ویژه ها

اصلاح‌طلبان به جای شلوغ بازی و گردن کشی مقابل قانون در مسئله احراز صلاحیت ها، بهتر است فیلم اظهارات جهانگیری در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری 96 و فیلم وعده‌های برجامی ظریف را ببینند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌ استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

******

**اگر ظریف و جهانگیری ردصلاحیت شوند کشور آسیب می بیند

«اشرف بروجردی» فعال سیاسی اصلاح طلب و نماینده رئیس جمهور در شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و رئیس کتابخانه ملی در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت:«در حال حاضر آقای ظریف(برای ریاست جمهوری) صلاحیت دارد چون بر مسند امور در وزارت امور خارجه قرار دارد و در جایگاه تصمیم و اجرا قرار گرفته و هم دارای سلامت نفس، اخلاق، رفتار و سلامت اقتصادی است. لذا از هر جهت که نگاه کنید ظریف شخصی صادق، مخلص و پای کار است. تجربه کاری و سابقه مدیریتی دارد و کسی است که می‌تواند برای اصلاح‌طلبان مرجع باشد برای اینکه به وی رجوع کرده و با اجماع بر وی از او حمایت کنند تا در انتخابات مردم و بدنه اجتماعی اصلاح‌طلبان به او رای دهند».

بروجردی در ادامه گفت:«از طرفی آقای جهانگیری نیز همین‌طور است.آقای جهانگیری مدیر، استاندار، نماینده مجلس و معاون اول رئیس جمهور بوده و با این همه سابقه از ابتدای انقلاب تا به امروز نمی‌تواند مورد تایید شورای نگهبان قرار نگیرد. اگر شورای نگهبان بخواهد وارد این فاز شود که برای این افراد اعلام عدم صلاحیت کند در حقیقت هویت و ماهیت چارچوب ساختاری را زیر سوال برده است و کشور دچار آسیب خواهد شد».

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه گفت:«لذا اگر مسئولان مربوطه دلشان برای انتخابات پرشور و حداکثری و نظام می‌سوزد باید حواسشان جمع باشد که از همه حرکات، رفتار و گفتارشان تفسیر سیاسی می‌شود. اگر نظرها به گونه‌ای قرار بگیرد که چهره‌های علاقه‌مند به نظام، کارکشته و سلامت، در پی اصلاح امور و به کلیات نظام و به رهبری و ارکان نظام تعلق خاطر دارند و همراهی می‌کنند رد شوند دیگر شرایط بسیار سخت خواهد شد و مشخص نیست که معیارها بر چه اساس است».

اگر ظریف و جهانگیری ردصلاحیت شوند کشور آسیب می‌بیند/ در «وین» همه چیز خوب است فقط تحریم‌ها در جای خود باقی مانده!

اصلاح طلبان تعمدا بجای ارائه کارنامه، مرتب از برنامه انتخاباتی خود می گویند. این در حالی است که این طیف مسبب و بانی اصلی وضع موجود است و بجای دورخیز برای انتخابات ریاست جمهوری، باید توضیح دهد که چرا در 8 سال اخیر سفره مردم را کوچک کرده است.

قرارگرفتن جهانگیری و ظریف و آخوندی و ...در راس دولت در انتخابات ریاست جمهوری 1400، در حقیقت روی کارآمدن «دولت سوم روحانی» و به عبارتی استمرار وضع موجود تا حداقل 4 سال آینده است.  

ظریف با برجام و جهانگیری با دلار 4200 تومانی خسارت های بزرگی به کشور وارد کردند. اما اصلاح طلبان به هیچ عنوان حاضر نیستند که کارنامه این افراد مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

جهانگیری در 8 سال اخیر معاون اول رئیس جمهور بوده است. هر چند وی مدعی شد که حتی اختیار تغییر دادن منشی خود را هم ندارد، اما در سالهای گذشته پس از وقوع سیل، شخصا یک استاندار را عوض کرد. این تنها یک مصداق از اختیارات گسترده جهانگیری در مقام معاون اول رئیس جمهور بوده است.

جهانگیری در سال 96 مدعی بود که اگر روحانی در انتخابات پیروز شود، هیچ کارتن خوابی وجود نخواهد داشت و هیچکس سر گرسنه بر بالین نخواهد گذاشت.

اصلاح طلبان بجای شلوغ بازی و گردن کشی مقابل قانون در مسئله احراز صلاحیت ها، بهتر است فیلم اظهارات جهانگیری در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 96 و فیلم وعده های برجامی ظریف را ببینند.

در «وین» همه چیز خوب است فقط تحریم ها در جای خود باقی مانده!

روزنامه اعتماد که در سال 94 تیتر «صبح بدون تحریم» را در وصف برجام منتشر کرده بود، در شماره امروز در یادداشتی به قلم «عبدالرضا فرجی راد» دیپلمات سابق و فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت:«مذاکرات در وین شرایط خوبی را سپری می‌کند و از موضع‌گیری‌های طرفین برمی‌آید که توافق کلی پیرامون بسیاری از مسائل وجود دارد اما در جزییات هنوز اختلاف‌نظرهایی جدی مطرح است که باید از طریق گفت‌وگو حل و فصل شوند. نقطه اختلاف نیز بر سر تحریم‌هایی است که ایران مطالبه رفع آنها را دارد».

اگر ظریف و جهانگیری ردصلاحیت شوند کشور آسیب می‌بیند/ در «وین» همه چیز خوب است فقط تحریم‌ها در جای خود باقی مانده!

مطالبه اصلی ایران از آمریکا در برجام، لغو یکباره و دائمی تمامی تحریم هاست. مقامات ایران صراحتا اعلام کرده اند که آمریکا ابتدا باید تمامی تحریم ها را لغو کند و این اقدام توسط ایران راستی آزمایی شده و در صورت تایید، ایران به تعهدات کامل برجامی بازمی گردد.

مقامات دولت بایدن دقیقا مشابه رفتار دولت ترامپ و البته مشابه اقدامات دولت اوباما، مدعی شده اند که تحریم ها را لغو نخواهند کرد و ایران باید به تعهدات کامل بازگشته و مذاکره حول توان موشکی و قدرت دفاعی خود را کلید بزند.

حالا در شرایطی که مطالبه اصلی ایران از آمریکا که همان لغو تحریم هاست، به سرانجام نرسیده، این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید دارد که مذاکرات در وین شرایط خوبی را سپری می کند. به عبارتی، در وین همه چیز خوب است ولی مطلبه و خواسته اصلی ایران اصلا به نتیجه نرسیده است!

متاسفانه طیف اصلاح طلب اصرار دارد که چهره کریه آمریکا را بزک کرده و عهدشکنی و زورگویی کاخ سفید را سانسور کند. در سالهای گذشته علیرغم عهدشکنی و بی عملی آشکار آمریکا در برجام، عراقچی در اظهارنظری عجیب گفته بود «آمریکا برجام را نقض کرده اما هنوز با نقض فاحش برجام فاصله داریم»!

متاسفانه روند اقدامات وزارت خارجه در وین، شائبه انتخاباتی بودن این اقدامات را تقویت کرده است. در روزهای گذشته «غلامعلی رجایی» فعال سیاسی اصلاح طلب در اظهارنظری تأمل برانگیز گفته بود که طیف اصلاح طلب منتظر پاس گل انتخاباتی روحانی از وین است.

**آقای انصاری؛شعار «نه غزه،نه لبنان» را یادتان هست؟!

«مجید انصاری» فعال سیاسی اصلاح طلب و سرلیست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس یازدهم- که علیرغم تبلیغات سنگین و گسترده، با حدود 70 هزار رای از راهیابی به مجلس بازماند- در یادداشتی در روزنامه ایران با عنوان «روز قدس فراتر از یک نماد» نوشت:«امام بزرگوار در ابتدای انقلاب با هدف جلوگیری از فراموشی موضوع فلسطین به دلیل مرور زمان، آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس تعیین فرمودند. این کار شاید در نگاه اول یک اقدام سمبلیک  و نمادین به نظر برسد اما در عمل طی ۴٠ سال گذشته مشخص شده که این روز چیزی بیش از یک نماد است.وقتی به سابقه این روز طی ۴ دهه اخیر بر می‌گردیم مشخص می‌شود که نقش روز قدس در فراگیر کردن مسأله فلسطین خصوصاً در سطح آگاه‌سازی ملت‌ها و مواجهه تمام قد با امواج تبلیغاتی ساخته شده توسط دستگاه‌های غربی بسیار فراتر از نقش نمادین بوده».

انصاری در ادامه نوشت:«هم اکنون روز قدس صرفاً یک رویداد فراملی در سطح جهان اسلام نیست و حوزه‌ای وسیع‌تر از جهان اسلام در سطح همه منتقدان و مخالفان رژیم اسرائیل را شامل می‌شود. نکته مهمی که فلسفه روز قدس بر آن تأکید دارد، اهمیت اتحاد در مقابل مسأله فلسطین است. باید معترف بود که رژیم اسرائیل هم اهمیت این موضوع یعنی اتحاد خصوصاً در سطح جهان اسلام را به عنوان مهمترین خطر علیه خود دریافته».

اگر ظریف و جهانگیری ردصلاحیت شوند کشور آسیب می‌بیند/ در «وین» همه چیز خوب است فقط تحریم‌ها در جای خود باقی مانده!

آقای مجید انصاری یکی از حامیان اصلی سران فتنه در سال 88 بوده است. برای نمونه، وی در راهپیمایی 25 خرداد 88 نقش و حضوری فعال داشت.

مجید انصاری در یادداشت مذکور بر اهمیت مسئله فلسطین و روز قدس اشاره کرده است. این در حالی است که یکی از اقدامات تأمل برانگیز فتنه گران در سال 88 در روز قدس رخ داد. یکی از شعارهای اصلی جریان فتنه در سال 88، شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران»! بود؛ شعاری بی‌پایه و اساس که سران و لیدرهای فتنه 88 هیچگاه نسبت به آن اعتراض نکردند.

سردار سلیمانی در روزهای پایانی سال ۹۴ در دیدار با هیئت حماس با اشاره به شعار انحرافی فتنه‌گران در سال ۸۸ با عنوان «نه غزه نه لبنان؛ فقط فلات ایران» و  «نه غزه نه لبنان؛ جانم فدای ایران» گفته بود: «در ایران، زمانی که مسئله، فلسطین باشد، همه انقلابی هستند، همگان فلسطین را دوست دارند فلسطین حتی در داخل ایران هم (موضوعی) اساسی است چند سال پیش شعار «نه غزه نه لبنان؛ جانم فدای ایران» را سر دادند؛ از شما می‌پرسم اینها اکنون کجا هستند. ما این را در قاموس سیاسی خود ثبت کردیم. کسانی که هرگونه شعاری در مخالفت با حمایت ما از فلسطین سر دهند در هیچ پست سیاسی نخواهند بود و در راس تصمیم‌گیرندگان کلان کشور جای نخواهند داشت. کجا ممکن است چنین چیزی اتفاق بیفتد؟».

نکته قابل توجه اینجاست که پس از این اظهارنظر، حامیان فتنه ۸۸ به سردار سلیمانی حمله کرده و وی را آماج فحاشی و توهین قرار دادند.

از سوی دیگر طیف تندرو اصلاح طلب و فعالین و لیدرهای فتنه 88 در سال‌های اخیر بارها بر اجرای روند خسارت بار برجام های 2 و 3 تاکید کردند. سردار سلیمانی از جمله مقاماتی بود که نسبت به این پیشنهاد خسارت بار و مغایر با منافع ملی، صراحتا واکنش نشان داد.
سردار حاج قاسم سلیمانی- 9 اسفند 97- نسبت به برجام‌ 2 و 3 هشدار داد و بر حذر داشت. وی تصریح کرد: «برای دشمن، این برجام، سه‌ضلعی است نه یک‌ضلعی. اوباما فکر می‌کرد به مرور زمان به دو ضلع دیگر می‌رسد، اما آدم عجولی که آمده(ترامپ)، اصرار دارد به سرعت برسد و تصورش این بود که می‌رسد. اینکه اصرار می‌کنند بر برجام 2 در منطقه، برای این است که می‌خواهند این تحرکی را که از ایران اسلامی به جهان اسلام روح و جان داده، این خونی را که در عالم اسلامی جریان پیدا کرده، بخشکانند. اگر العیاذبالله ما رفتیم و در برجام 2 شرکت کردیم، به همین تمام می‌شود؟ نه، برجام اصلی در داخل ایران است. تلاش آنها به اینجا منتهی نخواهد شد و برجام ۳ هم خواهند داشت، چون دشمنان معتقدند که چشمه باید خشکانده شود و این چشمه، ایران است».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 141
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 47
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    29 1
    خانم ... اشرف ، قافله دزدها وخیانت کاران . کشور وملت ایران هشت سال است که آسیب دیده از همانها که تو وهمپالگیهاتان از آنها طرفداری وحمایت میکنید.بهتر است دهنهایتان را ببندید ودرماههای آتی گرتان را گم کنید
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      26 1
      در آغاز خلقت در تقسیم شرم اصلاح طلبان تهوع اور ایران هیچ نصیبی نداشتند! اما در تقسیم رو همه ذخیره را غارت کردند!!
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      2 0
      مبارزه با فساد ارتباط مستقیم با آزادی افشاگری دارد و این افشاگری نباید به صورت نمایشی باشد. از مهمترین اشکال فساد سفارش پذیری و سفارش دهی،دریافت وام و هزینه در جای غیر از محل مربوطه، لابی گری در اختصاص بودجه و عدم توجه به نقشه راه مصوب، برخورد جناحی با مقوله فساد، توجیه نفس فساد و ارتباط آن با نیت درست فرد خاطی ، عدم پرداخت مالیات ، استفاده هرچند ناچیز از امکانات دولتی و غیر عمومی، نا آشنایی و عدم احاطه بعضی از مسولین به حیطه کار خود و عوامل از این دست اسن. کمی با خود بیندیشیم چه تعدادی از ما با این دست مسائل سهل انگاران برخورد میکنند.
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      3 0
      انشاءالله تمام این عزیزان کاندیدای انقلابی در هماهنگی کامل تبدیل به حامیان و مبلغان سید ابراهیم رییسی در جلسات سراسر کشور میشوند. تا این دوران نکبت بار تمام شود ان مع العسر یسرا
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      3 0
      آمریکا تو این ۸سال امتیاز نداد و قطعا نمیده تو این چندماه ضمنا واعظی اعتراف کرد دولت عمدا دلار را بالا نگه داشته پس ارزونی الان دلار ربطی به مذاکره نداره بلکه به پایان عمر دولت ربط داره. یعنی رفتن دولت روحانی و پایان تحریم داخلی ، خودش بزرگترین گشایشه برای کشور اینو شخصیتها و رسانه های مردمی و انقلابی به مردم بگن لطفا
    • رضا IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      9 1
      8 سال نه 40 سال نمی دونم چرا هر رئیس جمهوری که تو این کشور انتخاب میشه آخرش میشه خائن و بی کفایت و...
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    33 9
    اصلاح طلبان باید کاندید هایشان رد صلاحیت شوند چون وطن فروش هستند اگر هم اگر هم کاندید بیرون دهید با موشک افشا گری چنان بر روی کاندید هایتان فرود ایم به شما مجال نمی دهیم فکر نکنید اینبار مثل دفعه های قبل است کسانی که می توانند کلیپ های خوبی درست کنند دست به کار شوند جبهه انقلابی وقت کار است
    • محمد IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      2 18
      مساله اینه که جبهه انقلاب هم از لحاظ مالی شفاف نیستن. همشون تو رفاه زندگی میکنن. جای شهید رجایی خالی
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      26 6
      فقط سردار محمد
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      15 3
      باید به قانون تمکین کرد. شورای نگهبان داره قانون رو اجرا میکنه
    • محمدرضا IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      8 1
      و چه خون دل ها خورد علی علیه السلام از دست این جماعت سربه سجود آیه خوان به ظاهر متدین
    • وحید IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      1 12
      شما تندرو ها حتی در انتخابات هم قصد جنگ دارید
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      3 0
      خطاب به ۰۳:۴۶ شما اصلاحاتی ها زبان دشمن هستید اولین کسانی که به جبهه انقلابی تندرو گفتن اربابتان امریکا بود انهم بخاطر اینکه جبهه انقلابی حتا یک درصد هم زیر بار حرف های انها نمی رود و جلوی این زور گویان ایستاده و اصلاحاتی هارو محبوب خود می دانند چون همش در حال وطن ... و چشم گفتن هستند مثال می توان برجام و غیره..... و امل بحث انتخابات بله ما دوباره نخواهیم گذاشت 8 سال دیگر اینها مملکت رو به فنا دهند
  • ناشناس IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    19 8
    لعنت بر جفتشون
    • وطن پرست DE ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      12 9
      وقتی می گیم اصلاحطلب ها ته خط رسیدن بابت همینه. ۱۴ کاندید معرفی کردن یکیشون برادرش دزده. یکیشون حکم انفصال از خدمت داره. یکی تو دادگاه. یکی ... و ... بهترینشونم کسیه که مدام می گه من بلد نیستم ولی بشدت هم دنبال fatf هست.
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    32 8
    اگر ظریف و جهانگیری تایید صلاحیت نشوند کشور بسیار سود میبرد.البته اگر تایید هم شوند هیچ کس به آنها رای نخواهد داد.ظریف و جهانگیری و روحانی و دار و دستش بیشترین زیان رو به کشور بعد از انقلاب زدند و .مردشور هرچی غرب زده هست رو ببره.
    • ناصر IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      0 3
      مردم اگه می گن رای نمیدن به خاطر عملکرد این دولت نیست! به خاطر عملکرد 40 ساله نظام و ناتوانی در رفع تبعیض و فساد و بهبود وضعیت مردم هست یعنی اصطلاح علمی درماندگی آموخته شده
  • چیریک اصلاح طلب GB ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    10 52
    ظریف و جهانگیری رد صلاحیت شوند خون به پا میکنیم.
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      22 1
      خخخخ باد نبرتت از اون مرغ و روغن های که انبار می کنن نمی دن به مردم فکر کنم به تو خوب رسیده
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      24 2
      هیچ غلطی نمیتونید بکنید اصلاح طلب . برو تو کنسرت برای اراذل قر بده و قمیش بیا تا برات غش کنن
    • عبدالله IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      18 4
      شما کی باشی آدرس بده خون ببینی خودت روخیس میکنی
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      22 4
      پای منقل لابد
    • DE ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      13 1
      چرک اصلاح تالاپ ۱۷:۱۳ ظریف و جهانگیری رد صلاحیت شوند خون به پا میکنیم..خخخ
    • اوانس سيمونيان IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      11 1
      بليط هواپيما را رزرو كن و چمدان ها را ببند بيا خاطر جمع باش رد صلاحيت اين دو نفر قطعى است ولى بكو خون خودتو بر پا ميكنى يا خون ديگرانو ؟ اگر خون خودتو همان جا خارج از كشور كه زندگى ميكنى بر پا كن ارزان تمام ميشه
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      8 1
      زرشک. برو آب پرتقالتو بخور بابا
    • GB ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      5 0
      قشنگم تو دنیای واقعی پوچی ، تو میخواهی خون بوت کنی خخخ تو شهری که هستی بالاسرتیم گوشتو برای مردم ایران به غنیمت میبرم منافق کوچلو
    • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      5 0
      برو جلو بذار باد بیاد.
    • محمد.قم IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      6 1
      مگه شما خونی هم دارید که بخواید بپا کنید؟خون غیرت شما خیلی وقته خشکیده.شما رگ هم ندارید چه برسه به خون.اون چیزی که تو بهش میگی خون ما بهش میگیم زرششششک
    • BE ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      7 0
      چریک اصلاح طلب آخه دیگه چیه ؟
    • BE ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      7 0
      مواظب باش چیزی ازت صادر نشه ، شیر....
    • BE ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      7 0
      چریک اصلاح طلب خونش زرده
    • ایرانی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      4 0
      جیرجیرک . تو حواست باشه مای بی بیت رو حتما سفت تر ببندی که اگر خون دیدی شلوارت خیس نشه ..
    • ج IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      2 0
      نخوری زمین
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    21 8
    عیب نداره. بذار کشور آسیب ببینه
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      4 1
      :) :) :) :) :) :) :) خیلی باحال بود
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    21 2
    در «وین» همه چیز خوب است فقط تحریم ها در جای خود باقی مانده!
  • AU ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    26 1
    چرااين دونفر بى خاصيت بايد دوباره سر كار بيايند بنظر من بايد اينا محاكمه بشن بجاى تأييد صلاحيت
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      11 1
      این دو ضرر به ایران و مردم هستند کل دولت اصلاحاتی ضرر هستند انشالله نابودی اصلاحاتی ها در 1400 مردم این بار فریب نخورند دوتا سلبریتی را پول بدهند تا برای اینها تبلیغ کنندو دادن وعده های دروغین و خوش رنگ لهاب
  • حسین IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    22 4
    اگر جهانگیری و ظریف رد صلاحیت بشوند که ان شاء الله هم آنها و کلیه کسانی که فکر غرب گرایی دارند رد صلاحیت شوند ، در آن صورت کشور یه نفس اقتصادی راحتی خواهد کشید چون دیگر گره اقتصاد به برجام و برجام پرستان به آب گره زده نخواهد افتاد .
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      5 3
      نه اتفاقاً رد صلاحیت نشن تا با میزان رای که میگیرن بفهمن چه گندی به زندگی مردم زدن.
  • ali IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    29 8
    برعکس اگر ظریف و جهانگیری ردصلاحیت شوند کشور آسیب نمی بیند بلکه به آرامش می رسد ،خواهش دارم شما نگران نباشید
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      8 1
      دقیقا همینطوره
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    11 9
    اصلاح طلبان همون خوارج معاصرن وتنها وبهترین برخورد بامنافق خشکاندن ریشه نفاقست باذوالفقار. انشا ئلله بحولو قوه الهی .ایندفعه نباید 9 نفر ازانها باقی بمانند تا ریش مولارو بخون سرش خضاب کنند
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    16 1
    ظریف به سبب خیانت ملی به مقاومت وشهید سلیمانی وجهانگیری هم به سبب نابودی 18 میایارد دلار و60 تن طلا واقع باید رد صلاحیت شون
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    15 1
    رد صلاحیت بی صلاحیت ها وظیفه ذاتی شورای نگهبان است ومردم مطالبه گرند.ظلم وبی عدالتی اشرافیون ولردها ی هزار میلیاردی بسه بخدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    13 17
    چرا اکثر کسایی که کامنت میزارن یه جور تفکر دارن یعنی به جز افراطیا کسی این نشریه نگاه نمیکنه.شما باعث شدید مردم در ا نتخابات کمتر شرکت کنن.هر روز با یکی لج میکنید یه روز خاتمی یه رو احمد نژاد الان هم روحانی پس کی خوبه
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      15 2
      اولن افراطی نه و انقلابی و بعدشم انقلاب و ایران اگه به اینجا رسیده و اگه امروز امنیت داریم و تبدیل به یه قدرت شدیم و قادریم پایگاه های آمریکارو بزنیم و هزاران دستاورددیگه فقط به خاطر همین قشر به قول تو افراطیه که ما بهش میگیم انقلابی.نه به خاطر یه مشت ذلیل غرب زده وطن فروش کوته اندیش که شما بهش میگید اصلاح طلب.آره داداش ایران اگه شده ایران به خاطر خون شهدایی چون سلیمانی و فخری زاده و باکری و بابایی و احمدی روشن و هزارن شهید دیگس.تندروی در صراط مستقیم هیچ عیبی نداره.اگه همه بازدید کنندگان مشرق از یه تفکرن به خاطر اینه که به لطف خدا تعداد انقلابی ها بسیار بیشتر از غرب زده هاس.غرب زده ها کم هستند اما به لطف جنگ رسانه ای دشمن و خوردن بیت المال زیاد جلوه داده میشن داداش تعداد طیف شما زیر10 درصده اما همین 10 درصد از قشر مرفه اند.این کشور واسه خون شهداس نه دیپلماسی گدایانه ظریف و روحانی.برجام در تاریخ همچون ترکمنچای خواهد ماند ذلیل و اجنبی پرست های خاعن.
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      9 9
      چون تو جبهه ی مخالف انقلاب عقل نمی بینی که بخواد با کسایی که این خبرگذاری رو دنبال می کنن مقابله کنه. مثلا من بهت بگم چرا اون ۳۰ تن پرتقال گندید میخوای چه جوابی بهم بدی؟ نداری. بگم چرا اسم شهدا رو از کوچه ها برداشتین؟ نداری؟ چرا ۲۰۳۰ رو اجرا کردین؟ نداری. چرا ارز ۴۲۰۰ ؟ نداری. چرا وزیر امور خارجه باید جلوی شاهزاده های دون پایه زانو بزنه؟ نمیدونی. چرا به البرادعی التماس میکنه؟ می بینی؟ هیچ جواب قانع کننده و مبتنی بر عقلی برای هیچ کدوم از کارهاتون ندارین. کلا هیچی ندارین. نه وطن نه شرف نه غیرت نه عزت هیییییچی ندارین.
    • خاجی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      0 9
      شمایی که میگی انقلابی هستی اینو بدون انقلابی باید اصولی و اصلاحی باشه والا انقلابی بی ارزش و بیجهت میشه یکی مث خودت و همفکران دودرصدی و کاسبان تحریمت که فقط هیاهو دارید و منطق سرتون نمیشه البته باید سرتون بشه و پایبند اصول باشید چون روبسپیر و دانتون هم انقلابی بودند هرچند به امثال شما که دین و اخلاق رو به سخره گرفته اید شرف دارند پس بیخودی روضه نخون در ضمن افراطی امروز و تفریطی فردا شمایید و انقلاب اسلامی نیاز به مدعیان دروغین نداره و السلام.
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    16 7
    اگرظریف وجهانگیری تاییدشوند یعنی فاتحه ایران راباید خواند این جماعت خائن درپی فرصتی برای تقدیم ایران به امریکاهستند
  • SE ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    12 9
    اگر اصلاحاتی ها و عاملان برجامچای رد صلاحیت نشوند فاجعه ببار خواهند آورد
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    14 3
    در وین همه چیز خوب است فقط وقت ندارند بیشتر امتیاز بدهند و وطن فروشی کنند پس جهانگیری و ظریف باید بیایند تا با خیال راحت به خیانتشان ادامه دهند
  • علی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    14 1
    اشرف خانم مزدوری و بزدلی ظریف رو فراموش کردی.
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      11 7
      ظریف=ضعیف ترین وزیر خارجه
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    10 1
    آخه ظریف چه اطلاعی از امور زراعی کشور دارد برای تاراج و ایجاد اجنبی خوری و خیانت و ساده لحی ظریف رو دست ندارد
  • شریف زاده IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    15 1
    **اگر ظریف و جهانگیری ردصلاحیت شوند کشور آسیب می بیند نه که الان دارای مقام و منصب هستند کشور گل و بلبله و آسیبی ندیده . راستی از دلار جهانگیری چه خبر
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    14 7
    آخه یک مشت نجومی بگیر خائن حیف نون بدرد چی خوردند ومیخوره
  • شریف زاده IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    6 1
    در «وین» همه چیز خوب است فقط تحریم ها در جای خود باقی مانده! ما هم می دونیم در وین همه چی خوبه ، گلاه کشادی که قرار ه بگذارند سر ملت آن هم دم انتخابات و دوباره از نو ، غذای لذیذی که به موقع می خورند، خواب راحتی که دارند. و مهمتر از همه حق ماموریت دلاری که نور علی نوره ،فقط یک مرگ می خواهند
  • DE ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    9 1
    **اگر ظریف و جهانگیری ردصلاحیت شوند کشور از طرف ما غربگدایان و وطنفروشان و کدخداپرستان آسیب می بیند اون فتنه ۸۸ بود مثل ۸۸ اسب بخار حالا فتنه ۱۴۰۰ خر بی بخار در پیش است.
  • عبدالله IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    10 1
    فیلمها ووعدها شما وچی اونهاروهم ببینیم یا؟؟؟؟
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      1 1
      مغلطه نکن
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    10 1
    این دروغگوهای،نجومیبگیر...دزد حاضرند هرچیزی را به مردم(ترس از جنگ وتحریم،باز کردن پیچ مهره ها وبتن کردن تمام پیشرفتها،اقتدار،استقلال،تورم،رکود،خیانت،جنایت ،انباشت اموال درداخل وخارجه....)تحمیل کنند تابگویند ما خوبیم واگر نباشیم تورم وتحریم....چیها که نمیشود
  • SE ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    12 1
    آقای جهانگیری برادرش دزد است و اعتبا ندارد ضم آنک در 8 سال گذشته مسبب بدبختی مردم بوده
  • ایراندوست IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    9 1
    یک مشکل عمده و اساسی کشور ما وجود افراد دو تابعیتی و این سلبریتی های کم سواد و بیسواد و " فالوئر"های انها هستند که امکان دارد نتیجه بدی را در انتخابات رقم بزنند. این کاندیداهای اصلاح طلب هم روی همین ها سرمایه گذاری کرده اند و فقط به خاطر آرای همین ها به صحنه میایند. برجام را هم برای حفظ منافع همین افراد تصویب کردند.
  • حسن IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    15 6
    ظریف و جها نگیری در بین مردم جایگاهی ندارند و باید محاکمه شوند
    • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      10 1
      موافقم
  • محمدجواد IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    3 3
    به نظر من همشون باید تایید صلاحیت بشن تا در انتخابات پیش رو بی آبرو بشن
  • یاور انقلاب IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    10 1
    اشرف خانم تو دیگه افاضات نفرمائید، شما اصلاح طلبان خو اسیب هستید ،خدا شر شما را از سر این ملت نجیب کم کند .
  • حامد IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    2 1
    زمان جنگ، بعثی ها نامه های رزمندگان رو می خوندن، و گلایه و شکایت ها رو توقیف می کردن. برای همین، آزاده های ما نامه که می نوشتن، از همه چیز تعریف تمجید می کردن ولی آخرش یه ورچپه می زدن. حالا حکایت اس... طلب هاست!
  • DE ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    4 1
    برجام برای همه کشورها نه فقط ایران اگر دیگران انجام دادند ایران هم همینطور
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    6 1
    آخه عقل کل چی ازجون این مملکت،مردم وبیت المال میخواهید!!!؟؟؟ بخاطر(ایران وایرانی،انقلاب،اسلام،امامان شهید،امام علی ع امام حسین ع،شهدا،رهبر) اگر(امثال ظریفها،جهانگکیرها،هاشمیها خاتمیها،لاریجانیها،ربع ونیمهای پهلوی وتمام ربع ونیمهای دیگر...)تائید صلاحیت بشوند ...بیشتراز30سال حضوردارندواگر بخواهندهرکسی رای بیاوردوتمام (پیشرفتهای کشور رابتن وپیچ ومهره هایش را بازکند-اقتدار،استقلال،تولید،خودکفایی،امنیت...رابگیرند وفقط بیکاری،بیگاری،وبرای پرکردن جیبهای خودشان وهم پیمانانشان بیایند...)
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    6 1
    آخه عقل کل چی ازجون این مملکت،مردم وبیت المال میخواهید!!!؟؟؟ بخاطر(ایران وایرانی،انقلاب،اسلام،امامان شهید،امام علی ع امام حسین ع،شهدا،رهبر) اگر(امثال ظریفها،جهانگکیرها،هاشمیها خاتمیها،لاریجانیها،ربع ونیمهای پهلوی وتمام ربع ونیمهای دیگر...)تائید صلاحیت بشوند ...بیشتراز30سال حضوردارندواگر بخواهندهرکسی رای بیاوردوتمام (پیشرفتهای کشور رابتن وپیچ ومهره هایش را بازکند-اقتدار،استقلال،تولید،خودکفایی،امنیت...رابگیرند وفقط بیکاری،بیگاری،وبرای پرکردن جیبهای خودشان وهم پیمانانشان بیایند...)
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    7 1
    آخه عقل کل چی ازجون این مملکت،مردم وبیت المال میخواهید!!!؟؟؟ بخاطر(ایران وایرانی،انقلاب،اسلام،امامان شهید،امام علی ع امام حسین ع،شهدا،رهبر) اگر(امثال ظریفها،جهانگکیرها،هاشمیها خاتمیها،لاریجانیها،ربع ونیمهای پهلوی وتمام ربع ونیمهای دیگر...)تائید صلاحیت بشوند ...بیشتراز30سال حضوردارندواگر بخواهندهرکسی رای بیاوردوتمام (پیشرفتهای کشور رابتن وپیچ ومهره هایش را بازکند-اقتدار،استقلال،تولید،خودکفایی،امنیت...رابگیرند وفقط بیکاری،بیگاری،وبرای پرکردن جیبهای خودشان وهم پیمانانشان بیایند...)
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    5 1
    آخه عقل کل چی ازجون این مملکت،مردم وبیت المال میخواهید!!!؟؟؟ بخاطر(ایران وایرانی،انقلاب،اسلام،امامان شهید،امام علی ع امام حسین ع،شهدا،رهبر) اگر(امثال ظریفها،جهانگکیرها،هاشمیها خاتمیها،لاریجانیها،ربع ونیمهای پهلوی وتمام ربع ونیمهای دیگر...)تائید صلاحیت بشوند ...بیشتراز30سال حضوردارندواگر بخواهندهرکسی رای بیاوردوتمام (پیشرفتهای کشور رابتن وپیچ ومهره هایش را بازکند-اقتدار،استقلال،تولید،خودکفایی،امنیت...رابگیرند وفقط بیکاری،بیگاری،وبرای پرکردن جیبهای خودشان وهم پیمانانشان بیایند...)
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    3 1
    آخه عقل کل چی ازجون این مملکت،مردم وبیت المال میخواهید!!!؟؟؟
  • DE ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    8 3
    جهانگیزی ۸ ساله داره خاکبرداریهای خرابیهای سلسله محمودیه را در اعماق زمین انجام میده از آب و گل رس و آب شور و گاز و نفت هم عبور کرده داره میرسد به مرکز زمین با دمای چند هزار درجه کلش داغ شده هزیون میگه میخواد کاندید ریاست جمهوری بشه. انتخابات ایران شده فوتبالی و حیثیتی اون میگه سبزته اون یکی بنفشه اون مونده چه رنگی ملت را رنگ کنه . هیچگاه ۴تا سیا ۳۰ تنها نمیتوانند کشور را خراب کنند .خرابی کشور عمده اش تقصیر آنهائیست که به اینها رای میدهند و برای مردم دردسر و نابودی میارن.
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    5 1
    آخه عقل کل چی ازجون این مملکت،مردم وبیت المال میخواهید!!!؟؟؟ بخاطر(ایران وایرانی،انقلاب،اسلام،امامان شهید،امام علی ع امام حسین ع،شهدا،رهبر) اگر(امثال ظریفها،جهانگکیرها،هاشمیها خاتمیها،لاریجانیها،ربع ونیمهای پهلوی وتمام ربع ونیمهای دیگر...)تائید صلاحیت بشوند ...بیشتراز30سال حضوردارندواگر بخواهندهرکسی رای بیاوردوتمام (پیشرفتهای کشور رابتن وپیچ ومهره هایش را بازکند-اقتدار،استقلال،تولید،خودکفایی،امنیت...رابگیرند وفقط بیکاری،بیگاری،وبرای پرکردن جیبهای خودشان وهم پیمانانشان بیایند...)
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    1 0
    والا الان از دید شما که گفتیدافراطی نیستم انقلابیم حداقل سه ریس جمهور آخری بد هستن و آقایانی رو که اسم بردم چرا دادگاهی نمیشن یعنی شما از از قوه قضائیه بهتر و بیشتر میدونی.
  • مهران JP ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    2 1
    با سلام ظریف و جهانگیری چگونه تایید صلاحیت شوند با این بی صلاحیتی که در برجام و دلار 4200 برای کشور و مردم پیش آورده اند. آنها چه دستاورد قابلی برای مردم داشته اند که با تکیه بر آن بخواهند ریاست جمهوری کشوری همچون در ایران را در دست بگیرند. ما نه حرفها و وعدهای آقای جهانگیری را در انتخابات گذشته فراموش کرده ایم و نه حمله آقای ظریف این سردار خود خوانده وزارت خارجه به شهید قاسم سلیمانی را. آقای ظریف اگر مدیریت سرش می شد ، برجام را در مرحله اول به نتیجه مطلوب رسانده بود که حالا مجبور نشود دوباره بر سر همان مسائل با اروپائیها و آمریکاییها مذاکره کند. ظریف بر خلاف آنچه که اصلاح طلبها سعی در تلقین به مردم هستند از سیاست خارجه فقط یک لبخند گشاد یاسر عرفاتی را بلده و نه چیز دیگر که آنهم از خودش نیست و تقلید از مرحوم یاسر عرفات است.
  • US ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    5 1
    ممنون مشرق
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    6 1
    این دو نفر که فقط به بودجه و اعتبار مملکت آسیب زدند ضمن اینکه اعلام کرده اند ما اختیاری نداریم پس تکرار دوباره آنها برای چیست؟ ضرر مجدد به مردم و مملکت ، آیا در اظهار نظرتان و معرفی افراد فاقد شرایط سر سوزنی خدا را لحاظ می کنید . نه به جماعت غربگرا
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    8 1
    مگه قراره ظریف و جهانگیری کاندید بشن ؟ بنازم به این همه اعتماد به نفس
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    8 1
    اگر مردم دلسردی دارند بخاطر عملکرد و سو مدیریت طیف وابسته به اصلاح طلب است فقط یک نفر اصلاح طلب را نام ببرید که به فکر مردم بوده و از کشورش در مقابله با درفش حضور داشته باشه .فقط به فکر منصب و جایگاه خودشان و فرزندانشان و تامین منافع مطالبشان و شعرهای خارجی خانوادگیشان هستند .نه به جماعت غربگرا
  • DE ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    4 1
    کم خالی ببند
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    1 0
    اگر یک حرف راست و مسرت بخش آقای روحانی زده باشد همین است در وین همه چیز خوب است فقط تحریم ها سرجای خودش باقی مانده است یعنی برای اولین بار از یک حرف روحانی از ته دل دل خندیدیم فقط اگر روحانی می گفت آن چیزهائیکه به غیر از رفع تحریم ها در وین خوب هستند رو می گفت خیلی بیشتر کیفور می شدیم
  • AU ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    4 6
    زارت چون این دو حتما ذخیره اسلام هستندوای ترکیدم ازخنده خداجون
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    5 0
    اگر ظریف و جهانگیری ردصلاحیت شوند کشور آسیب می بیند. اتفاقا اگراین دو نفر رد صلاحیت شوند کشور از شر دو نفر خلاص می شود. شورای نگهبان این دو نفر را رد صلاحیت کند تا ببینیم چکار میکنند. یادتان هست سیاست خواجه نظام الملک طوسی که طرف ادعا کرد اگر مرا بکشید نیا زیر و رو می شود خواجه هم گفت عیبی ندارد نمد مالش کنید اگر لزله آمد رهایش اگر نیامد ادامه دهید (نقل به مضمون) حالا این دو نفر را رد صلاحیت کنید بعد بروید سراغ بعدی مطمئن باشید هیچ زلزله ای رخ نخواهد داد اینقدر ادامه دهید تا نفر آخرشان ملت از دست همه اینها برای همیشه راحت خواهند شد
  • Ma IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    1 0
    راست میگه چون اگر رد صلاحیت بشن، اغتشاشات با دستور حضرات تَکرار میکنم شروع میشه و نتیجش میشه آسیب به کشور
  • نادر IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    3 0
    قطعا بدونید که اونها رد صلاحیت خودشون رو خودشون اعلام کردند اونها با خنجر زدن از پشت به مدافعان حرم وسردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی دیگه جایگاهی در این بین ملت ندارند
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    1 2
    ظریف سالمه، ولی ساده لوحانه رفتار میکنه! همین باعث میشه اطرافیانش طمع کنند.
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    10 1
    اگر ظریف و جهانگیری ردصلاحیت نشوند کشور آسیب می بیند.
  • نادر IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    4 1
    بهتر این هست که این دو نفر کاندید نشن چون اگر حتی تایید هم بشوند توسط مردم افتضاح میشن این گوی و این میدان درود بر روح بلند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خار جشم دشمنان.
  • نادر IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    1 1
    حاج حسن آقا ما دوستت داریم و برا لباست احترام قائل هستیم میدونیم آدم شوخ طبعی هستی ولی خودت رو با این دو نفر قاطی نکن اینجا دیگه شوخی نیست وقتی از کسی طرفداری کنی که از چشم ملت افتاده برا شخصیت جنابعالی هم خوب نیست اگه با ترامپ هم مصاحبه میکردم همین حرفها رو میزد چون‌با دستور او حاج قاسم به شهادت رسید مردم هم از همین ناراحتند که چرا باید وزیرشان با دشمنان هم فکر باشه
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    2 0
    درسته که بعضی اوقات ملاک ظاهر آدمها نیست ولی خدا وکیلی مسولی که در جمهوری اسلامی باید الگو باشد ولی به خودش اجازه می دهد محاسنش رو با تیغ بزنه و حکمش هم حرام است و به این اصول هم پایبند نیست چطور می خواهد به سایر اصول مردم پایبند باشد جماعت اصلاح طلب عادت به تعویض جای حرام و حلال و بالعکس هستند و اسم آن را اصلاح طلبی گذاشته اند و آنهایی هم که به اسم اصولگرایی رفتارهای خلاف منافع مردم دارند اصولگرا نیستند و در جرگه اصلاح طلب ها هستند
  • محمدرضا حسن پور IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    2 0
    واقعا ظریف و جهانگیری و روحانی ویکی مثل اشرف خانم بروجردی با چه رویی میان و اظهار نظر میکنن که شورای نگهبان قانون گذار نیست مگر همین شورای نگهبان نبود که روحانی رو تائید صلاحیت کرد
  • سید رضا IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    3 0
    خانم بروجردی،کشورآسیب میبند یامنافع اصلاح‌طلبان ودزدهای اطرافیان آنها ومنافع خودشان خودتان و....
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    4 0
    احمقانه ترین وبیمسولانترین حرف وزیر خارجه که زده شده حرف ظریفه اصلا الفبای سیاسی رادرک نکرده ایشون هرچع پول گرفته دلاریه این دولت هم از جنس ظریفه باید دید روزانه چقدر حرف مفت ودروغ خورد مردم میده وچقدر کنایه های نابجا ووارونه عمل این دولته
  • Phn IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 2
    شما اعلام می کنید نظرات حاوی توهین و تهمت نمایش داده نمی شود پس چرا این همه نظرات سراپا فحاشی را نمایش می دهید انسان یاد چاله میدان می افتد
  • مسلم IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    3 1
    ظریف و جهانگیری یعنی با روحانی تا 1408 حالا انتخاب کنید بسم الله.....
  • ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    3 7
    کشور از آسیب گذشته و له شده، این ارازل هم به درک رد شدند.
  • پرهام IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    2 0
    نب رفتین وین لابد اشق و حال که همه چی خوبه شما رفتین تحریم ها رو واردارین اگه هنوز ورداشته نشده چیش خوبه
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    3 0
    چون تاحالا دستگیرتون نکردنندوهیچی بهتون نگفتند رودار تر شدید-ازحالا به بعد این توبمبری ازون تو بمیریها نیست-خجالت بکشید ازاین 8سال غارت ونابودی مردم والا........
  • علی اسحقی IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 1
    متاسفانه در فضای مجازی ظریف از کاندیدها احتمالی دیگر طبق نظر سنجیها پیش افتاده است
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    2 0
    اگر ظریف و جهانگیری نیست و نابود بشوند مملکت منفعت هم می بیند به اون یکی هم که خودش را به خواب خرگوشی زده بگید که این صدای شکستن استخوان مردم زیر بار ناتوانی و ناکارامدی افرادی مانند تو هست که میشنوی نه شکستن تحریم ها
  • رضا IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    1 0
    در وین همه چیز خوب است بهترین غذاهای دنیا انواع میوه های لوکس بهترین نوشابه ها و تنقلات بهترین امکانات رفاهی برا اونهایی که اهلش هستن بهترین مشروبات فقط یه مشکل کوچیک هستش اون هم اینه که وقت ندارن راجع به تحریمها و برجام صحبت کنن
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    3 0
    اینکه گفت روحانی به من گفته بیا توجدت حضرت فاطمه است کمکت میکنه ازروحانی که این حرف رو زده تا علوی تابگیر برو بالا همشون اصلاح طلبن وبیسواد که اومدن راس کار ان شاالله نفسهای آخرشونه .یه دولت انقلابی سر کار خواهد آمد به حول وقوه الهی
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 7
    رای ما فقط عباس بوعذار چون نه م نه رداره
  • ناشناس IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    1 0
    باباچرا اینها ... رو گم نمی‌کنند به جهنم وای جهنم هم برای این آقایان حرام است چه برسد به بهشت وای برشما وای برشما که چقدر با قرآن سر این ملت کلاه گذاشتین نمونه اش بورس است که سر50 میلیون نفر رو کلاه گذاشتین حالا میخوایین رئیس جمهوری هم شرکت کنین عجب رویی دارین شما صدرحمت به سنگ قزوین
  • مرتض IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 2
    خون خونریزی چی دلار بچسب اگر بره دیگر ماشین اخرین سیستم سوار نمشم ای واایوا
  • US ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    4 0
    اتفاقا اگر ظریف و جهانگیری تایید صلاحیت بشوند کشور آسیب می بیند اما چه کنیم که تایید می شوند. ما مردم چاره ای بجز حمایت از انقلاب و آرمانهای امام و شهدا نداریم اما شورای نگهبان باید فقط و فقط یک چیز را ملاک تصمیم خودش قرار دهد و آن پایبندی افراد به اصول اسلامی و انقلابی کاندیداهاست. نباید تحت هیچ شرایطی صلاحیت افرادی که بی وفایی آنها به نظام و سرسپردگی آنها به غرب اثبات شده است را تایید کنند که در غیر اینصورت ظلم بزرگی مرتکب می شوند.
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    1 0
    مردمی که به این اقایان رای بدهند. .. فاتحه عدالتو قسط. اسلامی را بخوانند. و در اینده اثر عملکرد انها اسلام را تنبدیل به یک حکومت سکولا ر نوکر امریکا خواهد .... ا
  • علی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    3 0
    به جهانگیری بگید آقای جهانگیری شما اصل مافیای شهری نشونه اش هم پشت دست دختر وزی و داماد وزیر و داداشت و داداش رئیست بازی کردن بود که همشون مافیایی بودند .الان ظن اصلی مافیا برای خود شماست .
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    1 0
    شما نگران نباش ما قول میدیم نزاریم هیچ آسیبی به مملکت وارد بشه اصلاح طلبا فقط برن کنار نباشن به خصوص جهانگیری دیگه جلو چشم نباشه...
  • CA ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    3 0
    ایران هشتاد تا نود میلیون نفر جمعیت دارد حالا پنجاه شصت میلیون آنها بالغ و رای دهنده بلاخره از این رقم بیست میلیون شعور و سواد سیاسی دارند که آنهایی که سواد سیاسی ندارند را به انتخاب درست کانالیزه کنند تا مورد سوء استفاده دشمن قرار نگیرند یا نه؟
  • سید روح اله IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    2 0
    من حاضرم دولت سوم روحانی بر ایران حکومت کند به یک شرط و اون شرط اینه مردم به سطحی از آگاهی برسن که باز گول این جماعت و بازی های سیاسی را نخورند. و بتونند یک جواب منطقی به این سوال بدن اگر مثلا بخوان برای استان سیستان و بلوچستان نماینده انتخاب کنند بعد فردی از اردبیل که زندگیش را توی اردبیل گذرانده بیاد نامزد بشه آیا اصلا میتونه مشکلات مردم سیستان را درک کنه تا بخواد حل کنه؟؟؟؟؟ ظریف بیشتر عمرش را توی غرب زندگی کرده به خدا از اضهار نظر بعضی ها قلب آدم آتیش میگیره یا فرد سرمایه داری مثل آخوندی که سرمایه میلیاردی داره میتونه درد من اجاره نشین را بفهمه؟؟؟ یا فردی مثل جهانگیری که برید مناظرات ۹۶ را گوش بدید تو چشم مردم نگاه میکنه و از دزدی دختر وزیر دفاع میکنه بابد هم برادرش دزد بشه. مردم ایران اگر به فکر دنیاتون هستید چشمتان را باز کنید و کلاه های گشاد آماده شده از مذاکرات وین را ببینید. و بدانید خداوند ابایی ندارد از اینکه اگر گروهی دست از حق و دفاع از حق کشیدند را نابود کند و گروهی دیگر را جایگزین ایشان کند که خداوند آنها را دوست دارد و آنها نیز خداوند را دوست دارند و در دفاع از حق از سرزنش هیچ ملامت کننده ای ترسی به دل راه نمیدهند
  • سید روح اله IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    2 0
    من حاضرم دولت سوم روحانی بر ایران حکومت کند به یک شرط و اون شرط اینه مردم به سطحی از آگاهی برسن که باز گول این جماعت و بازی های سیاسی را نخورند. و بتونند یک جواب منطقی به این سوال بدن اگر مثلا بخوان برای استان سیستان و بلوچستان نماینده انتخاب کنند بعد فردی از اردبیل که زندگیش را توی اردبیل گذرانده بیاد نامزد بشه آیا اصلا میتونه مشکلات مردم سیستان را درک کنه تا بخواد حل کنه؟؟؟؟؟ ظریف بیشتر عمرش را توی غرب زندگی کرده به خدا از اظهار نظر بعضی ها قلب آدم آتیش میگیره یا فرد سرمایه داری مثل آخوندی که سرمایه میلیاردی داره میتونه درد من اجاره نشین را بفهمه؟؟؟ یا فردی مثل جهانگیری که برید مناظرات ۹۶ را گوش بدید تو چشم مردم نگاه میکنه و از دزدی دختر وزیر دفاع میکنه بابد هم برادرش دزد بشه. مردم ایران اگر به فکر دنیاتون هستید چشمتان را باز کنید و کلاه های گشاد آماده شده از مذاکرات وین را ببینید. و بدانید خداوند ابایی ندارد از اینکه اگر گروهی دست از حق و دفاع از حق کشیدند را نابود کند و گروهی دیگر را جایگزین ایشان کند که خداوند آنها را دوست دارد و آنها نیز خداوند را دوست دارند و در دفاع از حق از سرزنش هیچ ملامت کننده ای ترسی به دل راه نمیدهند
  • CA ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    1 0
    خدا همه رو هدایت کند از شر جنگ و فتنه به خدا پناه می بریم!
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    1 0
    یعنی آسیب نیامدن جان گیری و ضعیف بیشتر آسیب این دولت در هشت سال گذشته است چرا ملت رو می پیچوند ا .
  • سعید IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    2 0
    به جان خودم من اگر تو کشور کاره ای بودم همه لیبرال ها را به دریا میریختم دیگه گندش را درآوردید ظریف و جهانگیری توهمین ۸ سال به اندازه کافی ما رو مورد عنایت قرار دادن
  • علی DE ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    1 0
    یکی از عجٲب ما این که بجای محاکمه ظریف وجهانگری بخاطر خیانتی که به ایران،اسلام،مردم کرده اند،اجازه میدهدکاندید ریاست جمهوری شوند،واقعٲ خنده داره!!!!!!
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    1 0
    قیافه اشی خیلی طنز و خنده داره مثل عمه پری (پروانه سلحشوری رو میگم) من نمیدونم اینا کارو زندگی ندارن هی میخوان مردمو بخندونن ، خود طناز طلبا ( یعنی اصلاح طلبای مسخره )هم از دست اینا خسته شدن میگن از دست این دو تا آبرو برامون نمونده. نه اینکه خیلی آبرو دارن
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    3 0
    بله اگرظریف وجهانگیری ردصلاحیت نشند کشور اسیب می بیند یعنی هرچی روحانی بگه عکسش راباید گفت خداشرشون رابه خودشون برگردونه
  • ق ا IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    2 0
    مملکت قائم به شحص نیست هشت سال بس است بت ساز نشوید قطع الرجال نیست. . ئ
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    2 6
    فقط دولت جوان وانقلابی سعید محمد
  • DE ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    3 0
    تخریب ظریف رای او را بیشتر میکند و میتواند مرجع اصلاح طلبان نیز باشد. // دروغ و خالی بندی کافیست خب اگر تخریب ظریف باعث میشه بیشتر رای بیاره نه تنها از تخریبش !! نترسید بلکه کمک به تخریبش کنید!! تا بیشتر رای بیاره .ولی چرا با هزار دروغ و تهمت و بهتان و خالی بندی دارید کارهاش رو ماست مالی میکنید مگه از رای آوردن ظریف شما اصلاح تبه کاران میترسید؟؟؟ این دیگه مال خودتونه که . کلا اصلاحاتچی ها چون موجسوارن با کسی نامزد بازی انتخاباتی خواهند کرد که مشخص نباشه بالاخره اصلاح تالاپچی است یا بی گرا یا همگرا !! تا بتونند اگر خراب کرد یا سواری نداد بگن اون از اول هم اصلاح طلب نبود.خلافکاران کذاب دغل به شما فقط همپالگیهایتان یعنی لاتچریها و درپیتی های سه نیملیتری و غربگداها و نوکران امریکا و اخیرا طرفداران محمود رای میدهند.نه مردم انقلابی و مسلمان ایران
  • محمدایوب IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 5
    اشرف خانم ازمردهای اصلاح طلب کاری برنیومد فقط زر زدن تاحالا. بعد وی رااجاره کردن. اونم با قسم وکلی هارت وپورت اومد وبرجام فتح الفتوح. گلابی و گند زد به زندگی مردم. اینبار زنهای اصلاح طلب بیان شاید بتونن دل مردم روبه دست بیارن.
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 0
    خدایا ! من مانده ام اینها که این همه آسمان ریسمان می کنند رئیس جمهور اختیار ندارد ! نمی گذارند کار کنیم ! میدان بر دیپلماسی غلبه دارد و ... و هزاران اینقلت دیگه ! چرا این همه صف بسته ، اواع و اقسام دروغ ها ، تهمت ها و افتراها را برای خارج کردن طرف مقابل خود میزنند ! استادان جنگ روانی و وطن فروشی !
  • سلطانی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    1 0
    جهانگیری وظریف هردومتخلف هستندهرکدام به شکلی سالها هردونفروزیربودنداگرشورای نگهبان هم اینهاراتائیدکندمردم هردوتاراردمیکننددیگرمردم فریب این مکاران وحیله گران رانمیخورند
  • اشرف چهار چشم IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    1 0
    این 2نفر باید به یک گاری بسته شوند و توی بیابونها بدوند .
  • رضا IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 0
    با این همه بد بختی و فشار اقتصادی و بی برنامگی و گرانی و تحریم و دشمنی همسایگان و مظلومیت شیعه علوی و سفره خالی و ویروس کرونا و بیکاری و محدودیت ها کنار اومدیم این اخری نمک پاشیدن رو زخم ملت توسط آقای ظریف رو کجای دلمون بگذاریم
  • ا ب پ IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 0
    در وین همه چیز بخوبی می گذرد وهمه بالاتفاق در حال بررسی پرداخت هزینه یک انتخابات برد برد توسط امریکا هستند فقط تایین مقدار کمی مورد مناقشه می باشد کهانهم بواسط اجماع حل خواهد شد امیدوارم معامله کنندگان وهمینطور مردم انرا ارزان نفروشند
  • حسین NL ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    2 2
    بزرگترهایش " هاشمی " رد صلاحیت شد اینها که جای خود دارند!
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      1 2
      لعنت خدا بر کسی که این غارتگران و رانت بازان را به ملت تحمیل کرد تا از قبال این چنین ادمهای بی عرضه ای فقط اهداف خودش را پیش ببرد .
  • نادر IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 0
    اقایون نشستند‌با خودشون فکر کردند که گناه بی کفایتی خودشون رو به گردن کسی بندازن که به ظاهر نیست که جوابشون رو بده غافل از اینکه سردار شهید سلیمانی تو خونه هر ایرانی یک پایگاه داره وقتی که با مشت آهنین ملت روبرو شدند گیج شدند و خودشون رو آفتابی نمی‌کنند .منتظر باشید تا در انتخابات متوجه بی کفایتی خودتون بشید
  • BE ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 0
    هر کسی رو میارید بیارید---سلطان جهانگیری ---و--- حکیم باشی ظریف -----نیارید که از خودش نسخه ای که اصلاً وجود نداره رو تجویز کنن----اگه کسی نبود جای اینها----یه آرایشگر بیارید سر مردم کچل کنه----تا سر مردم یه کم هوا بخوره---عزت زیاد
  • حجت MD ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 5
    فقط جلیلی رجائی دوم
  • MD ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 2
    بهتر از رجائی جلیلی
  • MD ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 2
    بهتر از رجائی جلیلی
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    اینطور که معلومه کودتاچی از کودتا می گوید ...
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    از فقدان ظریف وجهانگیری ملت چه کند خدایا پناه بر تر تو از این خسارت سرمایه ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • فرشچى IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 0
    من از اينكه ظريف را كنار جهانگيرى جا سازى ميكنيد رنج ميبرم ظريف فرش دست بافت ابريشمى است نبايد كنار گليم يا نمد قرار بگيرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس