رسانه چاپی براستی یک راه خارق‌العاده برای نمایش کسب و کارتان است. تبلیغات چاپی از ابتدای شروع بازاریابی مدرن وجود داشته‌اند. اگرچه ممکن است برخی افراد این نکته را بیان کنند که امروزه کسب و کارها صرفا از طریق اینترنت انجام می‌گیرند اما هنوز هم بخش بزرگی از آن‌ها می‌توانند از طریق چاپ مورد توجه قرار بگیرند.

4 نوع مختلف از تبلیغات چاپی و مزایایی که برای کسب و کارتان دارند

بله، درست است که اینترنت یک راه عالی برای فروش است اما تمام پایه‌های شما را پوشش نمی‌دهد. برای مثال، اگر با مشتریان ملاقات می‌کنید و لازم است که جزئیات ارتباط و تماس را در اختیارشان بگذارید، و یا اگر می‌خواهید سردر مغازه خود را آراسته کنید، به چیز کاغذی نیاز دارید.

پس اگر می‌خواهید بدانید رسانه های چاپی چه کاری می‌توانند برایتان انجام دهند و یا اگر به دنبال راهی برای ایجاد تغییر اساسی در کسب و کارخود هستید، حتما این پست را مطالعه کنید. در این مطلب، 4 نمونه از انواع مختلف تبلیغات چاپی و آنچه که می‌توانند برای تجارتتان انجام دهند را خواهید یافت.

بروشور و راهنما

چاپ بروشور یا کتاب راهنمای باکیفیت و براق، راهی عالی برای نمایش محصول به مشتریان جدید است. مزیت دیگر این بروشورها این است که می‌توانند بین مردم توزیع شوند تا در زمان‌های بعدی مورد استفاده قرار بگیرند و این امکان هم وجود دارد تا به افراد دیگر هم بدهند.

کاتالوگ ها

چاپ کاتالوگ به‌جا و هدفمند، برای نمایش برندتان بسیار سودمند هستند. برای این کار، شما باید مخاطب هدف خود را در نظر بگیرید، چراکه نسل‌های جوان‌تر علاقه چندانی به خواندن کاتالوگ‌ها ندارند. نحوه توزیع و دیده شدن هم نقش بزرگی در موفقیت تبلیغ کاتالوگی دارد. نمایشگاه ها معمولا مکان مناسبی برای دیده شدن توزیع کاتالوگ است و همینطور دنبال‌کننده‌های بیشتری هم دارند.

بیزینس کارت (کارت ویزیت)

چاپ کارت ویزیت برای کسب و کار شما بسیار کارساز هستند. کاربرد سنتی و آشکار آن‌ها به عنوان یادگاری‌ با ابعاد مناسب برای ارائه به مشتریان بعد از جلسات است یا اینکه به افراد ارائه بدهیم تا در زمان‌های بعدی مراجعه کنند. علاوه بر آن، راهی عالی برای ایجاد خلاقیت و برجسته کردن تجارتتان است. با داشتن یک کارت طراحی شده به همراه جزئیات تماس، لوگو و تصویر بیش‎‌تر در ذهن افراد می‌مانید و هم‌چنین، شانس بیشتری برای توزیع آن‌ها به دیگران خواهید داشت.

بنرها

شما می‌توانید یک بنر مناسب در جلوی مغازه یا کسب و کارتان داشته باشید تا محصولات جدید یا معاملات خود را تبلیغ کنید. علاوه براین، این بنرها همه‌کاره هستند و می‌توانند دوباره در مجامع عمومی و جلسات مورد استفاده قرار بگیرند. اطمینان داشته باشید که این بنرها مطابق با سبک شرکت و ساختمانتان باشند چون این ریسک وجود دارد که تبلیغتان کمی پر زرق و برق شود.

نکته‌ی مهم دیگر، همانطور که قبلا هم اشاره شد، این است که همیشه روی چاپ‌های باکیفیت سرمایه‌گذاری کنید. اگر می‌خواهید نشان دهید که کسب و کارتان حرفه‌ای است و مشتریانتان را جلب کنید، این امر به این موضوع بستگی دارد که رسانه چاپی شما چه اندازه مناسب است. یک پیشنهاد عالی این است که از شرکت‌های متخصصی همچون چاپ روتا استفاده کنید. این شرکت‌ها مواد عالی و خاص در اختیارتان قرار ‌می‌دهند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید برند خود را به بهترین شکل نمایش دهید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس