی را موشک‌باران کردند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید AL ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    6 1
    خاک بر سر دولت های زبون عرب از جمله عربستان ، امارات ،اردن، مصر ، بحرین .....چرا خفه خون گرفته اید؟!!!!! ایران اینترنشنال ، مسی وطن فروش ، کلمه دروغگو ، من و توی بهایی که خانه ات اسرائیل است تو یه چیزی در مورد ستم به فلسطینها بگو.... دولت خائن کردستان عراق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس