image.png

همراه اول با هدف رفع موانع، محرومیت زدایی و ایجاد امید و انگیزه در دل هموطنان محروم در روزهای آغازین سال 1400 در پروژه های عمرانی مشارکت کرده است.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همسو با نگاه و توجه ویژه به امر محرومیت زدایی، همراه اول بار دیگر در راستای چشم انداز برنامه های مسؤولیت اجتماعی خود، در روزهای آغازین سال 1400 با همکاری مراکز، مؤسسات و قرارگاه های جهادی توجهی ویژه به توسعه امور عمرانی در مناطق محروم و دور افتاده کشور داشته است.

شرکت ارتباطات سیار ایران در راستای مسؤولیت اجتماعی خود با سرلوحه قرار دادن مقوله «مانع زدایی» که بخشی از شعار سال 1400 است، اقدام به مشارکت در پروژه های خیرخواهانه با رویکردهای ساخت مدرسه، مسکن، درمانگاه و کلینیک، کارگاه کارآفرین، مسجد و ... کرده است.

نحوه مشارکت همراه اول در اغلب این پروژه ها که بیشتر در مناطق محروم استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد، به شکل تأمین تجهیزات و ملزومات موردنیاز ساخت این اماکن بوده که در این راستا ده ها کانتینر و کانکس به ارزش بیش از 50 میلیارد ریال به مناطق محروم ارسال کرده است.

همچنین بخش قابل توجهی از حمایت های اپراتور اول تلفن همراه مربوط به زمان وقوع حوادث غیرمترقبه یا پس از آن، در برهه های زمانی مختلف و در اقصی نقاط کشور بوده است؛ یکی از این موارد مربوط به زلزله کرمانشاه و ایلام بود که همراه اول به دلیل شرایط جوی و سرمای هوای آن مناطق اقدام به ارسال ۱۳۰۰ کانکس کرد و مبلغ ۵۰ میلیارد ریال را به امر ساخت و بازسازی مدارس مناطق زلزله زده اختصاص داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس