کشف جنازه ۳ دانشجوی ربوده شده در نیجریه

مقامات محلی نیجریه اعلام کردند جنازه سه تن از دانشجویان ربوده شده از یک دانشگاه در شمال غرب نیجریه در روستایی در نزدیکی همان دانشگاه یافت شد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، مقامات امنیتی ایالت کادونا در نیجریه اعلام کرد که جنازه سه تن از دانشجویان ربوده شده از دانشگاه گرین فیلد در شمال غرب نیجریه در روستایی در نزدیکی این دانشگاه پیدا شد.

گفته می‌شود که این دانشجویان به ضرب گلوله کشته شدند.

خبر کشته شدن این دانشجوها در حالی منتشر می‌شود که عملیات‌های آدم ربایی دسته جمعی در شمال نیجریه توسط گروه‌های تبهکار رو به افزایش است.

گفتنی است که مردان مسلح روز سه شنبه گذشته (به وقت أبوجا) به دانشگاه خصوصی گرین فیلد حمله کرده و ضمن کشتن یکی از کارکنان این دانشگاه شماری از دانشجویان را ربودند.

این پنجمین حمله مسلحانه به یک دانشگاه یا کالج در نیجریه از دسامبر ۲۰۲۰ است.

در همین ارتباط، «ساموئل آرووان» عضو کمیسیون امنیت و روابط داخلی ایالت کادونا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در اقدامی شیطانی و تبهکارانه، راهزنان مسلح که دانشجویان دانشگاه گرین فیلد را ربودند، سه تن از دانشجویان ربوده شده را به ضرب گلوله کشتند».

دو تن از کارکنان دانشگاه گرین فیلد به خبرگزاری فرانسه اعلام کردند که ۲۰ تن از دانشجویان به همراه دو تن از کارکنان غیرعلمی این دانشگاه ربوده شدند، اما مقامات ایالتی این ارقام را تأیید نکردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس