کد خبر 1209282
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

به گزارش مشرق، محمدصادق باطنی فعال سواد رسانه در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

اول که این تعبیر پمپئو را دیدم ماتم برد! گفتم باز هم یک جوسازی رسانه ای است. اما وقتی سه ساعت پای درس آقای وزیر نشستم دیدم کاملا پمپئو راست می گوید! بایدن کافیست صحبتهای ظریف را گوش بدهد تا بفهمد چرا ترور سردار درست بود و اینقدر ترامپ را مذمت نکند!

صحبتهای ظریف راجع به میدانداری سردار به گونه ای است که انگار دستگاه دیپلماسی ایران و آمریکا به یک اندازه از حضور او در میدان ناراحت بودند. حضور میدانی سردار همانقدر جلوی اهداف آمریکا در منطقه را گرفته بود که جلوی اهداف دستگاه دیپلماسی ایران را!

جناب ظریف! صحنه خیلی واضح است. کار میداندار، گسترش مرزهاست. قرار است مرزهای استراتژیک ما از مرزهای جغرافیایی مان دورتر باشد تا نگذاریم دشمن با ما روی مرزهای نزدیک، به قول خودتان تنازع کند!

قرار است دانشمندانِ میدانداری باشند که مرزهای استراتژیک دانشمان را به انرژی هسته ای برسانند تا لازم نباشد شما روی قانون اساسی کشور با کسی مذاکره کنی.

قرار است سربازان با غیرتی باشند که مرزهای استراتژیک ما را تا مرز مدیترانه ببرند تا لازم نباشد شما مانند ۵۹۸ روی مرز مهران و شلمچه با دشمن مذاکره کنی.

اگر شما نمی توانید حضور میدانی میدانداران را در راستای منافع مردم نقد کنید و دایما از حضور سربازان کشور در میدان علم و عمل، نگران و شرمنده اید، بحث دیگری است! فقط لطفا از این ناراحت نباشید که چرا مردم قهرمان هایشان را درست تشخیص می دهند!

راستی آقای وزیر، شما که انقدر نگران ترجمه های غلط هستید، غیرت به انگلیسی چه می شود؟!

آقای ظریف، از قهرمان شناسی مردم ناراحتید؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    12 1
    امان از حسادت .وقتی به کسی بیشتر از ظرفیش بها بدی و هی بادش کنی میشه یه عقده ای .بهتره به جای تاختن به مرد میدون شما هم مرد میدون خودت بودی ظریف بازنده !
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    8 3
    ظریف طرفدار اقتدارسازان نیست
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    10 1
    اگه اصلاحطلبا بودن، میذاشت داعش بیاد توی ایران، بعد میگفتن اگه ما نبودیم، زودتر میامدن!
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    11 1
    اون موقع که عکس ظریف با کلاه بوقی رو پخش کردن و گفتن نعوذ باالله امیرکبیر دومه فهمیدم اینا عقده بزرگی و محبوبیت دارن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    13 1
    ظریف معنای غیرت به انگلیسی را نمی داند ولی معنای وادادگی را خوب می داند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس