کد خبر 1206212
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
علت تاخیر در پرداخت وام سهام عدالت چیست؟

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز بالاخره روند رو به رشد به خود دید و در پایان معاملات با افزایش ۲۸۲۵ واحد روبرو شد و در همین راستا ارزش سهام عدالت نیز افزایشی بود و ۰.۲ درصد رشد داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص کل بعد از شروع سبزرنگ چند دقیقه بیشتر در مدار صعودی باقی نماند و در مسیر کاهش قرار گرفت، اما بعد از افت و خیز عجیبی که امروز پشت سر گذاشت، در پایان معاملات روز سه‌شنبه ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ با رشد دو هزار و ۸۲۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۱۹ هزار و ۶۹۹ واحد رسید. امروز هرچند شاخص کل مثبت بود، اما تعداد زیادی از نمادها صف فروش داشتند و تعداد بیشتری در مسیر نزولی حرکت می‌کردند.

امروز شستا، وبملت، فملی، شپدیس، وتجارت و وپارس بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل داشتند و تلاش‌های فارس برای کاهش شاخص بی نتیجه ماند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۶۸۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۲ درصد معادل ۱۸ هزار و ۷۷۸ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۶۱۳ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۳۱ +جدول

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۵.۲۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۲۰۴ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۴.۱۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۷۰ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۳۱ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس