نمایه

سخنگوی شورای نگهبان درباره ابلاغیه جدید این شورا گفت:ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری بدون مدارک مصوب شورای نگهبان اعتبار ندارد.

سروی سیاست مشرق - ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز (سه‌شنبه) با دستور رسمی وزیر کشور آغاز شد؛ ثبت‌نام از داوطلبان فقط در وزارت کشور انجام می‌شود و داوطلبان تا روز ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند در این انتخابات ثبت نام کنند.

زمان ثبت‌نام از ساعت ۸ الی ۱۸ روزهای ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت خواهد بود و پس از اتمام بازه زمانی ثبت‌نام، شورای نگهبان از تاریخ ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت به صلاحیت داوطلبان ثبت نام شده رسیدگی می‌کند و پس از اعلام نتایج این بررسی‌ها از روز ۳۱ اردیبهشت تا ۴ خرداد نیز شورای نگهبان فرصت دارد تا به شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده رسیدگی کند.

در نهایت روز پنجم خرداد لیست داوطلبان تأیید صلاحیت شده اعلام خواهد شد.

**********

** وزیر کشور دستور شروع انتخابات ریاست جمهوری را صادر کرد

رحمانی فضلی وزیر کشور در بخشنامه ای خطاب به فرمانداران سراسر کشور اعلام کرد: در اجرای مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره های ذیل آنها ، دستور شروع انتخابات صادر می گردد، ضروری است نسبت به تشکیل هیات های اجرایی از روز سه شنبه مورخ ۲۱-۲-۱۴۰۰ حداکثر در مدت سه روز و انجام سایر برنامه های انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در مرکز شهرستان و بخش های تابعه، طبق برنامه زمان بندی ابلاغی و در مهلت های قانونی مقرر اقدام نموده و وصول این بخشنامه را مطابق فرم شماره ۲ به ستاد انتخابات کشور اعلام نمایید.

** رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای ثبت‌نام در وزارت کشور

به گفته جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور، به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری کووید -۱۹ هر داوطلب تنها می‌تواند یک همراه با خود در محل ثبت‌نام داشته باشد.

عرف همچنین تاکید کرد: افرادی که می‌خواهند وارد ستاد انتخابات کشور شوند، اعم از داوطلبان و خبرنگاران، در سامانه ماسک چک می‌شوند، اگر بیماری داشته باشند اجازه ورود داده نخواهد شد. (متن کامل خبر)

** رعایت مصوبه شورای نگهبان توسط دولت

با وجود ارسال نامه روحانی به وزیر کشور مبنی بر عدم اجرای مصوبه شورای نگهبان، جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور در برنامه تیتر امشب گفت: واقعا کسانی که از فردا می‌خواهند برای ثبت‌نام بیایند مسئولیت بار سنگینی را بر عهده دارند و برای همین قانون‌گذار گفته است باید حداقل از میان رجال سیاسی و مذهبی باشند و حداقل مردم او را بشناسند. و در جایی حداقل مدیر و مدبر باشد.

عرف گفت: اطلاع رسانی خیلی خوبی از سوی شورای نگهبان صرت گرفته و امیدواریم افرادی که می‌آیند توجه داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مصوبه شورای نگهبان اجرایی می‌شود، گفت: ان‌شاءالله

** مدارک افراد خارج از مصوبه شورای نگهبان تحویل گرفته نمی‌شود

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران، گفت: نماینده ما در ستاد انتخابات کشور مدارک افرادی که خارج از مصوبه شورای نگهبان باشد را تحویل نمی گیرند.

**  تداوم ثبت نام با فرمان روحانی

دستور رئیس جمهور برای عدم اجرای ابلاغیه شورای نگهبان، ساماندهی ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را با بن بست مواجه کرد؛ با این دستور در روند بررسی صلاحیت‌ها و معرفی کاندیداهای نهایی هیچ تغییری نخواهد کرد و فقط فرآیند غیرمنطقی ثبت نام‌ها به روال گذشته انجام می‌شود. اصرار دولت بر عدم اجرای ابلاغیه شورای نگهبان باعث شده تا افرادی بدون صلاحیت اولیه (حتی در ظاهر و پوشش)در تالار وزارت کشور جمع شوند.سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه دولت در مورد مصوبه انتخاباتی بی‌انصافی کرد گفت: هزینه های اجرای قانون را می‌پردازیم و کوتاه نمی آییم.(متن کامل خبر)

 سعید محمد:به هیچ جریانی تعلق  ندارم/پیش بینی عجیب یک نامزد از انقراض نسل بشر/ تداوم شوی ثبت نام با دستور روحانی/ حسین دهقان: برجام را قبول داشتم / وعده یک اصلاح طلب:یارانه سه میلیونی می دهم! + عکس و فیلم

** حضور اولین زن در وزارت کشور برای ثبت نام

ثبت نام اولین داوطلب انتخابات ۱۴۰۰ در ستاد انتخابات کشور؛ اولین داوطلب یک زن است.

ثبت‌نام داوطلبان ریاست‌جمهوری در خیابان فاطمی آغاز شد+عکس و فیلم

** حال و هوای ستاد انتخابات در ساعات اولیه

 باز شدن تالار وزارت کشور

آغاز ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری

زن موتور سوار ثبت نام کرد!

اعلام برنامه یک نامزد انتخاباتی

** نامی: بدون تایید شورای نگهبان ستاد تشکیل نمی دهم

«محمدحسین نامی» وزیر اسبق ارتباطات صبح‌ امروز(سه‌شنبه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

محمدحسن نامی پس از ثبت نام، با حضور در جمع خبرنگاران افزود: من متعلق به ارتش جمهوری اسلامی ایران هستم و سال‌ها در این سازمان خدمت کردم و در وزارت دفاع به عنوان معاون وزیر و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بعد از آن نیز مرکز مطالعات بین‌المللی متعلق به نیروهای مسلح فعالیت کرده ام.

وی گفت: من برای ۴ سال آینده ۶۴ برنامه برای دولت آینده دارم که مهمترین آنها ۶ برنامه برای سال اول است که بتوانم درباره وضعیت معیشتی مردم تحولی ایجاد کنیم.

نامی ادامه داد: تا وقتی مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفته ام نباید فعالیت تبلیغی و تشکیل ستاد انجام داد.

 سعید محمد:به هیچ جریانی تعلق  ندارم/پیش بینی عجیب یک نامزد از انقراض نسل بشر/ تداوم شوی ثبت نام با دستور روحانی/ حسین دهقان: برجام را قبول داشتم / وعده یک اصلاح طلب:یارانه سه میلیونی می دهم! + عکس و فیلم

** دبیر کل جهادگران ایران اسلامی وارد تالار وزارت کشور شد

وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی صبح امروز به محل ستاد انتخابات کشور رفت و برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. بر اساس مصوبه جدید شورای نگهبان، وی به دلیل نداشتن سوابق اجرایی لازم، امکان ثبت‌نام در انتخابات را ندارد.

** ثبت‌نام از داوطلبان ریاست‌جمهوری به شیوه سابق در حال انجام است

علیرغم مصوبه جدید شورای نگهبان درخصوص شرایط نامزدها برای ثبت‌نام، نام‌نویسی از داوطلبان هم‌اکنون به شیوه‌ای که وزارت کشور شب گذشته اعلام کرده بود انجام می‌گیرد و تعدادی از مراجعین نیز در حال ثبت نام هستند.

حضور چهره‌های جوان و نوجوان در محل ستاد انتخابات نشان می‌دهد که شیوه ثبت‌نام به‌شکل سابق بوده اما مشخص نیست که آخرین کاربر که مربوط به نماینده شورای نگهبان است، مدارک داوطلبانی که مدارک کامل ندارند را تحویل می‌گیرد یا نه.

حسن روحانی روز گذشته طی دستوری به وزارت کشور با مصوبه جدید شورای نگهبان مخالفت کرد که این شورا در واکنش به این اقدام طی بیانیه‌ای اظهار داشت: مصوبه شورای نگهبان درباره تعیین شرایط برای ثبت‌نام داوطلبان ریاست‌جمهوری لازم‌الاجراست.

** نامزد انتخابات: آقا زاده ها را حذف می کنم

وهاب عزیزی پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: به عنوان نماینده جریان سوم در انتخابات حضور یافتم. برای رسیدن به مردم باید از اصولگرایی و اصلاح طلبی عبور کرد، مطالبه اصلی مردم امروز داشتن کاندیدای غیر تکراری است.

وی افزود: فرصت افراد قدیمی و تکراری مورد اصرار شورای نگهبان برای انجام کار تمام شده، مردم امروز انتظار دارند چهره‌های جدید غیر حزبی و غیر سیاسی در انتخابات حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: ما شورای نگهبان را به تقوای الهی و خودمان را نیز به به پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری توصیه می کنیم.

عزیزی گفت: از شرایط نگهبان می خواهیم، صدای مردم را بدون واسطه بشنود، مطالبات مردم خیلی فراتر از کارهای تکراری امروز شورای نگهبان است.

وی خاطرنشان کرد: من می خواهم با تشکیل دولت جوان و جهادی، برای حل مشکلات مردم و قطع زنجیره کثیف فساد و رانت خواری و ویژه‌خواری، بیرون راندن نفوذی ها از گلوگاه های اقتصادی جهاد کنم.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی افزود: تورم ، رکود و مشکلات اقتصادی مردم را تحت فشار قرار داده و اگر حرفی نمی زنند و پای انقلاب ایستاده‌اند به حرمت اعتقادات شان، اسلام و رهبری است اگر نه مردم این مدیران کهنه و رانت خوار و آقازاده پرور را قبول ندارند.

وی ادامه داد: اولین گام من در صورت تشکیل دولت، حذف آقازاده ها و رانت خواران و ویژه خواران است.

** سعید محمد:مردم گلایه دارند+فیلم

سعید محمد  فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) جهت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وارد ستاد انتخابات شد.

سعید محمد  پس از ثبت نام در ستاد انتخابات کشور و در جمع خبرنگاران، گفت: ثبت‌نام در انتخابات عزم مرا نشان می دهد.وی ادامه داد: برداشت من این است که مردم دارای مشکلات عدیده ناشی از سوء مدیریت از عملکرد کارگزاران نظام و دولت و بی عدالتی ها هستند و  لازم است یک تحول بزرگ اتفاق بیفتند.

محمد تصریح کرد: مردم گله‌مند از کارگزاران هستند نه از نظام. این درحالی است که خداوند آنقدر منابع به کشور داده که بتوانیم مشکلات مردم را کاهش یا حل کنیم. رمز موفقیت ما تکیه بر مردم است و نیازمند مشارکت حداکثری مردم هستیم.

وی تصریح کرد برنامه های ما مبتنی روابط با همسایگان است. نگاه به برنامه‌های ۵+۱ خطای استراتژیکی است.

محمد در پاسخ به سوالی مبنی که اگر ابراهیم رئیسی وارد انتخابات شود به نفع وی کناره گیری می‌کنید یا خیر بیان داشت: فعلا آقای رئیسی اعلام کاندیداتوری نکرده است اگر اعلام کاندیداتوری کند سپس اعلام نظر می کنم.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) تصریح کرد: بنده به صورت مستقل وارد انتخابات شدم و به هیچ جریانی تعلق خاطر ندارم و معتقدم‌ همین دو قطبی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی به جامعه ضرر زده است.

 سعید محمد:به هیچ جریانی تعلق  ندارم/پیش بینی عجیب یک نامزد از انقراض نسل بشر/ تداوم شوی ثبت نام با دستور روحانی/ حسین دهقان: برجام را قبول داشتم / وعده یک اصلاح طلب:یارانه سه میلیونی می دهم! + عکس و فیلم

 سعید محمد:به هیچ جریانی تعلق  ندارم/پیش بینی عجیب یک نامزد از انقراض نسل بشر/ تداوم شوی ثبت نام با دستور روحانی/ حسین دهقان: برجام را قبول داشتم / وعده یک اصلاح طلب:یارانه سه میلیونی می دهم! + عکس و فیلم

گفتگوی سعید محمد با خبرنگاران

** دهقان با همسرش آمد

حسین دهقان وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در انتخابات ثبت‌نام کرد. دهقان حین ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در حضور خبرنگاران از کتابچه برنامه‌های خود نیز رونمایی کرد.قابل توجه آن که همسر دهقان، وزیر دفاع روحانی  را در هنگام ثبت نام همراهی می کرد.

حسین دهقان  پس از ثبت‌نام در این دوره، طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با درک واقعی از نارضایتی‌ها و خشم مردم و هم‌چنین با داشتن برنامه برای حل مشکلات جامعه آمده‌ام.

این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه برای حل مشکلات جامعه پا به عرصه انتخابات گذاشتم، تصریح کرد: دولت من دولتِ شهروندان قدرتمند ایرانی است و همه با هم برابر هستند دولت من، دولتی سازنده است که صرفاً بر اساس شایستگی افراد تشکیل می‌شود و به‌دنبال ایجاد آسایش واقعی برای مردم است.

دهقان گفت: سیاست خارجی ایران بر اساس تعامل با همه کشورهاست؛ در این مسیر آن‌چه مهم است نه یک ارتباط یک‌طرفه بلکه  ارتباطات دوجانبه و چندجانبه را سامان خواهم داد به‌جز رژیم صهیونیستی با سایرین برای تامین امنیت و منافع ملی بر مبنای عزت و اقتدار تعامل خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر سرنوشت حضور در انتخابات اظهار داشت: حرف اول و آخر را مردم می‌زنند و هیچ قدرت و حزبی دارای اثر نخواهد بود.دهقان ادامه داد:برجام را در آغاز قبول داشتم، تصمیم نظام بود.انتقاد بر نحوه اجرا نشدن برجام دارم.دولت من تن به مذاکره فرسایشی نخواهد داد. این نامزد انتخاباتی ادامه داد:عرصه انتخابات کشور جای سلبریتی‌های سیاسی نیست،همانطور که گفته بودم روز اول برای ثبت نام حضور پیدا کردم.

انتخابات ریاست جمهوری فیلم و سریال نیست. عرصه انتخابات کشور جای سلبریتی‌های سیاسی نیست. پاسخگویی به مردم، پذیرش مسئولیت و کارآیی مسئولین نظام حق همه مردم ایران است. باید با مردم رو راست بود. 

همه مشکلات کشور ناشی از عدم شفافیت است. دوره شفاف سازی از طریق حراست ها و حفاظت ها پایان یافته است. با درک رنج ها، مطالبات و خشم مردم و با داشتن برنامه برای حل مشکلات جامعه پا به عرصه انتخابات گذاشتم و بعد از عنایت پروردگار بعد از خدا به حمایت مردم عزیز چشم دوختم.

دهقانی درباره اینکه اگر آقای رئیسی کاندید شود، کناره‌گیری می‌کنید؟ گفت: نه منتظر کسی هستم و نه در گرو آمدن کسی ماندم.

وی در پاسخ به اینکه آیا با نظامیان ائتلاف خواهد کرد؟ خاطرنشان کرد: هرکسی تکلیف خود را می‌داند و من چنین تکلیفی برای خود قائل نیستم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره اسامی وزرای خود گفت: اسامی وزرا برای خودم روشن است ولی الان اعلام نمی‌کنم.

 سعید محمد:به هیچ جریانی تعلق  ندارم/پیش بینی عجیب یک نامزد از انقراض نسل بشر/ تداوم شوی ثبت نام با دستور روحانی/ حسین دهقان: برجام را قبول داشتم / وعده یک اصلاح طلب:یارانه سه میلیونی می دهم! + عکس و فیلم

 سعید محمد:به هیچ جریانی تعلق  ندارم/پیش بینی عجیب یک نامزد از انقراض نسل بشر/ تداوم شوی ثبت نام با دستور روحانی/ حسین دهقان: برجام را قبول داشتم / وعده یک اصلاح طلب:یارانه سه میلیونی می دهم! + عکس و فیلم

ثبت نام حسین دهقان در تالار وزارت کشور

** وعده های یک اصلاح طلب برای پرداخت یارانه میلیونی

زارع فومنی، دبیرکل حزب مردمی اصلاحات جهت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وارد ستاد انتخابات شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد زارعی فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات هم امروز سه‌شنبه ساعت ۱۶  در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

 زارع فومنی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه پنجاه درصد کابینه من را زنان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: معاون اول من یک خانم خواهد بود و هر ایرانی در دولت من ماهانه ۳ میلیون تومان یارانه دریافت می‌کند و دست آنانی که دزدی از جیب ملت می‌کردند را قطع می‌کنم و آن پول را به مردم می‌دهیم.

وی افزود: دولت من دولت مردمی است و اهل شعار نیستم، اهل عمل‌گرایی و تابع نظام و ولایت فقیه و مخلص مردم هستم. این آقایانی که ۴۲ سال است مدام می‌آیند و می‌خورند باید برگردند به خانه‌هایشان بروند. من برای مبارزه با فساد می‌آیم و یک مدیر سابق را نمی‌گذارم در کابینه و وزارتخانه‌ها بمانند. جای این افراد را باید جوانان بگیرند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: من همه قیمت‌ها را در ایران پایین خواهم آورد. من دارایی خاصی ندارم و آنانی که باید از دارایی من خبر داشته باشند، خبر دارند. من درآمد ماهانه‌ام حدود پنج میلیون تومان است و یک ماشین پرشیا دارم. آنانی که گفته‌اند من در کار ساخت‌وساز هستم یا اینکه خودرو وارد می‌کنم دروغ گفته‌اند. من همین الان هم مستأجر هستم.

فومنی در پایان تصریح کرد: من تایید صلاحیت خواهم شد. چرا تایید نشوم؟ من رجل سیاسی هستم و سال‌هاست فعالیت سیاسی و رسانه‌ای می‌کنم.

 سعید محمد:به هیچ جریانی تعلق  ندارم/پیش بینی عجیب یک نامزد از انقراض نسل بشر/ تداوم شوی ثبت نام با دستور روحانی/ حسین دهقان: برجام را قبول داشتم / وعده یک اصلاح طلب:یارانه سه میلیونی می دهم! + عکس و فیلم

** استاندار سابق هم نامزد انتخابات شد

محمود زمانی قمی استاندار پیشین ایلام و چهارمحال و بختیاری و رئیس پیشین بنیاد باران هم امروز سه‌شنبه ثبت نام کرد. معینی قمی سابقه مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استانهای هرمزگان و سیستان بلوچستان و معاونت سیاسی استانهای ایلام، سمنان و همدان  و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را در کارنامه خود دارد. وی استاندار پیشین استانهای ایلام، چهار محال و بختیاری، مرکزی و یزد است. معینی از نزدیکان رئیس دولت اصلاحات و عضو بنیاد باران است و تا سال ۸۹ مدیر اجرایی آن بنیاد بوده است.

** سفیر سابق هم در صف نامزدها رفت

سید وحید کریمی سفیر پیشین ایران در نامیبیا و و دیپلمات پیشین در لندن و نیویورک هم از دیگر چهره‌های ثبت نامی امروز وزارت کشور بود که برنامه ریاست جمهوری خود را بر چهار اصل مسکن، بهداشت، آموزش و حمل نقل استوار دانست و تاکید کرد: مردم ما خسته هستند و باید دولت عملی و با خرد جمعی و نزدیک به اجماع داشته باشیم. هیچ کس نباید احساس کند که در دولت من مشارکت داده نشده است.

 سعید محمد:به هیچ جریانی تعلق  ندارم/پیش بینی عجیب یک نامزد از انقراض نسل بشر/ تداوم شوی ثبت نام با دستور روحانی/ حسین دهقان: برجام را قبول داشتم / وعده یک اصلاح طلب:یارانه سه میلیونی می دهم! + عکس و فیلم

** طلب میلیاردی رسانه ها از یک نامزد

از حاشیه های روز اول ثبت نام ها، استاد دانشگاهی بود که ادعا کرد برخی رسانه ها برای تشریح برنامه هایش طلب میلیاردها پول کرده اند. او از نام بردن از این رسانه ها امتناع کرد.

** جوان متولد 77 هم ثبت نام کرد

با وجود مصوبه شورای نگهبان مبنی بر اینکه نامزدهای انتخابات زیر سن ۴۰ سال نمی توانند ثبت نام کنند اما یک پسر متولد سال ۷۷ برای ثبت نام به ساختمان وزارت کشور آمد.

او بعد از کاندیداتوری گفت:‌یک کودک دستفروش هم می‌تواند رئیس‌جمهور شود و کمتر به کشور لطمه می‌زند.

این کاندیدای جوان تاکید داشت که تمرکزش بر مشکل آموزشی است و قصد نابودی مافیای کنکور را دارد.

از دیگر حواشی امروز حضور یک کاندیدا بود که با ریموت به وزارت کشور آمده بود.

** تیپ متفاوت نامزدها

 سعید محمد:به هیچ جریانی تعلق  ندارم/پیش بینی عجیب یک نامزد از انقراض نسل بشر/ تداوم شوی ثبت نام با دستور روحانی/ حسین دهقان: برجام را قبول داشتم / وعده یک اصلاح طلب:یارانه سه میلیونی می دهم! + عکس و فیلم

 سعید محمد:به هیچ جریانی تعلق  ندارم/پیش بینی عجیب یک نامزد از انقراض نسل بشر/ تداوم شوی ثبت نام با دستور روحانی/ حسین دهقان: برجام را قبول داشتم / وعده یک اصلاح طلب:یارانه سه میلیونی می دهم! + عکس و فیلم

 سعید محمد:به هیچ جریانی تعلق  ندارم/پیش بینی عجیب یک نامزد از انقراض نسل بشر/ تداوم شوی ثبت نام با دستور روحانی/ حسین دهقان: برجام را قبول داشتم / وعده یک اصلاح طلب:یارانه سه میلیونی می دهم! + عکس و فیلم

 سعید محمد:به هیچ جریانی تعلق  ندارم/پیش بینی عجیب یک نامزد از انقراض نسل بشر/ تداوم شوی ثبت نام با دستور روحانی/ حسین دهقان: برجام را قبول داشتم / وعده یک اصلاح طلب:یارانه سه میلیونی می دهم! + عکس و فیلم

** زن موتور سوار آمد!

 سعید محمد:به هیچ جریانی تعلق  ندارم/پیش بینی عجیب یک نامزد از انقراض نسل بشر/ تداوم شوی ثبت نام با دستور روحانی/ حسین دهقان: برجام را قبول داشتم / وعده یک اصلاح طلب:یارانه سه میلیونی می دهم! + عکس و فیلم

 سعید محمد:به هیچ جریانی تعلق  ندارم/پیش بینی عجیب یک نامزد از انقراض نسل بشر/ تداوم شوی ثبت نام با دستور روحانی/ حسین دهقان: برجام را قبول داشتم / وعده یک اصلاح طلب:یارانه سه میلیونی می دهم! + عکس و فیلم

** واکنش کاربرفضای مجازی به میز ثبت نام در وزارت کشور

 سعید محمد:به هیچ جریانی تعلق  ندارم/پیش بینی عجیب یک نامزد از انقراض نسل بشر/ تداوم شوی ثبت نام با دستور روحانی/ حسین دهقان: برجام را قبول داشتم / وعده یک اصلاح طلب:یارانه سه میلیونی می دهم! + عکس و فیلم

** از حاشیه های ثبت نام در روز اول!

 سعید محمد:به هیچ جریانی تعلق  ندارم/پیش بینی عجیب یک نامزد از انقراض نسل بشر/ تداوم شوی ثبت نام با دستور روحانی/ حسین دهقان: برجام را قبول داشتم / وعده یک اصلاح طلب:یارانه سه میلیونی می دهم! + عکس و فیلم

 سعید محمد:به هیچ جریانی تعلق  ندارم/پیش بینی عجیب یک نامزد از انقراض نسل بشر/ تداوم شوی ثبت نام با دستور روحانی/ حسین دهقان: برجام را قبول داشتم / وعده یک اصلاح طلب:یارانه سه میلیونی می دهم! + عکس و فیلم

** پیش بینی عجیب یک نامزد از انقراض نسل بشر

یکی از ثبت نام کنندگان انتخاباتی مدعی شد نسل بشر تا ۲۰ سال اینده منقرض می شود.

** به جای کلید ریموت آوردند
یکی از نامزد های ثبت نام کننده در انتخابات در وزارت کشور چند ریموت را نشان خبرنگاران داد،اشاره او به علامت انتخاباتی حسن روحانی در سال 1392 بود.

 سعید محمد:به هیچ جریانی تعلق  ندارم/پیش بینی عجیب یک نامزد از انقراض نسل بشر/ تداوم شوی ثبت نام با دستور روحانی/ حسین دهقان: برجام را قبول داشتم / وعده یک اصلاح طلب:یارانه سه میلیونی می دهم! + عکس و فیلم

** پوشش خبری گسترده اولین روز انتخابات

 سعید محمد:به هیچ جریانی تعلق  ندارم/پیش بینی عجیب یک نامزد از انقراض نسل بشر/ تداوم شوی ثبت نام با دستور روحانی/ حسین دهقان: برجام را قبول داشتم / وعده یک اصلاح طلب:یارانه سه میلیونی می دهم! + عکس و فیلم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 68
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    38 22
    علاوه برتوانمندی ظاهر وپوشش وقیافه هم به نظر من مهم هست لطفا کسانی را بنویسید که ظاهر مناسب درشان رییس جمهور داشته باشند ودرصورت حضور درمجامع بین الماللی ایرانی ها خجالت نکشند
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      59 12
      مثلاً اگر ریش دائم المرتب و خاکستری داشته باشند توان احقاق حقوق مردم در مجامع بین‌المللی رو خواهند داشت؟
    • به ۰۹:۵۸ IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      28 1
      این شرط لازم بود نه کافی. کسی که شلخته ظاهر می شود مطمئنا کشور را هم شلخته اداره می کند. اما معلوم نیست کسی ریشش مرتب باشد اما مدیر خوبی باشد
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      10 2
      هر چیزی اصولی داره. حالا پادشاه تایلند زد ببینید. خدا وکیلی از آدم از سنش و رفتاری که داره خجالت می کشه. کسی که مسئول اداره کشوری میشه ریش خاکستری و... لازم نیست. ولی موتور سوار و شلوار جین و... یعنی تمسخر شأن ریاست جمهوری بلکه تمسخر کشور. این چه بساطیه راه افتاده. یه بچه هم می فهمه هر کسی نمی تونه برا ریاست جمهوری ثبت نام کنه. از رجایی به کی ها رسیدیم. من هم بیکارم کاشکی می رفتم ثبت نام شاید رییس جمهور میشدم یه کاری دست و پا می کردم
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      6 6
      اولا اصلا خجالت نداره نشانه دمکراسی و مردم سالاری است بعدش هم چرا این خانم را اینقدر بزرگ کردین و اصلا چرا خبرش را گذاشتین این خانم خواسته خودش را مطرح کند حالا با چه اهدافی شاید می خواد تابعیت کشورهای دیگر را بگیرد شما هم تو دامش افتادین و این همه عکس و چیز گذاشتین اصلا ارزش خبری نداشت
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      15 0
      آخرین ریشخندها را، برای ملت ایران ایجاد کرد ،صاحب ریش متالیک رنگ شده .
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      14 1
      این وضع طبیعی نیست. هر کی نباید جرات داشته باشه بیاد برای رییس جمهوری ثبت نام کنه.
    • پری مجرد 43ساله IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      26 3
      به سعید محمد خوش تیپ رأی دهید تا دنیا و آخرتتان آباد شود
    • پری مجرد 43ساله IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      14 5
      به سعید محمد خوش تیپ رأی دهید تا دنیا و آخرتتان آباد شود
  • سیدنا FR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    21 51
    همین ثبت نام اون خانم و اون آقای کراواتی نشون میده خداروشکر مصوبه شورای نگهبان اجرا نمیشه :))))
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      49 9
      چرا خدا را شکر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینجوری تا پنج روز سوژه رسانه های خارجی میشیم و هر بی سرو پایی که دوست داره در رسانه ها دیده بشه فرصت این کار رو پیدا میکنه
  • مهدی درخشانی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    11 23
    مرد با کروات اومده، چه جالب،
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      13 2
      جالب کراوات نیست جالب نوشته ی روی کراوات است و اینکه یک شخص به خودش جسارت می ده و در ماه رمضان چنین چیزی می نویسه و چنان حرفی از فمینیسم میزنه
  • احمدخواجوند IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    17 57
    پس ازاینکه شورای محترم نگهبان افراددلخواه خودرا انتخاب کرد مناظره شروع میشودکه پس از فحش ،فحش کاری ومثلا افشاگری وهمچنین وعده های سرخرمن ریاست محترم جمهور باسلام وصلوات انتخاب میشود وپس از ان کلیه نامزدهای ریاست جمهوری پشت سر ریاست جمهوری انتخاب شده نماز میخوانند.این هست کلاه سیاسی
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      71 3
      باسعید محمد بساط دلقک بازیتون رو به هم می زنیم. وایسا و تماشا کن.
  • محمد IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    20 2
    عدم ثبت نام فلّه ای و تشخیص صلاحیت سفت و سخت که امثال ... و... و... دیگه رئیسجمهور نشه خواست ملته. مردم همیشه میگن اگر فلانی اینجور بود چرا تائید شد و همینطور قبلی و قبلی تر؟ هرچقدر احمقان و انحرافی ها بگن، بگن اما، اینجور نیست که ملت ثبت نام بدون نظارت و تائید صلاحیت را آزادی مطلوب بدانند یا از صحنه خارج شدن تصمیم مردم. این تائید صلاحیت ها همه جای دنیا هست آدم وقتی یه هندونه هم که میخره وقتی احساس میکنه از تشخیصش بر نمیاد، به یکی دیگه یا حتی خود فروشنده که خبره است اعتماد میکنه این چه حرف بی منطقی هست که انحرافی ها و .. همه با هم دارن میگن بذارید مردم خودشون صلاحیت رو تشخیص بدن! با یه سری حرفای تبلیغاتی نظر ما رو جلب میکنند در حالی که شورای نگهبان از پشت پرده احوال اینا خبر داره. زیاد هم نباشن که انتخاب مردم سخت بشه.
  • محمدایوب IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    17 1
    انکه گفته آقا زاده ها حذف میکنم از همین الان دروغ گفته وناتوان است تازه اقازاده های بعدی در خارج از کشور درحال عشق و حال. ومدت دیگر با دکترای مانند دکتر گلاسکو وارد وطلب ارث پدر میکنند مانند علی برکت الله
    • مصطفی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      0 0
      فقط اون یارو که با کفن امده. من اگر تایید صلاحیت کنن به اون رای میدم قشنگ امده ملت رو بشوره بزاره زیر خاک دمش گرم :)))))) زجر کش نمی کنه
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    4 11
    گویا قراره شعارمردم که گفتن اصلاح طلب اصولگرا دیگه تموم ماجرا عملیاتی بشه و جریان سومی بنام ..طلب گرا ..بیاد تو فضا سیاسی کشور جالب شد
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    16 65
    درود بردکتر اجمدی نژاد
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      19 4
      ظاهرا داداشای بن سلمان دیگه ح رو هم از دایره ی لغات گذاشتن کنار!
  • مهدی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    11 12
    سیرک دیوونه هاست!
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    11 8
    مسخره بازی ها چیه.
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    9 19
    من فقط به این خانوم موتور سوار رای میدم
  • abbas.pourabbas IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    63 6
    سعید محمد
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    29 1
    خواهشا این بار به افرادی که زندگی اشرافی دارن رای ندین. از توصیه های مکرر حضرت علی (ع) سفارش به ساده زیستی مسئولین بوده. کسی که کلام حضرت علی (ع) رو قبول نداره، ارزش رای دادن نداره. این یکی از ملاک هاست. ملاک های دیگه هم در نظر بگیرین.
    • US ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      0 0
      جنابعالی چون منافقی ساده زیستی را با دزدی و رشوه خواری و اختلاس و رانت خواری و پولشویی قاطی کردی یک مسئول حق ندارد ازاموال ملت برای خودش قصرها و زندگی انچنانی درست کند
  • رضا IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    7 1
    من نگران تعداد آرا بودم، خدا را شکر با دیدن همچنین صحنه هایی و ثبت نام طیف گسترده اقشار چپ، راست و موتور سوار و کراواتی و ریشو و کفن پوش و... امیدوار شدم که مردم پای صندوقهای رای خواهند آمد.
  • رضا IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    12 0
    فعلا که با کاهش رشد جمعیت نسل ایرانیان منقرض میشود
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    7 0
    حالا من کاری ندارم اگه برای ثبت نام ریاست جمهوری یه مبلغی میگفتن پول باید به حساب یک مرکز خیره واریز کرد ( مبلغی حدود یک ملیون ) بعد ثبت نام میشد هر کسی بلند نمیشد تو این اوج کرونا بیاد ثبت نام که باعث خنده مملکت های دیگه بشیم هر کسی که نباید ثبت نام کنن
  • سید روح اله IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    15 1
    انصافا فردی که ریموت آورده از روحانی که کلید قجری داشت چند پله پیشرفته تر هست روحانی از ترس کرونا نشست تو خونه نتونست قفل را باز کنه لا اقل این یکی ریموت داره واسه ایام کرونا مناسب تره
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      1 15
      اگه کلید روحانی قجری بود اینقدر بدبخت نمی‌شدیم.... اگه قاجاریه نبودن امروز از ایران فقط تهران تا اصفهان باقي مونده بود.. زمان زندیه ايرانی نمانده بود
  • محمود رضا IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    33 0
    خدا وکیلی این ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری یا برنامه تلویزیونی طنز فقط سعید محمد خوب بود توشون
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    5 1
    بعد اسم فیلمش را گذاشته یتیم خانه ایران ! باید میگذاشت دیوانه خانه ایران
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    6 3
    اینقدر ر..... گند زده که مسخره بازی شده
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    9 0
    این خانمی که با موتور اومده گواهینامه داره ؟ ناجا هم حتما داره کار فرهنگی می کنه
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    12 1
    بر ر... خبیث لعنت اگر با شورای نگهبان هماهنگ بود این همه مصیبت نداشتیم لعن بر تیم انگلیس
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    2 17
    اونی که کروات میبنده یعنی حداقل به نظم روزانه و ظاهرش اهمیت میده.
    • یوسف IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      12 2
      بستن کروات توی ایران یعنی پشت کردن به فرهنگ ملت ایران اصلا هم نشانه نظم و ترتیب نیست اون بوریس جانسون هپلی هم که حال نداره موهاشو شونه بزنه هم کرواتیه
    • محمد IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      7 0
      اونی که کراوات میبنده از الآن نسبت خودش رو با پوشش ایرانی نشون میده باز دمش گرم که رو بازی میکنه
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      0 0
      کراوات یک نماد است نماد فرهنگ استعماری اینا امدن زدن کشتن غارتمان کردن یتیممان کردن حالا بیایم نمادشان را بپوشیم
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    24 0
    سعید محمد
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    3 1
    اینها را میبینم امید کوچکی هم که داشتم به اسلام ،انقلابآزادی،عدالت،پیشرفت،..ازدست دادم
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    1 3
    سیرک قدرت موشکی منطقه و اقتصاد برتر دنیا شروع شد
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    4 0
    روحانی با خودش چه فکر می کند امروز در یک سایت عربی خبر مسخره بازی اش را خواندم
  • علی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    4 4
    يعني رسما سیرک درست کردن!!!!
  • علی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    8 7
    باید گریه کرد به حال مملکت که خانمی بدحجاب با عمل خلاف موتورسواری به وزارت کشور می‌رود و ثبت نام می‌کند و اسلام و مملکت را تمسخر می‌کند و همه راضی‌اند چون از حدود اسلام بیرون رفته ایم چون ایمانمان کم شده چون بی غیرت شده ایم چون اسلاممان ظاهریست که صد البته ظاهری هم نیست که اگر بود لااقل ظاهرمان درست بود و این خانم اینطور همه را مسخره نمی‌کرد .
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    3 0
    خوب معلومه سیرک دوست داره.....
  • محمد IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    22 0
    درود بر مدیر جهانی دکتر سعید محمد. گام دوم انقلاب با دولت جوان انقلابی محقق خواهد شد.
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    2 0
    خداوند عذاب کسانی که این وضعیت را بوجود آوردند هر روز بیشتر کند که کشور را به تمسخر گرفتند. امام خمینی (ره) فرمود حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است. این است حفظ نظام جمهوری اسلامی وسط مسئولین دولت.
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    3 0
    با کیا شدیم 80 میلیون!!! اینا که میدونن درجا رد میشن آخه برا چی میان؟؟؟؟ ضمنا،،مشرق! مرده شور این کدهای امنیتیه کامنتت رو ببرن که 30 ثانیه ای منقضی میشه و باید چند بار بزنیم و حال آدمو میگیره.
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    8 0
    روحانی تحویل بگیر مملکت را به چه روزی انداختی اگر از قانون تمرد نمی کردی امروز این وضع نداشتیم فرایند ثبت نام و لوازم آن از بیت المال است اما لجاجت کردی باید جواب بدهی
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 2
    مشرق خودت مثبت و منفی به هرکس خواستی می دهید طبق باب دل خودت
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    5 0
    آقای روحانی شرایط ثبت نام شناسنامه و عکس هست فقط؟؟؟؟؟به خدا ما مدرسه ثبت نام میکردیم شرایط سخت تر از این بود!!!!!
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    2 0
    چقدر این تصویر بردار ها ضایع اند! خودتون را سبک نکنید خب ...
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 2
    این روحانی کفر همه تان را درآورده است دارید پاره میشوید. آخیش
    • فراوه IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      4 0
      ما که نسوختیم،تویی داری می سوزی.
    • رضا IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      1 0
      والله کفر ما را که در آورده که هیچ، خودیهای خودشان امثال تو را به کل به فنا داده.
  • علی IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    6 0
    آخرین کارهای کثیف دولت برای ظربه به نظام.مضحکه و مسخره کردن نظام با این کاندیداهای معلوم الحال و ضربه به حیثیت آن.
  • DE ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    12 3
    سعید محمد:به هیچ جریانی تعلق ندارم. عزیز بزرگوار جناب سعید محمد.احمدینژاد هم مستقل آمد ولی اصلاح طلبکاران چنان چوب لای چرخ او گذاشتند و کارها را بن بست زدند و از امریکا برای سقوطش تحریمهای دردآور تقاضا کردند که عاقبت مجبور شد مانند خودشان شود تا دست از سرش بردارند. لیکن شخصیت شما با شخصیت وهم آلود او متفاوت است فقط این را بدانید مستقل بودن این نباشد که انسان جاذبه و دافعه نداشته باشد. شما میتوانید مستقل نباشید ولی در پست و مسئولیت خود مستقل و قانونی عمل کنید. کما اینکه انسان وارسته خلاف میل شهوانی و حب جاه ومقام و میل به راحتی ها ...., خود را کنترل کرده و آن عملی را انجام میدهد که قانون و شرع برایش مشخص نموده است. تاکید بارها و بارهای شما به مستقل بودن و تعریف از افراد مومنی که در اصلاحات هم پیدا میشوند کمی تامل برانگیز است. جناب برادر گرامی سعید محمد این افراد مومنی که در اصلاحات هم کم و بیش هستند 34 سال است تا حالا ما ندیده ایم خلاف های اصلاحات را تصحیح و یا تقبیح کرده باشند. شما بدون کمک اصلاح طلبکاران اگر رای بیاورید دردسر کمتری دارید و آویزان دولت شما نخواهند شد. به جایش به طرف تنه و ریشه بروید. قطع اين مرحله بي همرهي خضر مکن. ظلمات است بترس از خطر گمراهي. دوستت داریم برادر
  • ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    12 4
    نسل اصولگراها و اصلاح طلبان هم امسال با انتخابات منقرض میشه
    • DE ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      2 3
      ۱۸:۵۶ - نسل اصولگراها و اصلاح طلبان هم امسال با انتخابات منقرض میشه// بنده خدا بیچاره . خدا انسانها را به کم دانی جریمه نکند انشالله که بد دردیست. پیداست نه اصلاح طلبکاران غربگرا را میشناسی نه اصولگراها را .الکی خوش . کلاس چندمی الان؟
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    3 1
    اگر وزارت کشور هزینه ثبت نام بگیرد مثلا ده میلیون تومان دیگر شاهد این صحنه ها نخواهیم بود و داوطلبان واقعی وارد "میدان" خواهد شد.
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
      0 1
      بله داوطلبان سرمایه دار بیان اشکال نداره ولی راه رو برفقرا بست باید
  • preso IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    1 0
    مصوبه شورای نگهبان خلاف قانون اساسی است. روحانی نمی دانم در حال جنگ زرگری با شورای نگهبان است یا نه ام کارد رست را می کند؟ شورای نگهبان حق قانون گذاری ندارد و در قانون اساسی همچین حقی به او داده نشده است. سعید محمد با ساعت 700 دلاری اومده به داد مردم و فقرا برسد در حالی که هیچ سابقه سیاسی ندارد.
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    0 1
    چرابرخی شناسنامشون المثنی است وبرخی شناسنامه قدیمی تعویض نشده با عکس قدیمی؟!
  • محمد IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    1 0
    واقعا جای تاسف است که بعد از 40 سال هنوز قانون ثبت نام ریاست جمهوری این باشه که هر دیونه ودلقکی بره واسه ثبت نام ریاست جمهوری
  • ش. AE ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    7 0
    فقط سردار سعید محمد ریس جمهور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس