تیراندازی مرگبار در فلوریدا آمریکا/ ۲ نفر کشته و زخمی شدند

در حادثه تیراندازی در ایالت فلوریدا واقع در آمریکا، یک زن ۲۴ ساله کُشته و دختر ۳ ساله وی نیز زخمی شد.

به گزارش مشرق به نقل از میامی هِرلد، در حادثه تیراندازی در ایالت فلوریدا واقع در آمریکا، یک زن جوان کشته و دختر ۳ ساله وی نیز زخمی شد.

این حادثه در جنوب غربی شهرستان «میامی دید» (Miami-Dad) در ایالت فلوریدا روی داده است.

پلیس در این باره اعلام کرد که زنی ۲۴ ساله ساعت سه و نیم عصر هدف شلیک گلوله قرار گرفت و کشته شد. دختر ۳ ساله ای که همراه این زن بود نیز هدف قرار گرفت، اما پلیس و شاهدان عینی این کودک را با شتاب به بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش اسن رسانه، همزمان با اینکه پلیس آمریکا در حال بررسی حادثه ی تیراندازی بود، چندین گلوله نیز کمی آن‌طرف تر شلیک شد.

پلیس در این ارتباط اعلام کرد که ۳ نفر را به ظن دست داشتن در آن حادثه بازداشت کرد؛ اما این افراد در تیراندازی نخست و کشته شدن زن ۲۴ ساله دخالتی نداشتند.

تا کنون هیچ فردی در ارتباط با قتل زن جوان شناسایی یا بازداشت نشده است.

به گزارش مهر، در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود؛ اما لابی قدرتمند سلاح در آمریکا اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت برای در اختیار داشتن سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم سلاح گرم در اختیار داشته باشند به همین دلیل آمار قتل در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

این وضعیت رفته رفته تبدیل به یک بحران شده به طوری که تیراندازی در آمریکا به سوی مردم بی دفاع تبدیل به موضوعی همیشگی شده و سالانه هزاران نفر در این کشور بر اثر اصابت گلوله کشته می‌شوند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس