کد خبر 1210935
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳
جزئیات رعایت نکات بهداشتی و طراحی سوالات در امتحانات حضوری دانش آموزان

وزیر آموزش و پرورش در خصوص پیشنهاد این وزارتخانه به ستاد کرونا در خصوص شروع سال تحصیلی جدید، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، هنوز سال تحصیلی ۱۴۰۰ـ۱۳۹۹ در جریان است و امتحانات پایان سال دانش‌آموزان هم از اواخر اردیبهشت آغاز می‌شود اما وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی آینده را آغاز کرده است و از هم‌اکنون در فکر سال تحصیلی ۱۴۰۱ـ۱۴۰۰ است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات رعایت نکات بهداشتی در امتحانات حضوری دانش آموزان

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در این خصوص گفت: ما به ستاد ملی کرونا پیشنهاد دادیم که اگر بنا باشد در شروع سال تحصیلی آینده، مدارس حضوری برگزار شود، باید واکسیناسیون توسعه پیدا کند و مصونیت اجتماعی بالا برود.

وی با بیان اینکه در بسیاری از کشورها، فرهنگیان جزو اولویت‌های واکسیناسیون هستند، گفت: ما هم درخواست کردیم که فرهنگیان جزو اولویت‌ها باشند.

اکنون باید دید که ستاد کرونا چه پاسخی به درخواست آموزش و پرورش دارد و آیا تا آغاز سال تحصیلی جدید، فرهنگیان جزو اولویت واکسیناسیون قرار می‌گیرند؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شکوه IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    1 0
    دانش آموزان چی؟! بچه های مردم واکسینه نشوند فقط معلم ها شون !!!!!!!!! وااسفااااااااااااااا
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    1 0
    فقط هر کاری که دوست دارید انجام میدید چرا باید کشته بدیم حداقل حضوری که شد ولی سوالات رو معلما باید طرح کنن ماهم سهم داریم از آموزش
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    1 0
    تو این وضعییت قرمز که در تمام دنیاست و کرونای هندی بیخ گوش این وزیر چرا استرس به دانش آموزان وخانواده ها وارد میکنه......اول بچه های خودتون برن مدرسه تا بقیه کرونا طبق بهداشت جهانی حتی اگه همه واکسن بزنند تا پایان سال وجود دارد پس تنها راهش بهداشت وفاصله اجتماعی هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس