کد خبر 1207761
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
به صدا درآمدن آژیر خطر در فلسطین اشغالی

سران صهیونیست، اگر هم نمی‌دانسته‌اند امروز بهتر از هر زمان دیگر می‌دانند که شیشه عمر این دولت جعلی، از هر زمان شکننده‌تر است.

به گزارش مشرق، مسعود پیرهادی طی یادداشتی در روزنامه رسالت نوشت:

جهود این بار خون‌ندیده پریشان شد. بامداد پنج‌شنبه، اطراف مرکز اتمی دیمونا واقع در صحرای نقب، اتفاقی افتاد که می‌تواند آغاز «جراحی غده سرطانی» قلمداد شود. قبل از عمل جراحی، آزمایش‌هایی برای اطمینان از موفقیت عمل، صورت می‌پذیرد که به حول و قوه الهی اولین آزمایش جدی، حامل پیامی قاطع و امیدبخش بود. 

بیشتر بخوانید:

هدف از تجاوز جدید صهیونیست‌ها به غزه

نتیجه آزمایش به‌صورت ملموس به سمع و نظر مردم مناطق دیمونا و بئرالسبع و همچنین برخی مناطق کرانه غربی رود اردن، علی‌الخصوص بیت‌المقدس و الخلیل رسید؛ فارغ از این مناطق، کل دنیا به هیمنه پوشالی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی خندید و پیام محور مقاومت را با گوشت و پوست خود لمس کرد.

«وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّکُمْ وَ آخَرینَ مِنْ دُونِهِمْ لا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ یَعْلَمُهُمْ» شما مؤمنان باید برای مقابله با کافرانی که پیرامون شمایند، آنچه در توان دارید از نیروی رزمی و اسبان بسته (آماده نبرد) فراهم آورید تا بدین‌وسیله کسانی را که دشمن خدا و دشمن شمایند بترسانید [و اندیشه هجوم به مسلمانان را از آنان سلب کنید] و نیز باید برای مقابله با دشمنان دیگری که غیر از اینان‌اند و شما از آنان بی‌خبرید و خدا به وجودشان آگاه است نیروی رزمی آماده کنید.

امتیاز اول شلیک موشک سام ۵ S-۲۰۰ که ناتو به آن SA-۵ می‌گوید این بود که دشمن خدا و ما ترسید؛ کافی است نظرات از روی استیصال مسئولان رژیم صهیونیستی در جایگاه‌های مختلف را مرور کنیم. 

ببینید:

فیلم/ فراری‌شدن صهیونیست‌ها با آتش‌بازی فلسطینی‌ها

«بنی بتان» شهردار دیمونا در گفت‌وگو با رادیو «اف ام ۱۰۳» رژیم صهیونیستی گفت: باوجود همه ابزار حمایتی ما امروز فهمیدیم که امکان رسیدن هر چیزی به دیمونا وجود دارد.

«آویگدور لیبرمن» رئیس حزب صهیونیستی «اسرائیل بیتنا» در واکنش به شلیک موشک گفت: نیروی بازدارنده درهم‌شکسته شده و نتانیاهو حین انجام مراقبت به خواب رفته است. وضعیتی که در آن موشکی با کلاهکی به وزن ۲۰۰  کیلوگرم به سمت اسرائیل شلیک می‌شود، ممکن است به روشی کاملاً دیگر خاتمه یابد.

امتیاز دوم این واقعه، قدرت‌نمایی ایران است؛ تقریبا همه بالاتفاق می‌گویند این شلیک، کار ایران نبوده است، اما در عالم واقع دو وضعیت متصور است؛ اول آنکه ایران، مسئول شلیک این موشک بوده باشد که نشان‌دهنده قدرت نظامی و اراده جمهوری اسلامی در راستای خط‌ونشان کشیدن عملی برای رژیم جعلی صهیونیستی و ضعف و ناتوانی اسرائیل در مقابله با آن است.

وضعیت دوم که ازقضا مورد اذعان مسئولان ارتش رژیم صهیونیستی هم هست، اقتدار ایران و محور مقاومت را بیشتر نمایان می‌کند؛ زیرا کار رژیم صهیونیستی به جایی رسیده که از کشوری سیلی می‌خورد که سال‌ها درگیر جنگ فرسایشی و نابرابر بوده است.

کل دنیا گفتند بشار باید برود؛ ایران گفت باید بماند؛ ماند و حالا امروز با موشکی که شلیک کرد موجب شد ساعت شنی نابودی اسرائیل با سرعت محیرالعقولی حرکت کند و معادلات و محاسبات از نو نوشته شود.

اما امتیاز سوم شلیک موشک به قول رسانه‌های معاند سرگردان ولی به نظر ما گران‌سنگ این است که تغییر معادله و ایجاد توازن جدید، ورق منطقه را به سود مقاومت به‌شدت تغییر می‌دهد. ممکن است پرسیده شود که یک موشک سرگردان-البته اگر سرگردان باشد- مگر چقدر اهمیت دارد؟ در پاسخ باید گفت که مهم‌تر از آسیب زدن به دشمن، اطمینان از آسیب‌پذیری او است و این دقیقا همان اطلاع قیمتی و نابی است که در ماجرای دیمونا برای جبهه مقاومت آشکار شده است.

سران صهیونیست، اگر هم نمی‌دانسته‌اند امروز بهتر از هر زمان دیگر می‌دانند که شیشه عمر این دولت جعلی، از هر زمان شکننده‌تر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حمزه IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    3 3
    هرکسی گفت موشک سرگردان، بره مختصات فرود موشک رو بدست بیاره و ببینه که جز اراده خدا و دست خدا در آن موشک نبوده!
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    لبیک یا مقاومة....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس