ویژه ها

حامیان برجام هیچگاه به صورت کارشناسی و فنی به دفاع از برجام نمی پردازند، در حقیقت این طیف استدلال فنی و کارشناسی در دفاع از برجام ندارد و به عبارتی در این خصوص «دست خالی» است.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**عباس آخوندی گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری است

روزنامه شرق در یادداشتی به قلم سردبیر این روزنامه نوشت:«نامزد نخست اصلاح‌طلبان، محمدجواد ظریف، بعد از انتشار فایل صوتی گفت‌وگوی او با سعید لیلاز، جایگاه ویژه‌اش را در میان نهادهای رسمی از دست داد؛ از این‌رو بعید است دیگر به‌طور جدی پا پیش بگذارد یا تأیید صلاحیت شود».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«در میان دیگر نامزدهای اصلاح‌طلب، اسحاق جهانگیری، عباس آخوندی، محسن هاشمی و محمدرضا عارف، شرایط مطلوب‌تری نسبت به بقیه دارند؛ چراکه جهانگیری و عارف در سِمت‌های معاون‌اولی و کارهای اجرائی نقش‌آفرینی کرده‌اند و عباس آخوندی با سابقه وزارت از برنامه و روشی تئوریک برخوردار است. محسن هاشمی در کنار مسئولیت‌های اجرائی از هم‌نشینی با آیت‌الله، تجربه‌های فراوانی آموخته که برای دیگران دور از دسترس است».

عباس آخوندی گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری است/ منتقدان برجام با اسرائیل همصدا هستند!

این روزنامه اصلاح طلب، عباس آخوندی را کاندیدایی مناسب و با برنامه برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرده است. این در حالی است که آخوندی از ابتدای انقلاب تاکنون قریب به 9 سال وزیر مسکن و راه و شهرسازی بوده و در مقطعی که وزیر بوده، به دلیل عملکرد بسیار ضعیف، التهاب بازار مسکن و گرانی افسارگسیخته را به بار آورده است.

«مهدی آخوندی» فرزند عباس آخوندی چندی پیش به اتهام  «کارچاق کنی» و تخلفات مالی بازداشت شدپسر آخوندی در وزارتخانه ای که پدرش در رأس آن بود، با دریافت مبالغی از بعضی پیمانکاران برای آنها در وزارتخانه دستور گرفته یا کارسازی می کرد.

پیگیری‌ها حاکی از این است که با گذشت حدود یک سال و نیم از تحقیقات این پرونده، در روزهای گذشته کیفرخواست ۱۶۷ صفحه‌ای این پرونده صادر و به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شده است تا در آنجا مورد رسیدگی قرار گیرد. براساس کیفرخواست، این پرونده ۲۶ متهم دارد که عباس آخوندی نیز جزو متهمان این پرونده است.

آخوندی با سرمایه چند صد میلیاردتومانی در ویلایی چند صد متری در منطقه اعیان نشین لواسان ساکن است. در دولت روحانی قیمت مسکن بیش از ۶۰۰ درصد افزایش یافت و آخوندی یکی از بانیان اصلی گرانی مسکن در سالهای اخیر است.

این شخص که مصداق «اشرافیگری» است و به دلیل عملکرد بسیار ضعیف و «ناکارآمدی»، چندین بار تا مرز استیضاح رفت و در نهایت استعفا داد و اکنون نیز متهم به «ترک فعل» در دوران وزارت است، چندی پیش از حقوق ۲۵ میلیونی مدیران گلایه کرده و آن را ناچیز قلمداد کرد.

در دوران وزارت عباس آخوندی، هم تولید و عرضه مسکن با رکود سنگینی روبه‌رو شده بود و هم سوداگران به‌راحتی در بازار مسکن نقش‌آفرینی می‌کردند. در نتیجه، قیمت مسکن با چنان افزایشی رو به رو شده بود که متقاضیان خرید و حتی اجاره مسکن نیز برای تامین مسکن مورد نیاز خود با مشکلات جدی مواجه شدند.

آخوندی از اعضای ارشد ستاد میرحسین موسوی در سال 88 بود. نکته قابل توجه اینجاست که تعداد قابل توجهی از اعضای ارشد ستادهای موسوی و کروبی در سال 88 در دولت روحانی در پست های مهم اقتصادی و اجرایی قرار گرفته و اتفاقا کارنامه بسیار ضعیفی نیز از خود بجای گذاشتند.

**منتقدان برجام با اسرائیل همصدا هستند!

روزنامه اعتماد در مطلبی نوشت:«مذاکرات برجامی هنوز به نتیجه رسمی نرسیده اما مقامات داخلی و خارجی و رسانه‌ها خبر می‌دهند که احتمالا این نشست‌ها به ثمر رسیده و نتایج آن نیز به‌زودی اعلام خواهد شد. در این راستا اما به همان اندازه که لابی‌های صهیونیستی و بعضا سعودی و تندروهای امریکایی سنگ‌اندازی می‌کنند، نیروهای داخلی که نمی‌توانند ناراحتی‌شان از بازگشت به برجام را پنهان کنند نیز از طریق رسانه‌های‌شان ظاهرا در راستای ایجاد اخلال در روند این مذاکرات دست به تحرکاتی زده و می‌زنند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«برخی مقامات و رسانه‌های امریکایی خبر داده‌اند که ظرف چند هفته آینده و حتی تا پیش از برگزاری انتخابات در ایران مذاکرات جدید به پایان خواهد رسید. در حالی که همه طرف‌های مذاکره از به‌سرانجام رسیدن آن و احیای برجام سخن می‌گویند و ابراز امیدواری می‌کنند که این مذاکرات هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد، برخی رسانه‌های داخلی به پیچیدگی و دشواری مضاعف شرایط پیش‌روی مذاکرات و البته اوضاع داخل دامن می‌زنند».

عباس آخوندی گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری است/ منتقدان برجام با اسرائیل همصدا هستند!

حامیان برجام هیچگاه به صورت کارشناسی و فنی به دفاع از برجام نمی پردازند، در حقیقت این طیف استدلال فنی و کارشناسی در دفاع از برجام ندارد و به عبارتی در این خصوص «دست خالی» است.

برای همین هروقت مطالبه افکارعمومی درباره نتایج برجام افزایش می یابد و هروقت که پرسش های فنی و کارشناسی منتقدان مطرح می شود، با برچسب زدن و متهم کردن کارشناسان و صاحبنظران، از پاسخگویی طفره می رود.

در حال حاضر مستندات زیادی درباره حمایت اسرائیل از برجام وجود دارد. در جدیدترین نمونه در هفته های گذشته حدود 300 مقام ارشد امنیتی سابق اسرائیل به کابینه این رژیم توصیه کردند که از تلاش های دولت بایدن برای احیای برجام حمایت کرده و سپس در طراحی و اجرای یک «توافق مکمل» با واشنگتن همراهی کند.

دولت بایدن در پی آن است تا بدون هزینه و بدون لغو تحریم ها به برجام بازگشته و سپس مسئله برجام موشکی و منطقه ای را به عنوان مطالبه اصلی جا بزند.

مطالبه ایران این است که آمریکا به‌صورت عملی و دائمی، تحریم‌های کاتسا، آیسا، ویزا و سیسادا را لغو کند و ایران بتواند این موضوع را در ظرف زمانی لازم راستی آزمایی کند. اما طرف آمریکایی به هیچ عنوان حاضر به انجام چنین کاری نیست.

منتقدان تاکید دارند که آمریکا باید تحریم های مذکور و همچنین تحریم مربوط به چرخه دلار را لغو کرده و سپس به برجام بازگردد. اما حامیان برجام اعتراض می کنند که چرا می گویید که تحریم ها باید لغو شود.

نکته قابل توجه اینجاست که حامیان برجام از یکسو به منتقدان خرده می گیرند که چرا در پی لغو کامل تحریم ها هستید؟! و از سوی دیگر برچسب «کاسب تحریم» نیز به منتقدان می زنند!

** همه مقصرند جز «دولتِ اصلاح طلبان»

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی نوشت:«انتخابات 1400 به‌ویژه در بخش مربوط به انتخاب رئیس‌جمهور باید با مشارکت حداکثری مردم انجام شود. بعد از انتخابات کم‌رونق مجلس یازدهم که یک نقصان برای حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی محسوب شد، همه باید تلاش کنند چنان وضعیتی تکرار نشود و حضور مردم در پای صندوق‌های رای در تمام انتخابات‌ها چشمگیر باشد تا بتوان عنوان مشارکت حداکثری را بر آن گذاشت».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:« تصحیح عملکردهای قوای سه‌گانه چیزی است که به زمان نیاز دارد و به انتخابات 1400 قد نمی‌دهد ولی تصحیح عملکرد مجموعه‌های سه‌گانه اجرائی، نظارتی و رسانه ملی در مدت باقی‌مانده تا انتخابات 28 خرداد، قابل انجام است. اولین گام را باید رسانه ملی بردارد».

عباس آخوندی گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری است/ منتقدان برجام با اسرائیل همصدا هستند!

فعالین اصلاح طلب تاکنون چندین بار اذعان کرده اند که علت اصلی کاهش مشارکت در انتخابات مجلس یازدهم، کارنامه ضعیف دولت روحانی در کنار کارنامه غیرقابل قبول مجلس دهم بوده است. مجلسی که سلفی حقارت و جشن تولد صفحه اینستاگرامی و اروپاگردی و کمیته رفع حصر را در کارنامه خود ثبت کرد.

حالا در شرایطی که قریب به 8 سال از عمر دولت روحانی سپری شده، رسانه های اصلاح طلب مجموعه حاکمیت را مقصر اصلی وضع موجود معرفی می کند.

این در حالی است که بانی اصلی وضع موجود، دولتی است که اکثریت مطلق آن در اختیار اصلاح طلبان است.

مردم گله مندند از اینکه حدود هشت سال است که کشور معطل مذاکره و توافق با آمریکاست و هنوز برخی از حامیان دولت، وعده رسیدن سیب و گلابی های برجام در آینده را می دهند.

مردم از جماعتی گلایه مندند که حدود ۳۴ سال در مناصب ارشد اجرایی و تقنینی حضور داشته ولیکن توان و استعداد جوانان عزیز کشورمان را در حد قرمه سبزی و آبگوشت بزباش می بینند و خودکفایی را مزخرف قلمداد می کنند و از مدیران نجومی بگیر حمایت می کنند و با مدیریت جهادی بیگانه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 48
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 12
  • احمد IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    31 0
    وزرت راه را گند زد حالا میخاد بیاد ریس جمهور بشه وای به حال ملت که به این رای بدن
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      12 0
      عباس آخوندی را اصلاح طلبان نامزد ریاست جمهوری کنند و با دوز و کلک هایی که بلدند برایش رأی جمع کنند تا کلاً به جز مفت خوران اصلاح طلب همه ایرانیان را چادرنشین کند! به گمانم بهترین پیشنهاد است!
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      11 0
      چقدر خوب میشه که اصلاح طلبا آخوندی را برای ریاست جمهوری معرفی کنند . با این کار حماقت خودشون را به ملت ثابت میکنند!
    • بنده خدا IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      2 15
      شخصیت علمی و ضد پوپولیستی و البته محکم و با اقتدار آقای آخوندی برای ریاست جمهوری کافی است ولی ایران بیشتر شومن لازم دارد تا من
    • متقاضی مسکن مهر IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      1 0
      حسنش به اتفاق ملاحت جهان گرفت ! آری به این عبوس، جهان می توان گرفت .. متقاضیان مسکن مهر، نفس نفس لحظه شماری می کنند آخوندی بیاید و به پای این اسطوره ی معر پ تعهد و‌ادب و ... جان. دهند ... گربگویند مرا با تو‌سر و کاری نیست در و دیوار گواهی دهدت کاری هست...! شعر باید به تو .. عادت بکند!
  • موسی IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    21 0
    خائنین به مردم یکیش همین آخوندی هست خداوند لعنت کنه خودش خونوادش زمانی که وزارت مسکن بود چه خیانتی کرد به امید روزی که پای میز محاکمه ببینیم
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    12 1
    ای مرگ تو اون ننگنامه برجامت
    • SE ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      0 0
      آخوندی رای بالا میاره، مملکت بهشت میشه.
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    12 0
    برجامو پله کردند و مردمو ذله کردند بازهم بدنبال انتخابات هستن !
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    14 0
    سید ابراهیم رئیسی نفر اول نظرسنجی خبرگزاری دولت است و بیشترین طرفدار را دارد.
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    12 0
    احتمالا شیمون پرز، ایهود اولمرت، ایهود باراک و... که از برجام حمایت کردند صهیونیست نبودند. فقط نتانیاهو که می گفت چرا بیشتر از ایران امتیاز نگرفتید صهیونیست واقعی است!
  • بنده خدا IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    8 1
    کسانیکه در انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل شرکت و با انتخاب اشتباه دولت فعلی نقش داشته اند بایستی با حضور حداکثری با دیگر هموطنان اشتباه دور قبلی را جبران و تو دهنی محکمی به فرصت طلبان حزبی و قبیله ای ، دولت منتخب جدید و اصلح خود را در جهت خدمت به مردم انتخاب و معرفی نماییم
  • علی IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    17 0
    اینهم طنز خندار روزنامه شرق برای انتخابات 1400(عباس آخوندی گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری است)
    • SE ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      10 0
      آخوندی از صدام خطرناکتر است
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    11 0
    بدتر از اخوندی هم مگه داریم
  • حمید IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    13 0
    من اگه اعتماد به نفس عباس آخوندی رو داشتم پیاده میرفتم کره ماه تمام افتخارش این بود که یه واحد مسکن مهر نساخت یکی دیگه از افتخاراتشم بعد آتش سوزی قطار گفت نگران نباشید مسافرا که سوختن بیمه بودن البته ایشون افتخارات زیاد دیگه ای هم داشتن.
  • BE ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    3 0
    آقای آخوندی.....
  • حسن IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    7 0
    با عرض پوزش از تمامی غاز های دنیا اخوند بر غاز مرده بچرانه
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    7 0
    کسی مثل عباس آخوندی باید هم انتخاب اصلاحطلبهای خائن و ابله باشد
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    7 0
    این اخوندی رو باید به جای ریاست جمهوری انداخت پشت میله های زندان اوین واقعا قوه قضاییه تا کی باید مصلحت اندیشی کنه.مگه مردم انقلاب نکردن تا ازین اشراف زاده ها نشه حاکم.این آخوندی با خوردن بیت المال شد میلیاردر و حالا گردن کشی میکنه .نیست یه ادمی دم اینو بچینه.حالا واسه ما کاندید هم میخاد بشه.اگه شورای نگهبان اینو تایید کنه هرچندم رای نیاره باید در کار شوراب نگهبان شک کرد.
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    7 0
    عباس اخوندی فقط به درد این می خورد که یک چهارپایه جلوی یکی از مستراح عمومی های تهران بگذارد و افتابه دست متقاضیان بدهد .
  • FR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    7 0
    همان روز انتخابات از مردم کتکی میخورد که دیگه نه نیاز به تایید صلاحیت دارد نه نتیجه !
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    3 1
    ادم حسابی ندیدین ،
    • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      3 0
      ندارن که ببینن. یا خودشون دزدن، یا فرزندان مظلومشون یا برادران غیورشون.
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    4 0
    احتمالاً رحمانیان روزنامه شرق هدیه ویژه ای از آخوندی دریافت کرده مثلاً یه چیزی مثل ویلای لواسان ، به این ترتیب آخوندی رئیس جمهور برگزیده شخص رحمانیان است.
  • علی IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    8 0
    اللهم العنهم جمیعاوعذبهم عذابا الیما بحق محمدوآل محمد. چه قدر وقیح وپررو وبی شرفند این افسادطلبان اصلاح طلب منافق خیانتکار وریاکار وجنایت کار..
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    5 0
    « و عباس آخوندی با سابقه وزارت از برنامه و روشی تئوریک برخوردار است» خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ لابد تئوری هایی در جهت نابودی مردم و کشور . معلومه اصلاح طلبها چیزی در چنته ندارند کهذاین دلقکها جهانگیری و آخوندی را رو کردند .
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    6 0
    اگر عباس اخوندی رئیس جمهور بشه چه میشه اول پسرش را آزاد میکنه وبعد ویلایش را می فروشد برا مستضعفین مسکن مهر میسازد
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    5 0
    مردم خادم می خواهند نه ارباب و ثروت جمع کن ، آن روزنامه ای که با پول بیت المال ، به مردم آدرس غلط مثل کاندیداتوری امثال عباس آخوندی که پرونده ای از افتضاح دارد را معرفی میکند باید مجوزش را باطل کرد
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    3 0
    اگر مردم عزیز کمی توجه کنند تمامی اصلاح طلبانی که به دلیل فساد باید تا چند وقت دیگر در دادگاه محاکمه بشوند برای خرید زمان با گرفتن مسولیت و ایجاد مصونیت تصمیم به کاندیداتوری و ایجاد مصونیت گرفته اند و در این تصمیم همگی یکصدا و متحد شده اند
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 0
    روزنامه شرق تیتر زده رد صلاحیت تا آخرین لحظه ، خب باید گفت آیا اختلاس گر یا به عبارتی دزد ، فساد اخلاقی ، سو سابقه از مواردی است که شورای نگهبان یا هر کشوری با هر تفکری باید از آن چشم پوشی کند ، کسی که دچار مشکلات بالا باشد به مردم و منافعشان رحم خواهد کرد؟ آیا نباید به این روزنامه ها تذکر داد که چرا با پول مردم به آنها آدرس غلط می دهید .
  • مهدی اسدی ۷۵۹۷ IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    4 0
    سلام‌: عباس خان !!!؟؟؟ آخوندی باید در مقابل عدم وظایف قانونی خود در وزارت راه بایستی محاکمه و پاسخگوی کوتاهی در انجام وظیفه خود باشد . بگذارید عمر این دولت خود خواه و خود پسند هرچه زودتر تمام شود خیلی دلخوش نباشید
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    4 0
    آنهایی که ازطیف اصلاح طلب از کاندیداتوری خود صحبت میکنند و پرونده هایی از کار نکردن و خیانت به مردم را دارند به جهت فرار از محاکمه تصمیم جمعی برای شرکت در انتخابات گرفته اند با این امید که اگر یک نفرشان هم رای آورد دیگران را هم زیر چتر حمایتی خود گرفته و مصونیت ایجاد کنند .
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 0
    مثال ساده منتقد بودن برجام :طبق قانون اعضا هیات مدیره شرکت ها باید سهامدار همان شرکت باشند،نه خارج از آن شرکت، تا منافع شرکت به خطر نیافتد ولی میبینیم عده ای با آدرس غلط به مردم ،دشمن و منتقد دروغین درست کرده اند در حالی که خودشان و خانواده هایشان و سرمایه هایشان جایی غیر از این مملکت است و دستاوردهای احتمالی برجام هم فقط منافع آتی آنها را تامین خواهد کرد
  • حسین GB ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    2 0
    لطفا منتشر بفرمائید. من تا آخرین لحظه عمرم به دولت ر... و به ویژه شخص آخوندی لعنت می فرستم . خیانت این فرد پلید و مرفه بی درد باعث شد من و همه مستاحران مثل من خیال خانه دار شدن که هیچ ، رویای مستاجری را هم با اوضاع نابسامان امروز از سر بیرون کنیم. عباس آخوندی شاید این دنیا نشود اما روز قیامت سر پل صراط نمی گذارم رد بشوی!! خدا همه خیانتکاران به مردم را لعنت کند.
  • DE ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    5 0
    میگن طرفو تو ده راه نمی‌دادن سراغ خونة کدخدا رو می‌گرفت
  • DE ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    5 0
    عباس آخوندی گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری استزیرا 8 سال است ملت از دست روحانی ذله شدند و همه پریشان هستند عباس آخوندی بیاد با دلقک بازیهاش کلی ملت بهش میخندند روحیه شون باز میشه / منتقدانِ منتقدان برجام با اسرائیل همصدا هستند!
  • علی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    2 0
    واقعا خیلی متاسفم که عباس آخوندی بجای محاکمه شدن و پاسخگویی بابت عملکرد افتضاحش در دوره وزارتی اش ، حالا اینقدر جلی شده که ادعای کاندیداتوری دارد جناب رئیسی عزیز به جدتون قسم شما همان قوه قضائیه بمانید و این وزرا و دولتیها را بعد از اتمام دوران خوشی هایشان حسابی سین جین کنید بخدا اینها از خداشونه شما رئیس جمهور بشید که از رسیدگی منصفانه شما نجات پیداکنند لطفا اول ممنوع الخروجشون کنید سپس رسیدگی قضائی .
  • ح س IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    4 0
    من به ایشان گوسفند نمی دهم بچراند
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      2 0
      گاو چرانی هم بهش نمیاد
  • ح س IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    3 0
    من به ایشان گوسفند نمی دهم بچراند
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    2 0
    آخوندی باید محاکمه بشه
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    اولا مخالفت اسرائیل با برجام نمایش عوام فریبانه ای بیش نیست تا مزدوران اصلاح طلبش در ایران علم کنن ثانیا اسرائیل با برجام یک دیده که با چه وطن فروشانی مواجه ادای مخالفت درمیاره تا برجام 2و 3 و .... رو هم صاحب بشه
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    روحانی اصلاح طلبش این بلا رو سر ملت اورد بیین اخوندی اصلاح طلبش چه فاجعه ای بار میاره
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    منفور تر از آخوندی خودش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    مگه آخوندی نبود که پس از حادثه قطار مسافربری وکشتن وجراحت 150 نفر اولین واکنشش به سوال خبرگار این بود که بیمه پول قربانیان را می دهد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    1 0
    آخوندی باید محاکمه بشه
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    عباس اخوندی فقط به درد این می خورد که یک چهارپایه جلوی یکی از : مستراح های عمومی های تهران بگذارد و افتابه دست متقاضیان بدهد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس