کد خبر 1215200
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
کومان

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با تأکید بر اینکه شاگردانش هنوز برای قهرمانی در لالیگا شانس دارند، از اظهارنظر درباره مسائل داوری بازی تیم‌های رئال مادرید و سویا خودداری کرد.

به گزارش مشرق، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (سه‌شنبه) تیمش مقابل لوانته در هفته سی‌وششم لالیگا، درباره شانس مردان خود برای کسب عنوان قهرمانی گفت: شانس ما همانقدر است که هفته گذشته بود. لالیگا هنوز از دست ما نرفته است. اتلتیکومادرید همچنان پیشتاز است اما ما نباید کاری به نتایج سایر تیم‌ها داشته باشیم و باید حواس‌مان را به بازی‌های خودمان بدهیم چون همیشه راهی وجود دارد اما اول و مهمتر از همه این است که ما بازی‌های خودمان را ببریم. در لالیگا سطح تیم‌ها به یکدیگر نزدیک شده و فشرگدی بازی‌ها نیز بیشتر شده. همین موضوع سبب شده که روی تیم ما فشار مضاعفی وارد شود. این یعنی که مقابل لوانته هم چاره‌ای جز ارائه بهترین بازی‌مان نداریم. در مورد رقبای بعدی‌مان هم همین موضوع صدق می‌کند. باید خوب آنها را آنالیز کرد.

کومان در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند تصور کند بارسلونا فصل آینده از حضور در لیگ قهرمانان اروپا محروم شود، اظهار داشت: نمی‌دانم. من نمی‌توانم درباره این موضوع اظهارنظر کنم چون در مورد سوپرلیگ اطلاعات کافی ندارم و در جریان سازوکار آن نیستم. این موضوع به یوفا مربوط می‌شود. نمی‌دانم که امکان محروم شدن‌مان از سوی یوفا وجود دارد یا نه. در حال حاضر هم این موضوعی نیست که برای من اهمیت داشته باشد.

سرمربی هلندی بارسلونا درباره جنجال‌هایی که پیرامون قضاوت بازی یکشنبه شب تیم‌های رئال مادرید و سویا به خصوص از سوی VAR وجود دارد هم عنوان کرد: اگر کسی باشد که نباید درباره مسائل داوری حریف بزند آن شخص من هستم. من یک روز نظرم را درباره این موضوع (VAR) بیان کردم اما نظرم چیزی را عوض نکرد. اگر رئال مادرید فکر می‌کند که در حقش ناداوری شده است، مشکل خودش است.

کومان در پاسخ به این سؤال که آیا بازی‌های رئال و اتلتیکومادرید را تماشا می‌کند و بازی یکشنبه شب رئالی‌ها مقابل سویا را دیده است، هم گفت: بله اما فقط ۲۰ دقیقه اولش را دیدم و بعد از آن شبکه را عوض کردم و بازی میلان - یوونتوس تماشا کردم چون تماشای بازی رقبا به من استرس می‌دهد من هم ترجیح می‌دهم که آرامشم را حفظ کنم.

سرمربی سابق تیم ملی هلند در پایان درباره اینکه چرا اینقدر کم روی پیانیچ و ریکی پوج حساب می‌کند، تأکید کرد: وقتی تیم وضعیت خوبی دارد، دلیلی برای تغییرات فراوان نمی‌بینم. ضمن اینکه انتخاب بازیکنان به عملکرد آنها در تمرینات و سبک بازی حریفان هم بستگی دارد.

بارسلونا در حالی از ۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه میهمان لوانته خواهد بود که در جدول با رئال مادرید هم امتیاز است (و به خاطر نتایج بازی‌های رودررو یک پله پایین‌تر در رده سوم قرار دارد) و اتلتیکومادرید را هم با ۲ امتیاز بیشتر در صدر جدول می‌بیند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس