کد خبر 1205729
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

چند سالی است با روی کار آمدن سامانه های هوشمند، شکل زندگی و انجام کارهای روزمره، دستخوش تغییرهای زیادی شده است. دیگر نیازی نیست که برای انجام فعالیت های بانکی در صف های طولانی باجه ها بایستید، از سوی دیگر برای خرید محصولات مورد نیازتان وقت زیادی گذاشته و به بازار های شهر مراجعه کنید، چرا که امروز همه ی این کارها را میتوان با چند کلیک به سادگی انجام داد.

داروخانه اینترنتی در دنیا داروخانه‌هایی هستند که مستقل از حضور فیزیکی به ارائه خدمات و محصولات می‌پردازند. به دلیل حساسیت بالای این بخش و قانون های موجود، این بخش با سایر خدمات و محصولات بسیار متفاوت است.

داروخانه اینترنتی در دنیا کارش ارائه دارو و مکمل‌های تغذیه‌ است. در ایران اما به دلیل قوانین موجود این دسته محدود به مکمل‌های غذایی و دارویی و ویتامین ها می‌شوند. محصولات سلامت محور عمومی مثل محصولات ارتوپدی، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات مراقبت از پوست و مو، شیر خشک و غذای کمکی کودک، محصولات خاص مادر و کودک و هر محصول موجود در داروخانه به جز داروها در داروخانه‌های اینترنتی موجود است.

هر کسب وکار جدیدی، خوبی ها و بدی های خودش را دارد؛ به خصوص در کسب و کارهای اینترنتی که معیارهای تکنولوژی کمی پر رنگ تر هستند، افراد دوست دارند، مزایای زیادی شامل حالشان شود. خرید از داروخانه آنلاین شاید برای برخی تجربه جدیدی باشد و تا به حال از آن استفاده نکرده باشند، ولی بعضی دیگر به دلیل مزیت های این نوع داروخانه ها، مشتری پر و پا قرص آنها هستند.

اولین و ساده ترین مزیت خرید اینترنتی از داروخانه آنلاین این است که شما با بالاترین سرعت ممکن می توانید فرآیند خرید را انجام دهید و نیاز به انجام کارهای حاشیه ای ندارید. حالا بیاید با هم روند خرید سنتی و این خرید جدید را با هم مقایسه کنیم. در حالت سنتی شما باید خود را به یک داروخانه برسانید. جابه جا شدن در مسافت های مختلف و تجربه ترافیک احتمالی، هزینه استهلاک خودرو و موارد مشابه و درگیری با شرایط آب و هوایی ساده ترین مواردی هستند که شما در حالت سنتی با آنها واجه میشوید.

در طرف مقابل شما بدون اینکه نیاز داشته باشید از منزل خارج شوید یا محل کار خود را ترک کنید تنها با فشار دادن چند دکمه و چند کلیک ساده می توانید محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

یکی دیگر از مزایای داروخانه آنلاین این است که برای مثال کسانی که در مکان های دور افتاده زندگی می کنند و به داروخانه دسترسی ندارند می توانند انواع مکمل و لوازم آرایشی و بهداشتی که نیاز دارند را  از طریق داروخانه های آنلاین به راحتی تهیه کنند.

همچنین حتما در این روزهای قرنطینه این مشکل برایتان پیش آمده که به مکمل ویتامینه نیاز داشته‌اید، اما به‌واسطه‌ی کرونا و بودن در قرنطینه خانگی قادر به رفتن به داروخانه نبوده‌اید. در این شرایط بهترین راه حل سفارش محصولتان از داروخانه آنلاین می‌باشد. در ادامه به بررسی یکی از از اولین و بزرگترین سایت های داروخانه ی آنلاین به نام داروخانه ی آنلاین دکتر لوکس میپردازیم.

داروخانه آنلاین چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا میتوان به داروخانه آنلاین دکتر لوکس اعتماد کرد؟

در پاسخ به این سوال میتوانیم یک بله قاطع به شما بگوییم. شاید برایتان سوال شود چرا؟ لطفا با ما همراه باشید تا به پاسخ تمام پرسش هایتان دست یابید.

سایت دکتر لوکس یکی از پیشروان داروخانه های آنلاین در ایران است. داروخانه آنلاین دکتر لوکس یک داروخانه معتبر است که زیر نظر معاونت غذا و دارو دانشگاه شهید بهشتی و سازمان غذا و دارو فعالیت خود را آغاز کرده است. فروشگاه اینترنتی دکتر لوکس تحت نظارت داروخانه شبانه روزی وحیدیه با 50 سال سابقه فعالیت در تهران است.

همچنین سایت دکتر لوکس، نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره از وزارت صنعت و معدن و تجارت مربوط به کسب و کارهای اینترنتی را داراست و در وب سایت ستاد سازماندهی پایگاه های اینترنتی با لوگوی طلایی ثبت شده است. داروخانه ی اینترنتی دکتر لوکس، گواهینامه بین المللی ایزو 9001:2015 را داراست و جایزه ملی کیفیت ایران را کسب کرده است. از دیگر افتخارات داروخانه آنلاین دکتر لوکس میتوان به تقدیر نامه اشتهار به کیفیت یک ستاره سازمان غذا و دارو، تقدیرنامه اهتمام به کیفیت سازمان غذا و دارو اشاره کرد. این تقدیرنامه ها با حضور وزیر محترم بهداشت و برخی از مسئولان کشوری به مدیریت این مجموعه، جناب آقای مجید علیرضایی اعطا شده است.

داروخانه اینترنتی دکتر لوکس!

مورد دیگری که می‌توان به عنوان یکی از مزیت های سایت دکتر لوکس به آن اشاره کرد فراوانی محصولات و دیده شدن همه موارد در یک بستر ویژه است. یعنی شما اگر به دنبال مکمل های ویتامینه هستید و از طرفی هم به دنبال خرید مکمل بدنسازی هستید یا هر چیز دیگری که در سر دارید می‌توانید همه موارد را از صفحه لپ‌تاپ یا گوشی خود ببینید و با یک کلیک در سبد خرید خود قرار دهید.

یکی از ویژگی های مهم داروخانه آنلاین دکتر لوکس، داشتن یک سایت بسیار قدرتمند است، سایتی که هر چیزی در مورد مکمل، خواص مکمل ها و حتی مقالات خبری و علمی را در خود جای داده است. در نتیجه با مراجعه به سایت دکتر لوکس، میتوانید هم محصول مورد نیازتان را سفارش بدهید و هم اطلاعات زیادی درباره ی انواع مکمل ها و حتی محصولات زیبایی و بهداشتی کسب کنید.

همچنین کاربری آسان سایت دکتر لوکس، امکان ثبت سفارش به راحتی، دسترسی ساده به تمام محصولات داخل سایت و دیگر ویژگی های آن موجب شده که سایت دکتر لوکس در گروه 10 سایت برتر داروخانه آنلاین ایران قرار بگیرد.

چه محصولاتی را میتوانید از داروخانه اینترنتی دکتر لوکس تهیه کنید؟

داروخانه آنلاین چیست و چه کاربردی دارد؟

تمامی محصولاتی که برای تهیه نیاز به نسخه پزشک نداشته باشند، از طریق سایت دکتر لوکس قابل سفارش می‌باشند. برخی از این محصولات عبارتند از:

مکمل های ورزشی:

تغذیه ی ورزشی، چربی سوزی، مکمل های بعد از تمرین (ریکاوری)، کربوهیدرات (افزایش وزن)، مکمل های قبل تمرین/ حین تمرین، پروتئین ها، اسید آمینه

مکمل های ویتامینه و مواد معدنی:

ویتامین های گروه ب، مکمل های گیاهی، تناسب اندام، محصولات بانوان، محصولات آقایان، انواع مولتی ویتامین ها، مواد معدنی، محصولات مادر و کودک (شیر خشک)

محصولات آرایشی و بهداشتی:

مراقبت از پوست، بهداشت عمومی، بهداشت آقایان، بهداشت بانوان، مراقبت ناخن، دهان و دندان، ضد تعریق، مراقبت از مو، بهداشت جنسی

محصولات ارتوپدی و تجهیزات پزشکی:

فشارسنج، تجهیزات دیابتیک، دستگاه بخور، کیسه آب گرم، ترازو خانگی، دماسنج، تجهیزات پانسمان، گردن بند طبی، کمربند طبی، شکم بند طبی لاغری و دوران بارداری، پابند طبی، جوراب واریس، قوزبند طبی، زانوبند طبی، مچ شست بند طبی

روشها و هزینه های ارسال سفارشات

داروخانه آنلاین چیست و چه کاربردی دارد؟

 از مزایای اصلی سایت دکتر لوکس این است که دیگر نیاز نیست زمانی را در طول روز خود برای خرید از داروخانه ها صرف کنید و با خیال راحت در منزل خود از هر نقطه ی ایران نشسته و سفارش مورد نیاز خود را داخل سایت ثبت کنید. این سفارش برای شهر تهران به سرعت بعد از 24 الی 48 ساعت ارسال خواهد شد.

یکی از مزایای شگفت انگیز سایت دکتر لوکس که باعث برتری این داروخانه ی آنلاین نسبت به داروخانه های آنلاین دیگر شده، این است که هزینه ی ارسال برای شهر تهران کاملا رایگان است و شما فقط مبلغ اصلی سفارش خود را پرداخت خواهید کرد و همچنین برای شهرهای دیگر ایران نیز ظرف چند روز و فقط با پرداخت مبلغ 15000 تومان سفارش شما با سریعترین پست یا همان پست پیشتاز به دستتان میرسد. البته لازم به ذکر است که اگر مبلغ سفارش شما بالای 200 هزار تومان باشد دیگر نیازی نیست هزینه ای بابت پست پیشتاز بدهید و سفارش شما به صورت رایگان از طریق پست پیشتاز ارسال میشود. همچنین وب سایت دکتر لوکس مراحل سفارش و تحویل ساده‌ای دارد.

مشاوره آنلاین

داروخانه آنلاین چیست و چه کاربردی دارد؟

مزیت دیگر داروخانه آنلاین دکتر لوکس که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد این است که شما به راحتی ‌می‌توانید از امکانات این سایت استفاده کنید و از مشاوران برتر آنها دریافت خدمات داشته باشید. برای مثال اگر در خصوص یک مکمل بدنسازی یا محصول بهداشتی سوال داشته باشید می‌توانید از طریق شماره تماس یا پشتیبانی آنلاین سوال خود را مطرح کنید.

داروخانه آنلاین دکتر لوکس، مقالات حاوی اطلاعات پزشکی، زیبایی، اخبار، بهداشتی و ... در سایت خود منتشر می کند و به شما در پیشگیری، تشخیص و درمان بسیاری از بیماری ها کمک می کند و باعث می شود تا اطلاعات مناسبی در زمینه های  مختلف بدست بیاورید. وب سایت دکتر لوکس دارای مطالب پزشکی و زیبایی مفید و کاربردی می‌باشد و چه بسا که این مطالب بتوانند در انتخاب کالا به شما کمک کنند.

دکتر لوکس محصولات خود را با تخفیف‌های استثنائی به فروش می‌رساند که شما می‌توانید از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید. مثلا اگر شما همین الان به سایت دکتر لوکس مراجعه کنید خیلی راحت میتوانید محصول مورد نیاز خود را با چند کلیک ساده پیدا کنید و با ارزانترین قیمت آنرا سفارش دهید. حالا بماند که شما از لحاظ اقتصادی و استهلاک خودرو تا چه اندازه سود برده اید.

همچنین ما اصالت کالاهای ارسالی به شما عزیزان را به صورت 100 درصد تضمین می نماییم و شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده از اصالت کالا، خرید خود در تمامی بخش ها شامل مکمل های دارویی، ورزشی و بدنسازی، محصولات آرایشی و بهداشتی را انجام دهید.


برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس