کد خبر 1208207
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
شهریاری: تاج از حذف فوتبال ساحلی ایران خبر نداشت/ خود فیفا هم بابت این تصمیم ابهام دارد

رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال گفت: مهدی تاج هم از تصمیم گرفته شده خیلی متعجب بود و احساس می‌کنم در جلسات شفاف سازی نشده است.

به گزارش مشرق، پریا شهریاری در مورد اینکه مهدی تاج رئیس کمیته فوتبال سالنی و ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا است و چطور ممکن است نداند ایران نمی‌تواند سهمیه بگیرد، اظهار داشت: از ابتدا که با او صحبت می‌کردم مطمئن بودیم. حتی نفری هم که الان در AFC حضور دارد، به ما اعلام کرده بود در محاسبات ایران قطعا صعود خواهد کرد.

وی در مورد اینکه آیا بعد از اعلام، مستقیم با مهدی تاج صحبت کرده، گفت: بله، تاج هم از تصمیم گرفته شده خیلی متعجب بود. احساس می‌کنم در جلسات هم این شفاف سازی نشده، تاج گفت که پیگیر این موضوع است. حتی گفت نامه‌ای تهیه کنید و به ما هم مشورتی دادند. از او خواستیم. با توجه به اینکه نایب رئیس AFC‌ هم است می‌دانم می‌تواند کمک زیادی کند تا حق ایران را زنده کنیم. این قول را به ما داد که پیگیری کند.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال، در مورد اینکه وقتی تاج رئیس کمیته یک فدراسیون بین‌المللی است چطور در جریان نبوده و آیا در جلسه حاضر نبوده، عنوان کرد: او در جلسه حضور داشت. این ابهام برای همه ما وجود دارد که چه اتفاقاتی افتاد.

بیشتر بخوانید:

تصمیمی دیگر علیه ایران از سوی AFC/ تاج دقیقاً چه‌کار می‌کند؟

شهریاری در مورد اینکه با مسئولان مکاتبه شده و پاسخ آن‌ها چه بوده، عنوان کرد: هنوز پاسخی از AFC دریافت نکردیم. این موضوعی بود که فقط مهدی تاج در جریان است. حتی فردی که در بخش مربوطه AFC حضور داشت قبل از جلسات کمیته به ما قاطعانه گفته بود ایران صعود می‌کند. 

وی تصریح کرد: جالب است که وقتی این خبر منتشر شد، سرمربیان تیم‌های قدرتمند دنیا به من پیامک زدند. همه شوکه شدند. حتی خود فیفا ابهام دارد که علت عدم انتخاب تیم ایران در جام جهانی چیست؟ من ۸سال است که مستقیم با آن‌ها کار می‌کنم. تیم ملی ایران یکی از قدرتمندترین تیم‌های دنیا است و به آن احترام می‌گذارند. واقعا شوکه شدند که این تیم از مسابقات حذف شود.

عکس‌العمل فدراسیون فوتبال ایران در خصوص این اتفاق چیست، اظهار داشت: تیم حقوقی که مساله میزبانی بحرین را پیگیری می‌کند، در این پرونده هم ورود کرده است. نامه خیلی خوبی با مستنداتی که داشتیم تهیه شده و سه روز پیش به AFC ارسال کردیم. منتظر پاسخ آن‌ها هستیم. تا جام جهانی ۶ماه زمان داریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    4 0
    این است نتیجه وجود مدیران نالایق ! مردم انتخابات ریاست جمهوری حواستون باشه ، رئیس جمهور نالایق انتخاب نکنید.
  • توبا IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    0 0
    متاسفانه ایشون نه تنها نماینده فوتبال ایران و ورزش ایران در آسیاست بلکه نماینده 90 میلیون ایرانیه،در حالی که ایشون نه از ورزش سررشته داره و نه سوادشو داره ،زبان انگلیسی هم که بلد نیست،خوب معلومه هر چی اونها بگن براش قابل فهم نیست،برای همین خاطر براشون شفاف سازی نشده . فقط باید مسئولان آسیایی مواظب باشن زیاد براش شفاف سازی نکنند که ممکنه قلبش درد بگیره و بیمارستانی بشه.
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    0 0
    اقای تاج بعد از بستن بهترین قرارداد تاریخ فوتبال از کره زمین خارج شدند دیگه نمیشه پیداشون کرد.
  • سعید IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    تاج مافیای اصفهان و شله زرد اصفهان است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس