کد خبر 1214105
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

تاثیر مثبت تبلیغات در بازاریابی و فروش محصولات و خدمات شرکت ها، مجموعه ها، کارخانجات و دیگر موارد و گذینه های تجاری بر کسی پوشیده نیست و قطعا می توان گفت که امروزه اکثر صاحبان مشاغل بر این امر آگاه و واقف هستند.

در همین ارتباط و در مورد تبلیغات، خالی از لطف نیست که به یکی از روش های تبلیغاتی که همه روزه در حال پیشرفت و توسعه است اشاره ای داشته باشیم که آن هم تبلیغات محیطی است.

تابلو چلنیوم بهترین تابلو در تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی

در تعریف تبلیغات محیطی باید بگوییم که تبلیغات محیطی به تبلیغاتی گفته می شود که خارج از پیرامون افراد انجام می گیرد که برخی از آنها عبارتند از تبلیغات جاده ای، بیلبوردهای تبلیغاتی، تابلو مغازه ها و یا هر تبلیغ مشابه با موارد عنوان شده.

به طور کلی تبلیغات محیطی جهت به نمایش در آمدن، نیازمند متریال ها و سازه های خاص خود می باشند که مسلما انجام مراحل آن می بایست توسط گروه ها و افراد متخصص انجام گیرد که معمولا انجام این فرآیند توسط شرکت ها و مجموعه های تابلو سازی صورت می گیرد؛ به عنوان مثال در ساخت یک بیلبورد تبلیغاتی می بایست مراحلی مانند اجرای فوندانسیون، ساخت پایه های بیلبورد، ساخت صفحه نمایش تبلیغات و در نهایت اجرای تبلیغ را انجام داد.

تابلو چلنیوم چیست

تابلو چلنیوم بهترین تابلو در تبلیغات محیطی

تابلو چلنیوم یکی از انواع تابلو تبلیغاتی است که امروزه نام آن برای عموم افرادی که در پی کسب و کار و فراهم نمودن امور تبلیغاتیشان هستند آشناست.

تابلو چلنیوم در تابلو سازی یکی از انواع حروف برجسته است که در میان مشتریان از استقبال بالایی برخوردار است و می توان گفت که این نوع از تابلو تبلیغاتی یکی از پر فروش ترین ها در صنعت تابلو سازی بشمار می رود.

تابلو چلنیوم با استفاده از پلکسی گلاس و یک نوع آلومینیوم که چنلیوم نام دارد ساخته می شود به این شکل که در ابتدا حروف یا طرح تابلو روی پلکسی گلاس برش داده می شود و بعد از آن چنلیوم دور پلکسی گلاس قرار داده می شود و در آخر با استفاده از اس ام دی های بلوکی مورد نور پردازی و روشنایی قرار می گیرد.

تابلو چلنیوم در تبلیغات محیطی

گفتیم که تبلیغات محیطی با استفاده از متریال های مختلفی در تابلو سازی انجام می شود که در نهایت منجر به ساخت و شکل گیری یک تابلو تبلیغاتی خواهد شد؛ یکی از تابلو های تبلیغاتی محیطی که می توان از آن به عنوان یک تابلو مرغوب و پر کاربرد یاد نمود، تابلو چلنیوم است.

اجرای تابلو چلنیوم در تبلیغات محیطی شامل مواردی چون ساخت بیلبوردها، ساخت تابلو ورودی شهر، ساخت تابلو شرکت، ساخت تابلو سردر پاساژها، ساخت تابلو ارگانها، ساخت تابلو مغازه و موارد مشابه دیگر می باشد.

دلیل برتری تابلو چلنیوم در تبلیغات محیطی

تابلو چلنیوم بهترین تابلو در تبلیغات محیطی

حروف برجسته چلنیوم به دلایل مختلفی مورد سفارش توسط مشتریان قرار می گیرد که مسلما نگاه افراد و خریداران به نکات مثبت آن خواهد بود؛ لذا در ادامه به چند نکته مهم و مثبت در انتخاب تابلو چلنیوم به عنوان یک تابلو تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

تنوع در ساخت تابلو چلنیوم و تاثیر آن در تبلیغات محیطی

یکی از مزیت های تابلو چلنیوم که دلیلی محکم در انتخاب آن توسط مشتریان بشمار می رود، تنوع در ساخت این تابلو تبلیغاتی است که منظور از تنوع در ساخت این است که تابلو چلنیوم را می توان به شکل ها و روش های متفاوتی اجرا نمود.

مسلما ایجاد تنوع در زندگی می تواند برای انسانها جالب باشد که این مورد در ساخت تابلو های تبلیغاتی نیز صدق می کند و باعث می شود تا نگاه افراد به یک تابلو تبلیغاتی با درصد بالایی جذب شود.

به عنوان مثال تنوع در ساخت تابلو چلنیوم و به کار گیری آن در تبلیغات محیطی می تواند نقش مهمی را در جذب مشتریان و نگاهشان به یک تابلو ایفا نماید که برخی از آنها عبارتند از تابلو چلنیوم پانچ، تابلو چلنیوم نور اندریک، تابلو چلنیوم لاسوگاسی و موارد مشابه دیگر.

دوام بالا در تابلو چلنیوم و تاثیر آن در تبلیغات محیطی

یکی دیگر از مواردی که در یک تابلو تبلیغاتی نقش مهم و تاثیر گذاری در تبلیغات محیطی دارد دوام تابلو تبلیغاتی است.

در واقع دوام یک تابلو می تواند باعث شود تا بعد از گذر زمان و روزهای متوالی تابلو مورد نظر شکل ظاهری خود را حفظ نموده و برای مخاطبان جذاب باشد؛ لذا در همین رابطه باید گفت که یکی از تابلو هایی که می تواند در تبلیغات محیطی بسیار مناسب واقع شود تابلو چلنیوم است که دوام بالای آن از مزیت هایش بشمار می رود.

همانطور که گفتیم چنلیوم و پلکسی گلاس از متریال های اصلی در ساخت تابلو چلنیوم هستند که از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردارند که در کنار روشنایی اس ام دی های بلوکی می توانند در کلیت دوام تابلو چلنیوم موثر واقع شوند.

قیمت تابلو چلنیوم

در نهایت می رسیم به قیمت تابلو تبلیغاتی در تبلیغات محیطی که مسلما این مورد یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در تبلیغات محیطی است و در رابطه با تابلو چلنیوم نیز صدق می نماید.

تابلو چلنیوم با توجه به اینکه یکی از تابلو های مدرن و به روز در صنعت تابلو سازی بشمار می رود و دارای مزیت های بسیاری نیز می باشد، از قیمت مناسبی برخوردار می باشد که این مورد می تواند دلیلی قاطع و قانع کننده در انتخاب آن به عنوان تابلو تبلیغات محیطی باشد.

روش محاسبه و قیمت گذاری تابلو چلنیوم مانند دیگر حروف های برجسته به شکل متر محیط یا همان متر دور حروف می باشد که بعد از متر کردن حروف، قیمت نهایی با توجه به نرخ مصوب اتحادیه تابلو سازان اعلام می گردد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس