کد خبر 1210530
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۹
لیگ قهرمانان آسیا| النصر صعود کرد، السد از یک‌ هشتم نهایی دور شد

تیم فوتبال النصر عربستان با غلبه بر السد قطر، جای این تیم را در صدر جدول گروه B گرفت و راهی مرحله یک ‎‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های النصر عربستان و السد قطر در گروه D مسابقات به مصاف هم رفتند که النصر با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

عبدالرزاق حمدالله در دقیقه ۳۳ و عبدالله الامری در دقیقه ۷۴ گل‌های شاگردان منزس را به ثمر رساندند و سانتی کاسورلا در دقیقه ۸۳، یکی از گل‌های خورده السد را جبران کرد.

النصر با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و به‌عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه یافت. السد اما با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل ۲+، در رده‌بندی برترین تیم‌های دوم گروه‌های پنج‌گانه فعلاً پایین‌تر از الوحده امارات و تراکتور ایران است و برای صعود، نیاز به معجزه دارد.

چند اتفاق تقریبا غیرممکن موجب صعود شاگردان ژاوی می‌شود؛ شکست استقلال تاجیکستان یا شکست سنگین الهلال در گروه A، به همراه شکست استقلال ایران برابر الشرطه یا تساوی تیم‌های الدحیل و الاهلی در گروه C باعث صعود السد به عنوان یکی از تیمهای برتر دوم به جمع ۱۶ تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس