کد خبر 1207196
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
شرکت برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: یکی از رویکردهای مانور جهادی شرکت‌های توزیع برق استان تهران مقابله با مزارع غیرمجاز رمز ارزها است که می‌تواند به کاهش بار و افزایش پایداری شبکه منجر شود.

به گزارش مشرق، حاجی رضا تیموری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران ظهر امروز در حاشیه نخستین اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق در محل اجرای پست فوق توزیع شهرک صنعتی عباس آباد، اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت تولید در کشور و نامگذاری سال جاری از سوی ایشان به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، اولین اقدام فراگیر سال جدید با توجه به  این موضوع انجام شد.

وی گفت: در طول برگزاری این طرح جهادی اکیپ های عملیاتی در کلیه شهرستان‌های استان نسبت به تعمیر و رفع اشکالات احتمالی شبکه اقدام کرده تا از دوره اوج مصرف برق بدون مشکل خاصی عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اشاره به مصرف بالای ماینرهای رمز ارز در کشور تأکید کرد: یکی از رویکردهای اقدام فراگیر جهادی امروز مقابله با مزارع غیرمجاز رمز ارزها است که می‌تواند به کاهش بار و افزایش پایداری شبکه منجر شود.

حاجی تیموری در ادامه به موضوع کاهش نزولات جوی در سال جاری و کاهش آب پشت سدها اشاره کرد و ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود ۵۰ درصد از ظرفیت تولید برق در نیروگاه‌های برق آبی کشور کاهش یابد و با توجه به فرارسیدن زودهنگام تابستان و گرمی هوا، تابستان سختی پیش روی صنعت برق باشد و شایسته است همه شهروندان و مسؤولان همکاری لازم برای عبور از این شرایط سخت تابستانی را داشته باشند.

مسؤولان وزارت نیرو برای رفع مشکلات برق شهرک‌های صنعتی توجه بیشتری داشته باشند

در ادامه این طرح فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد فرماندهی این اقدام فراگیر در محل شهرک صنعتی عباس آباد، این اقدام وزارت نیرو و شرکت‌های توزیع برای تعمیرات و رفع مشکلات شبکه را ارزشمند توصیف کرد و خواستار انجام این‌گونه فعالیت‌ها از سوی سایر وزارت خانه‌ها برای حل مشکلات مردم شد.

وی در ادامه از برق به عنوان یکی از زیر ساخت‌های مهم شهرک‌های صنعتی یاد کرد و گفت: لازم است مسؤولان وزارت نیرو برای رفع مشکلات برق شهرک صنعتی عباس آباد و سایر شهرک‌های صنعتی توجه بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسن لزومی امام جمعه پاکدشت نیز با حضور در شهرک صنعتی عباس آباد در حاشیه اقدام جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران بیان کرد: انجام این برنامه‌ها زمینه خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم و شهرک‌های صنعتی را  فراهم می‌سازد.

این مانور جهادی با هدف تعدیل روشنایی معابر، رفع اتصالات سست شبکه‌های فشار متوسط، تعدیل بار شبکه‌های فشار ضعیف، جمع‌آوری رمز ارزهای غیرمجاز، تعدیل بار و بهبود نقاط مانور با نصب کلیدهای هوایی با محوریت عبور از پیک بار تابستان ۱۴۰۰ در مناطق برق ۲۲ گانه تحت پوشش این شرکت با حضور ۱۴۷ اکیپ عملیاتی اجرا شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    0 0
    یه آماری هم از مزارع استخراج ارز دیجیتال وابسته به وزارت ارتباطات بگیرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس