کد خبر 1212259
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
رشد سرطانی فساد در امارات توسط بن زاید

محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی ید طولایی در تقلید از فساد غربی در کشورش دارد تا مکمل عادی سازی رابطه امارات با رژیم صهیونیستی باشد.

به گزارش مشرق، یکی از آخرین دست گل هایی که بن زاید در این زمینه به آب داده، تصمیم وی برای برگزاری جشنواره آبجوخوری در دبی در اکتبر ۲۰۲۱ مشابه این جشنواره در شهر مونیخ آلمان است.

وی برای تکمیل طرح های فاسدش، تصیم گرفته تا بزرگترین کاباره جهان به طول ۶۰ متر را در امارات، افتتاح و جشنواره آبجوخوری را در آن به مدت ۶ ماه راه اندازی کند کاری که تاکنون حتی به مغز آلمانیها به عنوان بانیان این جشنواره نیز خطور نکرده بود.

کارشناسان معتقدند که بن زاید هیچ اهمیتی به اعتقادات ملتش نمی دهد و هدفش فقط تبدیل امارات به مرکزی برای فحشا، کاباره، پول شویی و قاچاق انسان است تا بتواند ضمن کسب درآمد، اهداف سیاسی خود را نیز محقق کند.

به همین دلیل تجارت انسان و فحشا تحت حمایت مسئولین حکومت امارات انجام می شود و کلوپ های شبانه و مشروب فروشی ها فعالند، به رغم آنکه بر اساس قوانین امارات فعالیتشان می بایست ممنوع باشد.

کنفرانس بین المللی اخیر که در دانشگاه فلورانس ایتالیا برگزار شد، افشا کرد که امارات بزرگترین مرکز فحشا و قاچاق انسان است.

گزارش وزارت امور خارجه آمریکا نیز امارات و بحرین را از بزرگترین کشورهایی می داند که در زمینه قاچاق انسان فعالند.

در این میان روزنامه دیلی تلگراف انگلستان نیز نوشت که امارات وارد کننده مشروب های تولید شهرک های صهیونیست نشین در فلسطین است، که نشانه اوج عادی سازی رابطه امارات با رژیم صهیونیستی است.

از سوی دیگر امارات به ویژه دبی به خاطر حجم بالای فحشا به لاس وگاس شرق معروف شده و دهها هزار دختر در کلوپهای شبانه امارات در این زمینه مشغولند که فیلم مستند "اسرار شب" که توسط میمی چاکارووا خبرنگار بلغاری تهیه شده، گواهی بر این مدعاست.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 3
    شما خوبید، داداش فساد فقط اب جو و مشروب نیست، اینکه یه عده دزد ملتشون رو چپاول کنن هم یه نوع فساد هست ، البته صحبت الان بنده حمایت از عمل این حاکم فاسد نیست بلکه میخوام بهتون بگم برا نسل امروز این حرفا قابل پذیرش نیست تا زمانیکه کشور خودمون تا بالای سر تو مشکل فرو رفته ، اونها حداقل این دنیاشون آباد شده اما ما نه این دنیا رو داریم نه اون دنیا
    • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      1 0
      آقای محترم اینکه یه عده دزد ملت شون رو چپاول کنن حاصل رای ملت به دزد ها هست سال ۹۶ملت رفتن به کنسرت و رقص و بی حجابی رای دادن وضع مون شد این فساد های بزرگ از فساد های کوچک نشئت می گیره بعدم اگر به دنیا ی آباده فرعون مصر و صدام و یزید از اینا صد بار پولدار تر بودند و دنیا شون آباد تر بود آخرش چی شد؟ پول هاشون نجات شون داد از جهنم از عذاب قبر؟ من خودم ۱۴سالمه ولی معتقدم باید به مردم گفت که در بقیه کشور ها چه می گذرد نمی تونیم که بی اهمیت باشیم تا رسانه های معاند با هزار دروغ مردم رو از کشور زده کنند برای اهداف خودشون هیچ کشوری این کار رو نکرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس