هشدار پلیس نسبت به کلاهبرداری با عنوان "ثبت‌نام واکسن کرونا"

پلیس پایتخت با صدور اطلاعیه‌ای به شهروندان هشدار داد: مراقب کلاهبردارانی باشید که با ترفند ثبت‌نام واکسن کرونا و دست‌یابی به اطلاعات بانکی شهروندان، وجوه نقدی موجودی حسابشان را سرقت می‌کنند.

به گزارش مشرق از پایگاه خبری پلیس، اخیراً پیام کاربران حاکی از آن است عده‌ای با تولید یک پیام جعلی از مردم می‌خواهند وارد لینک سایتی به نام‌ سیب شوند تا بتوانند با ثبت‌نام خود در مرکز بهداشت، واکسن کرونا دریافت کنند.

توجه داشته باشید سامانه سیب به هیچ عنوان در دسترس عموم مردم نیست، بلکه فقط مراقبان سلامت و پزشکان می‌توانند وارد شوند. لذا به هیچ عنوان به بهانه ثبت‌نام واکسن و ایجاد پرونده وارد هیچ سایتی نشوید.

هیچ تشکیل پرونده‌ای در شرایط فعلی نیاز به ثبت‌نام اینترنتی نداشته و هیچ لینکی برای ثبت‌نام و پرداخت هزینه صحت ندارد، لذا فریب پیام‌های مجازی را نخورید. اگر تصمیمی توسط مسئولان گرفته شود، در رسانه‌های رسمی به صورت عمومی اعلام می‌شود.

تنها برای تشکیل و استعلام پرونده بهداشتی با شماره تماس نزدیک‌ترین مرکز، پایگاه و یا خانه بهداشت محل سکونت خود تماس بگیرید و از مراقبان سلامت و بهورزان خود وضعیت دارا بودن یا نبودن پرونده بهداشتی خود را سوال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    آخه چرا اجازه میدید این کلاهبردارها جولان بدن؟ چرا کشور رو از شر اینها پاک نمیکنید؟ چرا امنیت داشته باشن این زالوها؟ یکبار شده ده تا از اینها رو اعدام کنید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس