کد خبر 1215194
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
مشاوره فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه

مشاوره فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه گفت: از زمانی که ظریف با منطق سست غرب‌گرایانه در برابر قهرمان ملی (سردار سلیمانی) صحبت کرد از چشم مردم و شورای نگهبان افتاد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا مقدم‌فر، امروز در نشست مجازی با بسیجیان خراسان رضوی با اشاره به اینکه در انتخابات امسال شرایط ویژه‌ای داریم، اظهار کرد: انتخابات همواره فراتر از یک انتخابات بوده و صحنه انتخابات نیز صحنه هماوردی است که همواره دشمن تلاش می‌کند در انتخابات اهدافی را پیش ببرد که برای ما تهدید است.

مشاوره فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه بابیان اینکه  فرصت‌هایی مانند انسجام ملی، بازدارندگی و حدت ملی را در انتخابات دنبال می‌کنیم، ابراز کرد: دشمن در انتخابات پیش رو سه هدف را دنبال می‌کند، اول اینکه رئیس‌جمهوری انتخاب شود که غرب‌گرا باشد و در امتداد همین دولت کنونی باشد، هدف دوم کاهش مشارکت در انتخابات و در هدف سوم به دنبال ناامنی در انتخابات است.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری انتخابات پرشور و دارای امنیت باید به انتخاب دولت جوان حزب‌اللهی و انقلابی منجر شود، افزود: امروز با دوگانه‌های مجازی و دوگانه‌های حقیقی روبرو هستیم؛   ازاین‌رو دوگانه‌های حقیقی در پی تحول و تغییر در دستگاه اجرایی است چراکه به دلیل اینکه بیش از ۷۰ درصد این ناتوانی مربوط به دستگاه اجرایی است و مردم آسیب‌دیده‌اند باید مسائل مردم حل شود.

این کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به اینکه نیازمند نگاه تحولی و انقلابی و حل مسائل مردم هستیم و نگاهی دیگر در پی استمرار این وضعیت در امتداد دولت روحانی است، یادآور شد: دوگانه‌های مجازی که از دل عملیات روانی و ادراکی ایجاد می‌شود مانند طرفداران و مخالفان جنگ است که مردم را فریب می‌دهند و بعداً مردم متوجه شدند اما امروز دوگانه‌های مجازی که اخیراً در دستور کار قرار گرفت شکست خورد.

وی با اذعان به اینکه در جریان مذاکرات وین که نظام با شروطی پذیرفته بود و فردی مخالف نبود، خاطرنشان کرد: جریانی در پی ایجاد دوقطبی بود تا از این طریق ظریف را به‌عنوان کاندیدا و آن قهرمان دوقطبی میدان – دیپلماسی معرفی کند.

تعریف دوقطبی میدان- دیپلماسی باهدف قهرمان‌سازی از چهره ظریف ایجاد شد

مشاوره فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه بابیان اینکه نسبت به دولت و جبهه اصلاحات نفرت عمومی ایجادشده و ظریف که قصد کاندیدا شدن داشت امروز سازمان رأی ندارد، بیان کرد: تعریف دوقطبی میدان- دیپلماسی باهدف قهرمان سازی از چهره ظریف ایجاد شد، به‌طوری‌که  او باید اعلام کند برجام موفق بود.

وی بابیان اینکه تلاش کرد با ناکارآمد جلوه دادن دولت، خود را تبرئه کند، گفت: ظریف سعی کرد در برابر شهید سلیمانی توجیه در برابر ناکارآمدی دولت ایجاد کند تا از مردم رأی بگیرد، تا از این طریق هم‌زمان با انجام مذاکرات وین، گشایش موقت در تحریم‌ها ایجاد شود ولی اشتباهی رخ داد و موجب شکست سناریو شد.

حاج قاسم در قلوب مردم است

مشاوره فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه طرف مقابل محبوبیت حاج قاسم سلیمانی را در محاسبات خودشان درست ندیدند و تصور داشتند مردم احساساتی شدند و محبوبیت شهید سلیمانی تمام‌شده است، اظهار کرد: قهرمان ملی در برابر حاج قاسم تغییر نکرد و اشتباه محاسباتی کردند چراکه حاج قاسم در قلوب مردم است.

مقدم‌فر به جریان افشا شدن صوت ظریف اشاره کرد و تصریح کرد: اگرچه در ظاهر این صوت افشاشده است و گفتند سایت عرب‌زبان اینترنشنال منتشر کرد ولی تیم مصاحبه خبر داشته که چه مطلبی را بگیرد بنا بوده صوت منتشر شود و پیام آن‌ها باید در جامعه می‌رفت که البته وقتی ظریف با منطق سست غرب‌گرایانه در برابر قهرمان ملی صحبت کند از چشم مردم و شورای نگهبان افتاده است.

وی با یادآوری اینکه تصمیم و سیاست نظام بر این بود که داعش در سوریه و عراق زمین‌گیر شود و توسعه پیدا  نکند چراکه اگر اتفاق نیفتد کشور به‌عنوان مقصد اصلی به خطر خواهد افتاد، ابراز کرد: به گفته کارشناسان سیاست خارجی، دیپلماسی بدون قدرت میدان فقط در حد حرف است؛ به‌عنوان نمونه در حادثه منا سعودی‌ها حاضر به دادن جنازه‌های زائران ما نبودند و مذاکراتی صورت گرفت که پس از آن رهبر انقلاب در تحویل جنازه‌ها به‌صورت غیرمستقیم تهدید کردند و بلافاصله سعودی‌ها جنازه‌ها را به کشور تحویل دادند چراکه قطعاً یکی از راه‌ها یمن و سوریه و عراق است که انقلاب اسلامی نفوذ معنوی دارد و توانایی بیچاره کردن عربستان را دارد بنابراین قبل از این مذاکرات با سعودی‌ها نتیجه نداده بود.

ناتوانی‌های خودمان را گردن میدان نیندازیم

مشاوره فرهنگی رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه  اگر در برجام قرار است توفیق حاصل شود میدان به مذاکرات قوت خواهد داد و این در تمام دنیا عرف دیپلماتیک است، یادآور شد: نباید ناتوانی‌های خودمان را گردن میدان بیندازیم؛ پس از ملاقات حاج قاسم با پوتین پروازهای روسیه علیه داعش شکل گرفت و میدان جنگ در سوریه در اختیار حاج قاسم بود و نیروها از جبهه مقاومت و میدان مدیریت می‌شد بنابراین طرف مقابل در حال ادبیات سازی برای تشکیک در اذهان مردم و نوعی عملیات ادراکی است و به‌نوعی در وضعیت تجاهل است.

وی ادامه داد: کاهش مشارکت یکی از راهبردهای اصلی دشمن است و عوامل داخلی مانند منافقین و سلطنت‌طلبان آن را دنبال می‌کنند و برخی اصلاح‌طلبان تندرو همین موضع رادارند و اعلام می‌کنند انتخابات رقابتی نبود و از دست رفتن سرمایه‌های اجتماعی را توجیه می‌کنند و اعلام می‌کنند گزینه‌های اصلی را رد صلاحیت کردند.

مقدم‌فر تأکید کرد: کاهش مشارکت در پی این است که اعلام کند تحریم‌ها موفق شده و مردم در انقلاب اسلامی روی‌گردان شدند.

وی با اشاره به ارقام پایین کمک به جبهه مقاومت در برابر بودجه کشور و عدم تأثیر در زندگی مردم افزود: آن چیزی که تأثیر دارد عدم مدیریت در قیمت مرغ و میوه و خودرو است اما فساد کشور ساختاری است نه سیستمی، در این چرخه فساد یکی از دولت‌هایی که فساد را سیستمی کرده همین دولت است که بانفوذ و فساد اقتصادی دارای ساختاری آلوده‌شده است و امروز نفوذ به‌عنوان بستری برای دشمن در این دولت فراهم شد.

این کارشناس مسائل استراتژیک بابیان اینکه اگر قرار است مدیون خون شهدا نباشیم و دشمن را می‌خواهیم مأیوس کنیم باید به مردم توجه دهیم، ابراز کرد: حتی یک نفر را به‌پای صندوق بیاوریم به اسلام و انقلاب خدمت شده است و با توجه به مسئولیت گرفتن افراد ناشایست در کشور نباید اجازه امتداد دولت داده شود و با بی‌تفاوتی چیزی حل نخواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    9 0
    خاله قزی ظریف
  • محسن GB ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    2 2
    جناب مقدم فر، احترام شما واجب. اما شما از کجا می دانید ظریف از چشم مردم افتاده است؟ آیا رفراندوم یا نظرسنجی انجام داده اید؟
    • احساسى فرد IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      0 0
      افسوس كه همه ديدگاه هاى مردم منعكس نميشود وگرنه متوجه ميشدند كه بعضى ها هر چند محدود ظريف را در دل خود جا داده اند
    • مصطفى جلال پور IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      0 0
      اقاى محسن خارج از كشور قرار نيست كار بران وارد جزئيات بشوند. اقاى مقدم فر خودش به خودش مجوز داده كه سخنگوى مردم باشد خواهيم ديد از ميان همه كانديدا ها كه بيشتر انها انسان هاى پاك و درست متدين و متعهد كار كشته هستند هيچيك توانايى و روان كارى ظريف را ندارند. خوبان هميشه آسيب ميبينند. ظريف ، مصدق زمان است اين سطر أخر را را جداگانه نوشتم اگر خواستيد حذف كنيد
    • محسن ZA ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      0 0
      آقای جلال پور عزیز، با تشکر از اظهار نظرتان، لازم است عرض کنم که بنده خارج از کشور نیستم. فقط چون برای وصل شدن به تلگرام که به لطف آقایان در فیلتر به سر می بَـــرَد ناگزیر و علی رغم میل باطنی ام از فیلتر شکن استفاده می کنم این گونه نشان می دهد.
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    از اول هم اشتباه کردند به کسی رای دادند که سالها با آمریکایی‌ها زندگی کرده و با اونها بزرگ شده بود و هم مشرب شیاطین بزرگ بوده و منافقانه طعم و مزه حرف هاشو مخفی و بلاخره اونو آشکار کرد با اینکه مسئولین از عمق نفوذ با خبرند ولی هنوز هم چوب سهل انگاریهاشون رو می خوریم .
  • طينتي IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    مه ( ظريف ) فشاند نور و

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس