کد خبر 1214595
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

خرید کالاهای تندمصرف و سایر اقلام مورد نیاز خانوارها یک فرایند زمانبر اما ضروری است. مراجعه به فروشگاه‌ها برای  خرید مواد غذایی با چالش پیدا کردن جای پارک مناسب، حمل کالاهای خریداری شده، هل دادن چرخ دستی، مواجه شدن با شلوغی فضای فروشگاه و تجمع سایر جمعیت کنار صندوق‌ها و غیره همراه است. همه این مسائل باعث می‌شود که خرید آنلاین مواد غذایی به راه حلی جایگزین برای بسیاری از مصرف کنندگان تبدیل شود.

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی اسنپ مارکت

برخی از سوپرمارکت‌های آنلاین نظیر اسنپ مارکت، علاوه بر ارائه کالاهای تندمصرف و مایحتاج روزانه نظیر مرغ و گوشت، میوه و سبزیجات، محصولات لبنی و انواع نان عرضه کننده طیف گسترده‌ای از محصولات آرایشی و بهداشتی نیز می‌باشد. سوپرمارکت اسنپ‌مارکت از سال ۱۳۹۷ و در نتیجه همکاری شرکت اسنپ با فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار تاسیس شد. این سوپرمارکت آنلاین، فروش اینترنتی تمامی کالاها و اجناس موجود در شعب هایپراستار را بر عهده دارد و هم اکنون شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، قم، لواسان، ارومیه و مشهد را تحت پوشش قرار داده است.

فروش آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی

ورود هایپر استار به حوزه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی از سال 96 آغاز شد. با گذشت زمان، بخش مربوط به فروش کالاهای آرایشی و بهداشتی این هایپرمارکت با نام مایلی به فعالیت خود ادامه داد. اخیرا اسنپ مارکت عرضه اینترنتی محصولات فروشگاه مایلی را آغاز کرده است. این فروشگاه بر فروش انواع محصولات آرایشی، مراقبت از پوست، بهداشت و سلامت و همچنین عطر و ادکلن متمرکز است. در حال حاضر، اسنپ مارکت فروش آنلاین محصولات مایلی در تهران، کرج، اصفهان، شیراز و ارومیه را بر عهده دارد و به زودی در سایر شهرها نیز فعالیت خود را آغاز می‌کند. ساکنین این شهرها می‌توانند به وسیله اپلیکیشن یا وب‌سایت اسنپ مارکت خرید لوازم بهداشتی و آرایشی از فروشگاه مایلی را به صورت آنلاین انجام داده و درب منزل تحویل بگیرند.

خریدی به صرفه و ارزان

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی اسنپ مارکت

خرید آنلاین کالاهای سوپرمارکتی و سایر ملزومات مورد نیاز مصرف کنندگان از اسنپ مارکت تفاوت چندانی با خرید حضوری از هایپر استار ندارد، اما ویژگی‌های خرید اینترنتی می‌تواند از برخی لحاظ برای کاربران مقرون به صرفه‌تر باشد. از جمله مزیت‌های خرید از سوپرمارکت اینترنتی می‌توان به صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کرد. با توجه به همین دو ویژگی مهم، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند کالاها و اقلام ضروری خود را به صورت غیرحضوری و از سوپرمارکت های انلاین تهیه کنند. با توجه به این‌که اغلب کالاهای موجود در فروشگاه هایپراستار با تخفیف به مشتریان ارائه می‌شود، خریداران می‌توانند علاوه بر اطمینان از کیفیت محصولات این فروشگاه، هزینه کمتری برای خرید کالاها بپردازند.

اما اگر مشتریان ترجیح می‌دهند خرید خود را از هایپرمارکت اینترنتی و از طریق اپیکیشن اسنپ مارکت انجام دهند، می‌توانند با ثبت سفارش از این سوپرمارکت آنلاین علاوه بر تخفیف‌های هایپر استار، از تخفیف‌های روزانه و ویژه اسنپ مارکت نیز برخوردار شوند. از جمله این تخفیف‌ها می‌توان به تخفیف خرید اول اشاره کرد. این تخفیف برای کسانی ‌که قصد دارند برای اولین‌بار از اسنپ مارکت خرید کنند، در نظر گرفته شده است. با استفاده از تخفیف خرید اول و کدی که از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود، می‌توانید تا سقف 25 هزار تومان برای اولین ثبت سفارش و خریدتان، تخفیف دریافت کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس