کد خبر 1210341
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

هر وقت که صحبت از بازسازی مغازه می شود، این تصور وجود دارد که قرار است ویترین مغازه تغییر کند اما بازسازی مغازه تنها به تغییر دکور و ویترین معطوف نمی شود. البته ما هم معتقد هستیم که ویترین پادشاه مغازه است و همیشه مهمترین بخش محسوب می شود. بازسازی دکور مغازه یعنی از متریالی استفاده شود که مشتری را تشویق به خرید کند.

چرا ویترین پادشاه است؟

معمولاً وقتی صحبت از تغییر دکوراسیون مغازه کلاسیک و حتی مدرن می شود، اولین ایده ها مربوط به ویترین است! بگذارید با شما رو راست باشیم، شاید تنها یک درصد از مشتریان بدون دیدن ویترین مستقیم وارد مغازه شوند! بنابراین وقتی قرار است بازسازی مغازه تجاری صورت بگیرد باید ویترین در اولویت باشد. اما موضوعی که بارها در مورد آن صحبت شده است بازسازی مغازه قدیمی است. فرض کنید به تازگی یک مغازه قدیمی را رهن کرده اید، این مغازه در گذشته در زمینه شال و روسری فعالیت می کرد و در حال حاضر شما قرار است لوازم کادویی و یا تم تولد در مغازه خود برای فروش بگذارید. در این راستا نیاز به بازسازی مغازه سرقفلی دارید.

نمای مغازه اولین جز بنا است!

اینکه از بهترین متریال های روز دنیا برای بازسازی مغازه در بخش داخلی استفاده شود اما توجهی به ویترین نشود، مشکل ساز خواهد بود بنابراین چه خوب است از جدیدترین ایده های روز دنیا استفاده کنیم.

در بازسازی مغازه چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

تیم طراحی NDK برای بازسازی مغازه طلافروشی در ابتدا به تناسب اندازه و ارتفاع ویترین اهمیت می دهد. اینکه قرار است طلا و جواهرات به صورت پلکانی چیدمان شود و یا از ستون بندی های عمودی استفاده شود اهمیت زیادی دارد!

مشتری دوست دارد داخل مغازه را ببیند!

برای اجرای دکور مغازه مدرن یکی از مهمترین اصول این است که مشتری بتواند داخل مغازه را ببیند در واقع مشتریان اغلب علاقه ای به مغازه هایی که با دید کافی به داخل نیستند، ندارند! در طراحی و بازسازی مغازه یکی از مهمترین بخش ها وجود یک قسمت باز برای داخل مغازه است یعنی همان ایده ای که تیم زبده NDK در طراحی دکوراسیون طلافروشی رعایت کرده است.

لایه های نورپردازی معجزه می کند!

اگر به فکر تغییر دکوراسیون مغازه با کمترین هزینه هستید پیشنهاد NDK این است که از لایه های نور کمک بگیرید! کافیست در مسیر بازسازی مغازه خود، دستی به دیوار بکشید و یک لایه نور خیره کننده انتخاب کنید. نور انرژی زیادی دارد و سبب جادوی رنگ ها می شود و تاثیر زیادی روی بخش های مختلف می گذارد. دقت شود که منظور از نور در ایده دکور مغازه، نورهای شدید نیست بلکه نور باشد حالت متمرکز روی قسمت های خاص داشته باشد تا به درخشش کالا کمک کند. لایه های نور فقط برای مغازه طلا و جواهر نیست حتی می تواند گزینه خوبی دکور مغازه پوشاک کلاسیک باشد.

رنگ ها حرفی برای گفتن دارند!

بازسازی مغازه بدون در نظر گرفتن متد رنگ نتیجه بخش نخواهد بود. بهترین رنگ برای دکور مغازه بسته به فصل، نوع فعالیت مغازه، اجناس و منطقه جغرافیایی دارد. بازی با رنگ ها به نوبه خود یکی از بهترین استراتژی بازسازی مغازه قدیمی است. مغازه های قدیمی معمولاً رنگ خاصی نداشته و بر اثر گذر زمان درگیر مشکلات زیادی شده اند بنابراین نیاز است اولین گام برای بازسازی مغازه های متفاوت را در این زمینه دنبال کنید.

در بازسازی مغازه چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

دقت کنید که اگر قرار است بهترین دکور مغازه پوشاک را داشته باشید رنگ هایی که برای کف و سقف و دیوار استفاده می شود باید حالت خنثی داشته باشد چون لباس ها خود رنگ بندی های مختلفی دارند و نباید مشتری با دنیای شلوغی از رنگ ها مواجه شود.

بازسازی مغازه با بهینه سازی فضا

زمانی می توان یک بازسازی را موفق تلقی کرد که فضا به شکل درستی بهینه شده باشد. معمولاً مغازه های قدیمی از نظر استفاده بهینه از فضا دچار مشکل هستند. فضای درونی مغازه باید از نظر اتاق پرو، محل قرار گیری طبقه ها و همینطور ساخت مجدد طبقه های اضافی بهینه شود. اگر قرار به اجرای بهترین دکور مغازه کفش است باید، نیم کت هایی در فضا تعبیه شود تا پرو کفش برای مشتریان آسانتر باشد و در این زمینه بهینه سازی فضا اهمیت زیادی دارد.

بازسازی مغازه قدیمی رستوران باید به شکلی باشد که مشتریان فضای مناسبی برای رفت و آمد و نشستن داشته باشند اما برای اجرای بازسازی مغازه سرقفلی لوازم التحریر نیاز است که مشتری بتواند دسترسی درستی به همه اجناس داخل مغازه داشته باشد و همه این موارد قابل قبول است. 

رعایت امنیت در بازسازی مغازه

برخی از مغازه ها نیاز به سطح امنیت بالاتری دارند به طوری که باید از ربوده شدن اجناس جلوگیری شود. تیم NDK در ابتدا نیازهای کارفرما را می شنود تا متوجه سطح امنیت مورد نیاز برای بازسازی مغازه شود و در این راستا یک سری طرح های پیشنهادی را به مغازه دار می دهد.

اجرای امنیت به معنی زیبا نبودن فضای داخلی مغازه نیست بلکه می تواند از شمای سه بعدی برای محیط داخلی مغازه استفاده کرد به طوری که از هزینه های اضافی در امان باشید و همینطور ظاهری بسیار جذاب به مغازه خود بدهید. 

اجرای دیوارپوش و کفپوش در بازسازی مغازه قدیمی

هزینه بازسازی مغازه قدیمی بر اساس آنچه که قرار است برای دیوارپوش و کفپوش اجرا شود ارزیابی می شود. در این راستا نمای سقف عوض می شود. مثلاً اجرای کاغذ دیواری های سه بعدی یکی از بهترین ایده هایی است که هم قیمت ارزانی دارد و هم از نظر کیفیت در شرایط خوبی قرار گرفته است.

اجرای آینه کاری های خاص بخش مهمی از بازسازی مغازه سرقفلی و قدیمی است .

تعبیه امکانات خاص در مغازه

گاه نیاز است که یک سری امکانات رفاهی خاص برای مغازه در نظر گرفته شود. اینطور که بررسی ها نشان می دهد مشتریان دوست دارند با خیال آسوده در مغازه به بازدید اجناس بپردازند بنابراین اگر فضای داخلی مغازه به صورتی است که نیاز به تغییر دارد حتما باید این تغییر اعمال شود. 

در بازسازی مغازه چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

تیم NDK با در نظر گرفتن بهترین مهندسان توانسته موقعیت کاملا اختصاصی برای بازسازی مغازه در نظر بگیرد به طوری که در ابتدا فضای داخلی مغازه ارزیابی می شود، سپس بهترین ایده دکور مغازه مشخص شده و در نهایت تعمیرات لازم دسته بندی می شود. مغازه هایی که از نظر فضا کوچک و یا نامتقارن هستند باید بر اساس ایده های به روز دکور شوند.

مراحل بازسازی مغازه بر اساس موقعیت مغازه، متراژ، شرایط داخلی و اصول حرفه ای ارزیابی می شود. گاه نیاز است که مغازه از نظر ابعاد مورد بررسی قرار بگیرد و البته که باید دقت لازم در خصوص متریال به کار رفته در بخش ویترین ها داشت. ساخت دکور مغازه مدرن از دسته مواردی است که نیاز به رعایت اصول دکوراتیو داشته و از نمادهای رنگی باید در موقعیت درستی استفاده شود.

خبر خوب از NDK اینکه شما می توانید هزینه بازسازی مغازه کلاسیک را با رعایت یک سری اصول خاص به نسبت کاهش دهید و موقعیت مغازه خود را مشتری پسند کنید. از یاد نبرید که شماره های 09122775966،09122375842  آسانترین راه ارتباطی با ما است و می توانید هر سوالی که دارید بپرسید. هر طرحی که فکر می کنید به فضای مغازه کمک می کند با ما در میان بگذارید تا به بهینه ترین حالت ممکن اجرا کنید آن هم با هزینه ای معقول!


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس