کد خبر 1211858
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۳

تایپ صوتی با ظهور کرونا کاربرد دو چندان پیدا کرد. با آنلاین شدن دانشگاهها و مدارس تبدیل نوشتار به صوت و بلعکس از اصلی ترین موارد برگزاری کلاسها شد. از مزیت ارسال فایل های تدریس می توان به گوش دادن دوباره تدریس اشاره کرد. شاید تدریس با فایل های صوتی کار اساتید را آسان تر کرده باشد، اما از طرف دیگر دانشجویان برای امتحانات جزوه ای برای مطالعه نخواهند داشت که این مشکل بزرگی می باشد و نیازمند هستند تا صوت را به جزوه تایپی تبدیل کنند.

ایران تایپیست با داشتن تایپیست های حرفه ای از سراسر ایران می تواند به افراد کمک کند تا فایل های صوتی خود را در کمترین زمان ممکن به نوشته تبدیل کنند. سطح کیفی تایپیست های این موسسه آنقدر بالا است که می توانند یک فایل 1000 دقیقه ای را در کمتر از 1 روز برای مشتریان به نوشته تبدیل کنند. موسسه ایران تایپیست با استخدام تایپیست های ده انگشتی حرفه ای از سراسر کشور کیفیت فایل های خود را کاملا تضمین می کند. با این وجود ایران تایپیست برای اطمینان بیشتر از کیفیت فایل های تایپ شده، تمامی آنها را توسط کارشناسان با تجربه خود مورد بررسی قرار می دهد. بنابراین تحویل سریع سفارش ها به هیچ عنوان در کیفیت آنها تاثیر گذار نخواهد بود. ایران تایپیست با تحویل سریع فایل های صوتی به صورت ورد قصد دارد تا کمبود زمان را برای صاحبان مشاغل، دانشجویان، اساتید و ... جبران کند.

تایپ صوتی 1000 دقیقه در 1 روز

کجا تایپ صوتی دقیق در ورد انجام می دهد؟

تعداد بسیار زیادی موسسه هستند که در زمینه تایپ صوتی فعالیت می کنند. متاسفانه زیاد شدن موسسات مختلف در این زمینه سبب شده است تا برخی از افراد سودجو بتوانند با استفاده از نرم افزار های تایپ، سفارش های تایپ صوتی را انجام دهند که این مورد کیفیت تایپ را به شدت پایین می اورد، زیرا عمدتا نرم افزار های تایپ به خوبی مطالب را متوجه نمی شوند و ممکن است کلمات را جابه جا و یا اشتباه تایپ کنند.

سایت سفارش تایپ ایران تایپیست به هیچ عنوان از نرم افزار های تایپ برای انجام سفارش های صوتی استفاده نمی کند و در این مورد تضمین صددرصد میدهد. این مجموعه با همکاری تایپیست های زیاد، توانسته است که تمامی سفارش های خود را توسط نیروی انسانی انجام دهد. انجام سفارش ها توسط نیروی انسانی اشتباهات نگارشی را در تایپ به حداقل می رساند. البته ناگفته نماند در صورت وجود اشتباهات نگارشی، این اشتباهات توسط کارشناسان ایران تایپیست بررسی می شود و بلافاصله فایل به منظور انجام اصلاحات برای تایپیست مورد نظر ارسال خواهد شد. بنابراین شما می توانید فایل صوتی خود را با خیالی آسوده به تایپیست های حرفه ای ایران تایپیست بسپارید و سفارش خود را با هزینه ای مناسب، کیفیت بالا و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.  

تایپ صوت محاوره ای به ادبی در وورد

شاید برای شما پیش امده در جلسه ای شرکت کرده اید که به صورت محاوره ای موارد به شما توضیح یا اموزش داده شد و به علت کمبود وقت ناچارا موارد را ضبط کرده اید و نیاز دارید تا یک گزارش یا مقاله رسمی از ان تهیه نمایید. در زبان محاوره ای نکات دستوری به صورت دقیق رعایت نمی شود اما برای تبدیل آن به شکل رسمی باید این نکات توسط فرد تایپیست رعایت شود؛ تا مخاطبان نوشته را کاملا درک کنند. ایران تایپیست با داشتن افراد حرفه ای در زمینه تایپ علاوه بر تحویل سریع سفارش های صوتی، قادر است تا سفارش تبدیل فایل های صوتی محاوره ای به صورت نوشته ادبی پذیرش کند. در اینگونه سفارشات کار تایپیست ها کمی دشوارتر است، زیرا تایپیست ها باید به جملات گوینده به خوبی توجه کنند تا مطلب را به درستی درک کنند. پس از درک مطلب آنها باید متن را به گونه ای بنویسند تا منظور گوینده دقیق به مخاطبین انتقال پیدا کند. تایپیست های این موسسه در سفارش های صوتی محاوره ای به نوشته های ادبی بسیار امانتدار می باشند، چراکه اگر تایپیست ها در نوشتن فایل های صوتی امانتدار نباشند ممکن است که مخاطبان به درستی مطالب را درک نکنند. به همین دلیل ایران تایپیست به امانتداری در تایپ فایل های صوتی اهمیت زیادی می دهد.

تایپ صوتی 1000 دقیقه در 1 روز

تایب صوت محاوره ای به نوشته های ادبی

تایپ صوتی ارزان تدریس های کلاسی

موسسه ایران تایپیست بهترین و سریع ترین راه برای تبدیل فایل صوتی به صورت جزوه می باشد، زیرا این مجموعه با استخدام تایپیست های حرفه ای و دقیق در مدت زمان کمی قادر است تا فایل های ضبط شده شما را با هزینه ای مناسب به صورت جزوه در بیاورد. تایپیست های این موسسه فایل صوتی تدریس شده که اغلب به شکل محاوره ای هستند را به صورت ادبی تایپ می کنند و به این ترتیب علاوه بر مطالعه از این جزوات برای چاپ و نشر نیز میتوان از آنها استفاده بهینه کرد. نگران هزینه نباشید، از انجایی که ایران تایپیست با قشر فرهنگی و دانشجویی سروکار دارد هزینه سفارش تایپ را بی رقیب و بسیار متعادل تنظیم کرده و پرداخت اقساط را نیز جز شرایط قرار داده است.

مشاوره پیش از ثبت سفارش و همچنین دریافت فاکتور در ایران تایپیست کاملا رایگان است، و چنانجه فایل دریافتی شما حاوی ایراداتی باشد ادیت مجدد ان نیز کاملا رایگان خواهد بود.

تایپ صوتی 1000 دقیقه در 1 روز

تایپ جزوه های درسی

تایپ صوتی سریع ویژه خبرنگاران

تایپ صوتی سریع ویژه خبرنگاران یکی دیگر از خدمات منحصر به فرد ایران تایپیست است که به افراد خبرنگار کمک می کند تا به سرعت خبر های جمع آوری شده را به صورت نوشته در بیاورند. همانطور که می‌دانید، خبرنگاری یکی از شغل های لحظه ای می باشد. منظور از شغل لحظه ای این است که خبرنگار وقتی را برای از دست دادن ندارد، زیرا در دنیای امروز خبر ها به سرعت پخش می شوند و اگر خبرنگار وقت خود را برای تبدیل فایل های صوتی به نوشته از دست دهد. خبر های جمع آوری شده توسط او دیگر اثر چندان زیادی برای جلب توجه مخاطبان نخواهد داشت.

اما چگونه خبرنگار می تواند زمان خود را مدیریت کند؟ ایران تایپیست بهترین گزینه برای مدیریت وقت خبرنگاران می باشد، زیرا این موسسه با تایپیست های حرفه ای و کارشناسان با تجربه قادر است تا خبرهای صوتی آنها را در کمترین زمان ممکن به نوشته تبدیل کند. ثبت سفارش و استارت کار در سایت ایران تایپیست کمتر از 10 دقیقه زمان میبرد و در هر حجم یا زبانی که سفارش بدهید بدون محدودیت در زمان مدنظرتان تحویل خواهید گرفت. تایپ های انجام شده در ایران تایپیست نیازی به ویرایش نخواهند داشت، زیرا فایل های تایپ شده در این موسسه فاقد هرگونه اشتباهات نگارشی می باشند. بنابراین ویرایش نکردن فایل های تایپ شده می توان زمان زیادی را به خبرنگاران هدیه دهد و به آنها اجازه می دهد تا بدون هیچ گونه نگرانی با انتشار خبر های گوناگون در شبکه های اجتماعی رقابت کنند. سطح کیفی تایپیست ها در این موسسه آنقدر بالا است که می توانند فایل های صوتی محاوره ای را در زمینه های گوناگون مانند: فرهنگی، سیاسی، ورزشی و ... به نوشته های ادبی تبدیل کنند.  امیدوارم که این مقاله توانسته باشد شما را با برخی از خدمات موسسه ایران تایپیست آشنا کرده باشد.

تایپ صوتی 1000 دقیقه در 1 روز


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس