کد خبر 1206051
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
سربازان نمایه سربازی نمایه

ستادکل نیروهای مسلح( اداره سرمایه انسانی سرباز) با صدور اطلاعیه‌ای از افزایش حقوق کارکنان وظیفه در سال جاری خبر داد.

به گزارش مشرق، ستادکل نیروهای مسلح( اداره سرمایه انسانی سرباز)  با صدور اطلاعیه‌ای از افزایش حقوق کارکنان وظیفه در سال جاری خبر داد.

ببینید:

فیلم/ دولت زیر بار حقوق سربازان وظیفه نمی‌رود!

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه با تلاش مجدانه مسئولین امر و همکاری بسیار خوب مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه کشور، حقوق کارکنان وظیفه در سال جاری افزایش قابل ملاحظه ای یافته و به تشریح آن در قالب محورهای ذیل پرداخته است.

۱- بر اساس میانگین حقوق سربازان از ۴۴۰ هزار تومان در سال ۱۳۹۹ به یک میلیون و پانصد هزار تومان در سال جاری افزایش یافته و در حال حاضر حداقل حقوق پرداختی به کارکنان موصوف در مناطق عادی ۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان و حداکثر آن چهار میلیون تومان در مناطق عملیاتی می‌باشد.

۲- به کارکنان وظیفه متأهل و کارکنان وظیفه نخبه حقوق معادل ۱۰۰ درصد مبنای قانون خدمت وظیفه عمومی پرداخت می گردد که حداقل آن در مناطق عادی ۲ میلیون تومان و در سایر مناطق نیز علاوه بر حقوق، فوق العاده‌ها نیز به آن اضافه می‌گردد.

۳- به کلیه کارکنان وظیفه شاغل در مناطق عملیاتی و کمتر توسعه یافته به تناسب، فوق العاده عملیاتی و فوق العاده بدی آب و هوا پرداخت می‌گردد که در سال جاری مبلغ آن نیز افزایش داشته است.

۴- هزینه سفر کارکنان وظیفه بر مبنای بعد مسافت محل سکونت تا محل خدمت به صورت ماهانه و بر مبنای قانون محاسبه و پرداخت می‌گردد.

۵- هم‌اکنون حقوق پرداختی به کارکنان وظیفه با توجه به اعتبار پیش‌بینی شده معادل ۷۲ درصد حقوق تعیین شده در قانون خدمت وظیفه عمومی بوده که انتظار می‌رود کسری اعتبار با حمایت مجلس محترم شورای اسلامی و دولت محترم در سال آینده جبران گردد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    15 4
    فقط لغو #سربازی_اجباری
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    7 2
    اینکه به یک سرباز این رقم پول رو میدن خیلی خوب هست .خاطرم هست در دوران سربازی خودم حقوق سربازی حدود هفت هزار تومن بود برای سرباز وتا حدود بیست وپنج هزار تومن برای لیسانس وظیفه .اون موقع سربازان شهرستانی که وضع مالی خوبی نداشتند روزهای تعطیل هم مجبور بودن تو پادگان بمونند واز غذای پادگان بخورن وحتی پول یک سینما رفتن وتفریح روهم نداشتند .حالا اون سرباز هم برای خودش احساس شخصیت میکنه وحتی وقتی برمیگرده مرخصی شهر خودشون برای خانواده از پول خودش سوغاتی هم میخره .الهی شکر.
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    4 0
    ما هر ماه در اموزشی 3 هزار تومان و خدمت عادی 5/200 تومان میگرفتیم اونم 9 تومن حقوق اموزشی ما رو ندادن و در عوض کرایه اتوبوس کسر کردند که از اموزشگاه به مرکز خدمت بردند و حقوق یک ماهمونم که باید 5/200 تومن میدادن 3 هزار تومن دادند و حقوق یک ماه بنده رو هم ندادند و سوخت در سال 82 سرباز رفته بودم
  • جمهوریت نظام IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    9 1
    قرار بود کفش یک میلیونو هشتصد هزار تومن باشه، چرا کامل نریختن؟ یه چیز دیگه که خیلی مهمه اینه که باید بحث احترام به سرباز هم به صورت جدی دنبال بشه، خودم سربازم متاسفانه خیلی به سربازا توهین میشه توسط پرسنل کادر
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    1 3
    ما ماهی 30 هزار تومن گاهی 45 هزار تومن میگرفتیم . 8 سال پیش .باز دم مجلس گرم هوای سربازا داره
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    8 0
    حداقل کف حقوق وزارت کار در سال 1400، 2میلیون و 600 هزارتومان هست ! . . .
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    8 3
    #نه_به_اجباری
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    4 0
    این چندرغاز را هم دولت تامیین اعتبار نخواهد کرد و ستاد کل هم با همین بهانه شانه خالی خواهد کرد و در عمل هیچ نمی شود .
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    9 3
    وای چه عالی با یک میلیون و 050هزارتومان حقوق سربازی هم میشه خونه خرید هم ازدواج کرد و هم ماشین خرید و هم برای باقی عمر پس انداز کرد خخخخخخخخخ
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    7 0
    اسم این رو نمی شه افزایش حقوق گفت 400تومن رو که اصلا نمی شد حقوق حساب کرد که کفاف پول رفت و آمد سرباز رو هم نمی داد این 1500 هم صرف خورد و خوراک و رفت و آمد به زور میشه .
  • ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    7 0
    مدت خدمت آنهارا نیز با قواعد مقرر قوانین کار و.. محاسبه کنید و در سنوات بیمه تامین اجتماعی آنها لحاظ کنید معادل شش سال سرباز بنام دوسال خدمت وظیفه خدمت می کنند - عیدی سالیانه آنها - پاداش پایان خدمت انها و ... منطقی و اصولی تامین کنید تا جاذبه های خدمت سربازی در تراز جمهوی اسلامی جذاب باشد -

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس