کد خبر 1215058
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

جامعه امروز پیشرفته تر از قبل می باشد و مجهز به امکانات جدیدتراست ولی مشکلات پیچیده همچنان وجود دارد مانند ویروس کرونا ؛ که سراسر دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است. عصر حاضردر برهه ای از تاریخ در حال سپری است که نوآوری و خلاقیت در آن بسیار اهمیت دارد. برای مثال خلاقیت مهندسین داخلی دراستارت آپ می باشد ، که در زمینه های مختلف خیلی از مشکلات و دغدغه ها را کنار زده اند. یکی از نو آوری هایی که ما شاهد آن هستیم در زمینه مراسم و تشریفات خاکسپاری بصورت خدمات هوشمند و اینترنتی با نام بهشت یار است که در این خصوص مبتکران بهشت یار تمامی جوانب مذهبی ، آداب و رسوم و غیره را در نظر گرفته اند.

با بهشت یار آنلاین در دو دنیا !

بهشت یار با شعار آنلاین در دو دنیا ؛ شهری هوشمند است که خدمات را بصورت هوشمند و آنلاین ارائه می دهد . لازم به ذکر است با طراحی اپلیکیشن اندروید بهشت یار در کنار وب سایت ، خدمات دهی به متقاضیان را آسان تر نموده است . پرسنل بهشت یار مخلصانه بصورت شبانه روزی فعالیت می کنند تا خانوده متوفی دغدغه ای و استرسی نداشته باشند و خادمان این عرصه این کار را جهادی می دانند چون در راستای روحی و معنوی افراد خدمت رسانی می شود.

با بهشت یار آنلاین در دو دنیا !

نقل و انتقال میت از منزل به هر نقطه از کشور بوسیله رزرو آنلاین به سادگی و آنی در دسترس متقاضی قرار گرفته است و هچنین ترخیص متوفی از هر کشوری به داخل ایران ازطریق سامانه های بهشت یار قابل انجام است . در امور خاکسپاری براحتی می توانید از طریق وب سایت یا اپلیکیشن بهشت یار به رزرو میز ، صندلی و سایبان اقدام کرد که به خاطر وجود بیماری کرونا ؛ فاصله اجتماعی و موازین بهداشتی  در جهت حفظ سلامتی افراد ملاحظه می شود که کیفیت جمعیت افراد تابع قانون با توجه به شرایط موجود کرونا است. البته از دیگر  نقطه قوت بهشت یار دارا بودن انتخاب مداح مناسب به همراه امکانات مداحی مختلف در انجام مراسم ها می باشد.

یکی از آداب رسوم های مرتبط با مراسم تحریم و رفتن به مزار ؛ بردن تاج گل تسلیت است که این عمل نشانه ادب و احترام است و نوعی ابراز دلجویی و همدردی با خانواده متوفی است . گل ها معمولا نماد دوستی ، پاکی ، بی گناهی و همدردی هستند و در بحث تسلی افراد تاثیر به سزایی دارد . در بهشت یار متقاضیان به راحتی اقسام تاج گل ها را در نوع و طرح های مختلف می توانند تهیه کنند . رزرو گل بصورت آنلاین می باشد که شامل تاج گل تسلیت ، سبد گل تسلیت ، گل مصنوعی خیریه و گل آرایی مزار  است که هر کدام دارای انواع و طرح های مختلف می باشد .

با وجود شهر هوشمند بی نظیر بهشت یار نباید نگران پذیرایی از مهمانان بود چرا که در سامانه انواع  پک پذیرایی ، پکیج مراسم ترحیم ، حلوا و نوشیدنی و نذری با بالاترین سطح کیفیت جهت رزرو در دسترس گذاشته شده است  تا جهت استفاده ارائه گردد . حلوای پذیرایی در قالب سینی های پنجاه تا صد نفره آن هم با مرغوبیت و جنس خاص در طرح های مختلف که در وب سایت قرار داده شده است . پرسنل بهشت یار در تهیه و انجام خدمات پذیرایی  با توجه به شرایط کرونا ؛ تمام الزامات بهداشتی را اوالویت مهم  خود قرار داده است .

وقتی خانواده دچار مصیبت می شود ممکن است در اداره مراسم و انجام تشریفات نتواند به خوبی عمل کند یا فرصت نداشته باشد مدیریت کند با این حال می توان با رفتن به وب سایت یا اپلیکیشن بر گزینه مهماندار  کلیک کرده و آن راجهت مدیریت امور رزرو کرد ، که او تمامی تشریفات را به صورت کامل اداره می کند و مهماندار در بهشت یار از حسن معاشرت و اخلاق شایسته برخوردار می باشد.

انجام رزرو تالار با توجه به شرایط کرونایی با  توجه به رعایت تمام موارد بهداشتی است و تابع دستورات ستاد ملی کرونا است . بیشتر موارد صرف نهار و پذیرایی بصورت بسته بندی می باشد . می توانید جهت جابه جایی مهمانان در منوی خدمات ما گزینه حمل و نقل را کلیک کنید  تا در جابه جایی مهمانان خود مشکلی نداشته باشید . در اجرای مراسم ختم و سایر مراسم چنانچه قصد دارید در مسجد برگزار شود ؛ توسط پرسنل بهشت یار با در نظر گرفتن سلامتی افراد و فاصله اجتماعی  جهت رزرو  قابل پیگیری است .

چاپ آنلاین  اعلامیه ،  قرار دادن آگهی در روزنامه ها ، هچنین چاپ بنر تسلیت و استند تسلیت در ابعاد مختلف و طرح های متنوع که با انتخاب و سلیقه دلخواه متقاضی می باشد .

شرایط کنونی اجازه نمی دهد که افراد حضور بیشتری به عمل بیاورند لذا بهشت یار با برگزاری ختم آنلاین یا شستن مزار و فاتحه آنلاین موجبات معنوی نظیر ؛ شادی روح مرحوم و تسلی بازماندگان آن را مورد توجه قرار داده است . مثلا با گزینه ختم آنلاین ؛ ارتباط تصویری با متقاضی در خصوص شستن مزار یا برگزاری مراسم ختم صورت می گیرد .

وقتی مدتی از زمان تدفین گذشت ، ممکن است مزار نیاز به تعمییر یا رنگ آمیزی داشته باشد یا شاید کسی بخواهد مزار را تزئین کند . با وجود خدمات آنلاین در دو دنیای بهشت یار تعمیرات مزار و رنگ آمیزی آن به صورت عالی و با کیفیتی ممتاز صورت می گیرد . هچنین تزئین مزار بوسیله قرار دادن باغچه یا  نهادن چمن مصنوعی از طریق وب سایت بهشت یار قابل رزرو  و انجام است .

از کودکی تا رحلت دلهای همه  غرق امام حسین علیه السلام است اوست که شفاعت می کند  بخاطر ارادت متقاضیان به سالار شهیدان ؛ در سامانه بهشت یار تهیه تربت کربلا را جهت مراسم تدفین گذاشته شده است تا مورد استفاده قرار بگیرد .

یکی از مهمترین تشریفات خاکسپاری سنگ قبراست که طبق آداب و رسوم که معمولا بعد از گذشتن نزدیک چهل روز از رحلت میت گذشته باشد . سنگ قبر را می توان در طرح ها و مدل های مختلف در سامانه بهشت یار تهیه و اقدام به نصب آن کرد . چهار نوع سنگ قبر از قبیل : سنگ گرانیت ، سنگ مرمر ، سنگ سفید و سنگ نانو (مصنوعی) در سامانه موجود است . سنگ قبر گرانیت خودش دارای انواعی از قبیل : سنگ قبر گرانیت تویسرکان ، مولایی ، بیرجند ، سیمین ، برزیلی ، اصفهان و سبز رنگ موجود است . سنگ قبر مصنوعی نانو از قبیل : سنگ قبر نانو سفید ،کرم لاکچری و خارجی می باشد . سنگ قبر سفید طرح ها و انواع مختلفی دارد مانند : سنگ قبر مرمر هرات ، قروه ، ازنا ، ازنا درجه یک ، مرمر سفید و نانو خارجی است که همگی در وب سایت قابل رزرو می باشد . سنگ قبر مرمر هم انواع مختلفی دارد از قبیل: سنگ مرمر کرمان ، هرات ، نرده ای و سفید می باشد که می توان آن را به راحتی انتخاب کرد.

با بهشت یار آنلاین در دو دنیا !

تمام  همت و تلاش پرسنل بهشت یار خدمت است به خصوص در شرایط کرونایی که خدمات را بصورت غیر حضوری به متقاضی ارائه میدهد و تمامی ضوابط و پروتکل های بهداشتی را در تمامی مراحل خدمات بهشت یار رعایت می کند و برخی امور که نیاز به حضور انجام است را تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا می باشد .

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس