کد خبر 1215112
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
واکنش متفاوت رییس پلیس اصفهان به اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس/ پلیس درگیری‌ها را تأیید کرد؟

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان به توضیح درباره اتفاقات دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان در استادیوم نقش جهان پرداخت.

به گزارش مشرق، سرهنگ جواد درستکار در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس بیان داشت: پلیس استان با توجه به اهمیت این بازی برای ۲ تیم، تدابیر امنیتی و ترافیکی لازم را برای اعزام تیم‌ها به محل برگزاری مسابقه از فرودگاه به هتل و از هتل به ورزشگاه و بالعکس و تامین امنیت در هتل محل اقامت بدون هیچ مشکلی ایجاد کرد. نیروهای یگان ویژه، یگان امداد پلیس اصفهان و پلیس راهور استان تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش تیم‌ها و هواداران و بدرقه اتوبوس انتقال دهنده بازیکنان به ورزشگاه نقش جهان بکار بستند تا از وقوع هر گونه ناامنی و درگیری بین بازیکنان و هواداران جلوگیری و تیم‌ها بدون هیچ مشکلی تا فرودگاه بدرقه شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان ادامه داد: از طرفداران و هواداران سپاهان و پرسپولیس که شب گذشته با حضور پررنگ و پرصلابت خود زمینه برگزاری بازی جذاب دو تیم را فراهم کردند تقدیر می‌شود.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تامین امنیت بازیکنان و جلوگیری از ایجاد تنش بین هواداران از برنامه‌های نیروی انتظامی است که با برنامه‌ریزی دقیق و استقرار اکیپ‌های انتظامی در هتل‌های اخنصاصی تیم‌ها زمینه برگزاری یک مسابقه جوانمردانه با تعامل و مشارکت هواداران باشگاههای ۲ تیم و بازیکنان فراهم می‌کنند.

سرهنگ جواد درستکار در پایان گفت: هیچ‌گونه مورد امنیتی خاص، قبل،حین و بعد از مسابقه نبوده و پلیس اصفهان با تمام توان در برگزاری این مسابقه تلاش کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 0
    جناب سرهنگ هیچ ماست فروشی نمی گوید ماست من ترش است . قسم شما را قبول کنیم یا فیلمهای درگیری را حتما باید کسی کور شود یا بمیرد تا شما بگوئید چیزی شده .این چه مهمانوازی است. طرفداران سپاهان روی مغولها را سفید کردند.
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 0
    چرا باید همیشه برای پرسپولیس در اصفهان مشگل درست شود مگر سپاهان به تهران میایید.برایش مشگل ایجاد میشود. فدراسیون بی در و پیکر باید یکبار برای همیشه این مشکلات را حل کند. واگر نمی تواند لااقل این بازی را در یک شهر بی طرف برگزار کند. البته که کمیته انضباطی و اخلاق بدشان نمی اید درگیری شود ویک پولی از طریق جریمه دوتیم به جیب بزنند.
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 0
    معلوم شده است که بانی تمام این حوادث و فتنه ها کار پورغاز غاز چران حالا جوگیر شده وتوپ را سوی نیمکت پرسپولیس شوت کرده مردک ابلا بی اصل و نسب هواداران پرسپولیس اگر هرکدام یک تف بیندازند دودمان تو وایل و تبار بی اصل و نسب تورا آب خواهد برد حالا توی عوصی کارت به جای کشیده به بهترین تیم ایران و آسیا بی حرمتی میکنی.
  • zohreh IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 0
    زرشک.حرکت موتورسواران چی؟؟؟؟؟ سالهاست نمی توانید امنیت را برقرار کنید البته مقصر اصلی کمیته انظباطی مافیایی تهران است که قاطعیت را اجرا نمی کند. مثال این میلیچ غیرقانونی است اما مافیای ششتقلال همان کاج است. بعد طبیعی است پلیس اصفهان طرفدار تیم شهرش باشد. پرسپولیس و میلیونها مردم کیلو چند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس