القسام به رژیم صهیونیستی درباره جنایات علیه فلسطینیان هشدار داد

گردان های شهید عزالدین القسام با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در بیت المقدس و مسجد الاقصی، نسبت به پیامد این گونه حملات و جنایات هشدار داد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری المیادین، القسام روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که از نزدیک حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و باندهای غاصب صهیونیست به مسجد الاقصی و هموطنان مان را از نزدیک دنبال می کنیم.

شاخه نظامی جنبش حماس همچنین ایستادگی و مقاومت تظاهرکنندگان بیت المقدس و نمازگزاران مسجد الاقصی و قیام آنان در برابر رژیم اشغالگر و غاصبان صهیونیست را ستود.

گردان های القسام خطاب به نمازگزاران گفت: ای قهرمانان بدانید که مقاومت استوار و آماده حامی شماست و برای مسجد الاقصی و قدس پایتخت مقدسمان همچون شمشیر و سپر به شمار می رود، چرا که نبرد شما نبرد ما و خون شما خون ماست.

القسام افزود: جرقه ای که امروز آن را می افروزید انفجار در برابر دشمن جنایتکار خواهد بود و آن زمان گردان ها و نیروهای مقاومت خود را در قلب نبردهای تان خواهید دید که به یاری خداوند به دشمن درس سخت و بی سابقه ای خواهد داد.

درگیری هایی که از شب گذشته تا بامداد امروز (جمعه ) به مدت چند ساعت میان صدها تن از جوانان بیت المقدس و نیروهای رژیم صهیونیستی در بخش اشغالی بیت المقدس و پیرامون مسجد الاقصی روی داد، صدها زخمی، که در میان آنها چند زن و کودک دیده می شود ،برجا گذاشت .

پلیس رژیم صهیونیستی تقریبا ۵۰ جوان فلسطینی را در نقاط مختلف محله های شرق بیت المقدس که با باندهای شهرک نشینان صهیونیستی درگیر شده بودند، بازداشت کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس