کد خبر 1207785
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
تحلیل جالب روزنامه قطری از بازی حساس استقلال و الدحیل/ آبی‌ها به دنبال انتقام

روزنامه قطری در گزارش امروز خود به استقبال بازی استقلال و الدحیل رفت و از حساسیت این مسابقه نوشت.

به گزارش مشرق، در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا بامداد فردا، استقلال به مصاف الدحیل خواهد تا یکی از حساس‌ترین بازی های گروه برگزار شود.

دیدار رفت با برتری 4 بر 3 الدحیل مقابل استقلال به پایان رسید. همین باعث شد تا جدول گروه به شدت هیجان انگیز شود. در این گروه الدحیل با 7 امتیاز صدرنشین، استقلال با 6 امتیاز دوم و الاهلی عربستان با 4 امتیاز در رده سوم جای گرفته اند.

روزنامه الرایه قطر در چاپ امروز خود به استقبال بازی حساس استقلال و الدحیل رفت و نوشت: پیروزی در این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا مسیر صعود را بسیار هموار می‌کند. استقلال به دنبال انتقام از الدحیل است اما می‌داند کار سختی در پیش دارد. الدحیل برای تایید برتری خود باز هم برای برد پا به این میدان خواهد گذاشت و به همین دلیل ما یک تقابل سخت و سنگین را مشاهده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

خطری که استقلال را تهدید می‌کند

روزنامه قطری نوشت که پیش بینی کردن نتیجه این مسابقه بسیار سخت و دشوار است و به دلیل ارائه بازی زیبا و دیدنی از هر 2 تیم، نمی‌توان برنده این مسابقه را پیش بینی کرد.

الرایه نوشت: به نظر می‌رسد صبری لموشی، مربی الدحیل، تغییراتی در روش و سبک تیم ایجاد کند مخصوصا در فاز تدافعی که نیاز به رفع مشکل است. در بازی رفت مدافعان اشتباهاتی را انجام دادند که نباید این اشتباهات در بازی برگشت صورت گیرد. از آن طرف مجیدی نیز می‌خواهد که مدافعانش اشتباهات گذشته را انجام ندهند زیرا این مسابقه بسیار حساس خواهد بود.

روزنامه قطری مدعی شد که بازی بامداد فردا به شدت تهاجمی دنبال خواهد شد و به دلیل انگیزه فراوان برای صعود و صدرنشینی، 2 تیم از پتانسیل بالایی برای پیروزی برخوردار هستند. برنده تیمی خواهد بود که مقابل دروازه متمرکزتر باشد و بتواند از فرصت ها و تجربیات بازیکنان خود در این مسابقه مهم استفاده بیشتری ببرد زیرا برنده این مسابقه را جزئیاتی هر چند ساده تعیین خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شبنم IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    عربها دفاع و گلر خوب ندارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس