کد خبر 1208820
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
بورس نمایه

شاخص کل بورس امروز هم منفی شروع شد و به نظر می‌رسد با همین روند نیز به پایان برسد. فملی، فارس و کگل از تاثیرگذارترین نمادها هستند. خودرو و برکت در صدر پرتراکنش‎‌ترین نمادها قرار گرفته اند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص کل بازار سرمایه امروز هم منفی شروع شد و به نظر می‌رسد با همین روند نیز به پایان برسد. فملی، فارس و کگل از تاثیرگذارترین نمادهای بر شاخص کل بورس هستند. خودرو و برکت در صدر پرتراکنش‎‌ترین نمادها قرار گرفته‌اند.

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه گفت: در این دقایق ابتدایی و یک ساعت اول معاملات امروز ششم اردیبشهت ماه سال ۱۴۰۰  فشار فروش همچنان بر بازار حاکم است و عمده سهم‌ها با کاهش قیمت و ارزش همراه هستند.

این کارشناس بازار همچنین افزود: سهم‌های کوچک که نقدشوندگی کمتری دارند در صف فروش قفل هستند و وضعیت بازار به نظر می‌رسد تغییری نکند. با وجود آنکه اخبار برجام و نرخ ارزو دلار اخبار مثبتی هستند اما تاثیری بر بازار نگذاشته‌اند و پیش بینی می‌شود تا پایان بازار شاخص کل تغییر بزرگی نکند و نوسانات کوچکی داشته باشد.

رضایتی همچنین تاکید کرد: صنایع بزرگ صادراتی و با محوریت فولاد و مس امروز مورد توجه بازار هستند و سیگنال‌های مثبتی را مخابره می‌کنند.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس