کد خبر 1214521
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
آذری: با مقصران خرابی چمن برخورد شد/ نکونام جدا نمی‌شود

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، گفت: در جلسه‌ای که امروز داشتیم با مسببان وضعیت عجیب چمن ورزشگاه شهدای فولاد برخورد شد.

به گزارش مشرق، سعید آذری در خصوص پیروزی روز گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل گل‌گهر سیرجان در چارچوب دیدار معوقه هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان، اظهار داشت: این دیدار یکی از سخت‌ترین بازی‌های فولاد بود. با توجه به بار روانی که ما از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشتیم و نتوانسته بودیم از گروهمان صعود کنیم نگران نتیجه این بازی بودیم که خدا را شکر با برد همراه شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه کادرفنی توانست از نظر روانی و فیزیکی ریکاوری خوبی روی بازیکنان انجام بدهد. بازی کردن مقابل تیم‌های قلعه‌نویی همیشه سخت است اما خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم و به وضعیت خودمان در جدول سر و سامان بدهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره وضعیت عجیب چمن ورزشگاه شهدای فولاد در بازی با گل گهر و دلیل زرد بودن چمن گفت: تا سه روز پیش هم وضعیت چمن عالی بوده. ظاهرا چمن را یک ماهه کوتاه نکرده بودند و روز قبل از بازی وقتی چمن را کوتاه کردند آفتاب چمن را سوزانده بود.

بیشتر بخوانید:

برتری شاگردان نکونام مقابل گل‌گهر

آذری ادامه داد: امروز جلسه ای در این خصوص برگزار کردیم و مسئولان امر را دعوت به جلسه کردیم. توضیحات دوستان را شنیدیم و با مسببان این مسئله به شدت برخورد کردیم. به آنها گفتم که اگر نمی توانند کارشان را به درستی انجام دهند جمع کنند و بروند. البته این توضیح را بدهم که چمن از لحاظ صافی و کیفیت مشکلی ندارد و فقط سوخته است که انشالله برای بازی بعد درست می شود.

وی در واکنش به شایعاتی که از چند روز پیش مطرح شد و در آن گفته شده بود که جواد نکونام از فولاد جدا می‌شود تاکید کرد: اصلاً این مسئله صحت ندارد. نکونام با قدرت تا پایان فصل در فولاد می ماند. هم من و هم نکونام تا پایان فصل قرارداد داریم ولی الان هیچ صحبتی مطرح نشده. اینها شایعاتی است که هر چند وقت یکبار اطراف تیم ما شنیده می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان افزود: در پایان فصل سیستم مدیریتی فولاد در خصوص ادامه همکاری تصمیمش را میگیرد. مسلما نکونام نقش بسزایی در پیشرفت فولاد در دو سال گذشته داشته و امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که نکونام بتواند با فولاد به قله فوتبال ایران و آسیا برسد.

آزادی در پایان در خصوص آخرین وضعیت کرونایی های فولاد که در عربستان مانده بودند گفت: به جز یک نفر از اعضای تدارکات مان بقیه به ایران آمدند. آن یک نفر هم فعلاً تستش مثبت بوده و با هزینه فدراسیون فوتبال عربستان در آنجا از او پذیرایی می‌شود و همچنین هزینه پزشکی هم بر عهده آنهاست. امیدوارم تا هفته آینده آن یک نفر هم تستش منفی شود و بتواند به جمع ما برگردد و جمعمان مثل گذشته کامل باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 2
    جناب آذری سلام .شاید خود ندانی ولی خیلی از مردم تورا دوست دارند بعلت بیان صادقانه وادبیات مدیریت تان .حقیقتا دیدن زمین چمن استادیوم شهدای فولاد یک شوک وفاجعه در نگهداری از چمن از بهترین واستانداردترین استادیوم ایران است واین موضوع قابل اقماض نیست.دوم وضع ظاهری استادیم است فکر میکنی پنجاه سال از افتتاح استادیوم گذشته.باتوجه به گرمای خوزستان باید هرسال رنگ آمیزی و تمیزکاری شود.درضمن جناب آذری مشت نمونه خروار است .وضع استادیوم که جلوی دوربین تلویزیون است این است بقیه اش پیشکش.موفق باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس