چه کسی پاسخگوی سرافندگی حذف از جام جهانی است؟/ لزوم بازنگری در کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال

در شرایطی که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از قدرت‌های این رشته در دنیا محسوب می‌شود اما عدم اقدامات به موقع مقابل تصمیم AFC باعث حذف تیم ملی از مهمترین رویداد بین‌المللی این رشته در جهان شده است.

به گزارش مشرق، چند روز پیش بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام کرد که تیم ملی فوتبال ساحلی از مسابقات جام جهانی روسیه حذف شده است.AFC تاکید کرد طبق سهمیه بندی  AFC عملکرد 8 تیم برتر آسیا در 3 دور گذشته قهرمانی این قاره را بررسی کرده و در نهایت تصمیم گرفت ژاپن، عمان و امارات از آسیا به جام جهانی 2021 روسیه راه پیدا کنند.

پریا شهریاری رئیس کمیته فوتبال ساحلی روز گذشته در خصوص اینکه چطور ممکن است مهدی تاج که خودش رئیس کمیته فوتبال ساحلی و فوتسال آسیا است در این خصوص اطلاع نداشته باشد گفت: تاج هم از تصمیم گرفته شده خیلی متعجب بود. احساس می‌کنم در جلسات هم این شفاف سازی نشده و حتی گفت نامه‌ای تهیه کنید و به ما هم مشورت‌هایی داد. با توجه به اینکه او نایب رئیس AFC‌ هم است می‌دانم می‌تواند کمک زیادی کند تا حق ایران را زنده کنیم و او این قول را به ما داد که پیگیری کند.

بیشتر بخوانید:

سکوت کاپیتان تیم ملی شکست؛ از فوتبال پاک می‌گویند، اما بازیکنی با ۳۰ کیلو اضافه وزن را دعوت می‌کردند

رئیس کمیته فوتبال ساحلی البته در خصوص اینکه چه پیگیری‌هایی در این خصوص انجام شده است گفت:با مسئولان مکاتبه شده و پاسخ آن‌ها چه بوده، عنوان کرد: هنوز پاسخی از AFC دریافت نکردیم. در جریان  این موضوع فقط مهدی تاج است. حتی فردی که در بخش مربوطه AFC حضور داشت قبل از جلسات کمیته به ما قاطعانه گفته بود ایران صعود می‌کند. 

چه کسی پاسخگوی سرافندگی حذف از جام جهانی است؟

این اظهارات از سوی رئیس کمیته فوتبال ساحلی در حالی مطرح شده که باور آن کمی سخت است. اینکه چطور مهدی تاج از حذف تیم ملی فوتبال ساحلی از جام جهانی اطلاع نداشته خودش جای سوال است آن هم در حالی که رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در AFC دارای کرسی است.

بهزاد داداش زاده‌ سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این خصوص گفت: شما تصور می‌کند اگر کمیته فوتبال ساحلی زودتر به این قضیه ورود می‌کرد این مشکل برای ما ایجاد می‌شد؟ شهریاری رئیس کمیته فوتبال ساحلی اصلا با خود AFC ارتباطی ندارد و تنها با کمیته‌ها ارتباط دارد. آنها از 6 ماه قبل گفته بودند که برای انتخاب تیم‌ها در جام جهانی چه برنامه ای دارند اما چرا کمیته فوتبال ساحلی اقدامی انجام نداد؟

وی افزود: این افراد در زمانی که باید وارد عمل می‌شدند اقدامی نکردند و حاصلی این شد که تیم ملی فوتبال ساحلی به جام جهانی نرود. در این بین فقط به مهدی تاج اکتفا کردند آن هم در حالی که تاج وقتی برای فوتبال نمی‌گذاشت چه برسد به فوتبال ساحلی.

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال به جای تهدید برای شکایت به دادگاه CAS باید در کمیته فوتبال ساحلی بازنگری داشته باشد و برای جلوگیری از تکرار اتفاقات اینچنینی برخوردی جدی با عوامل حذف تیم ملی از جام جهانی روسیه داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 1
    من من :)))
  • جسن IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 0
    مگر تاج هنوز هم بر سر کار است ؟ قرار بود بخاطر نوع قرار داد بستنش با ویلموتس و خسارتی که به فدراسیون فوتبال زده محاکمه شود پس چی شد ؟؟؟؟
  • DE ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    2 1
    آخه این دیگه چه مسخره بازیه.مسول این همه افتضاحات کیه.مگه فدراسیون مدیر نداره...حقوقشون قطع کنید..اخه بی عرضگی هم حدی داره
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    1 0
    بازم مثل همیشه
  • پوریا IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    0 0
    انصافا تلاش کردنAFC اعتراض رو قبول نکرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس