کد خبر 1205716
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
سهام عدالت

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۱ درصد کاهش یافت و به ۸ میلیون و ۹۳ هزار و ۹۱۱ تومان رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، بازار روز دوشنبه کار خود را همانند دو روز گذشته از هفته جاری با افزایش قابل توجه عرضه‌ها آغاز کرد و شاخص کل در دقایق ابتدایی افت بیش از ۴ هزار واحدی را تجربه کرد و در ارتفاع یک میلیون و ۲۲۰ واحد قرار گرفت، بعد از گذشت چند دقیقه از آغاز معاملات آرام آرام صف فروش در چند نماد شاخص‌ساز از جمله فملی، فولاد، فخوز، شستا و وبملت جمع‌آوری شد و لباس سبز به تن کردند، اما شاخص کل بورس در سومین روز معاملاتی خود در هفته جاری با افت ۸ هزار واحدی و قرار گرفتن در سطح یک میلیون و ۲۱۶ هزار واحد پایان یافت. شاخص کل هم‌وزن نیز ۷۱۴ واحد افت کرد و به ۴۳۱ هزار و ۷۵۰ واحد رسید امروز شاخص کل ۰.۶۶ درصد و شاخص هم‌وزن ۰.۱۷ کاهش داشتند.

«فارس»، «فولاد» و «ونیکی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند «شستا»، «شپنا»، «فملی» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۹۳ هزار و ۹۱۱ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۱ درصد معادل ۹۳ هزار و ۳۹۲ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۵۶ هزار و ۳۴۶ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۳۰ +جدول

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۵۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۵۴۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۵.۳۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۸۹۱ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۱/۳۰ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جعفرمحمدی اکبراباد NL ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    2 0
    فروشی سهام عدالت
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    1 0
    قرار نبود حقوقی با 100یا200 کد بورس کل سرمایه افراد را در اوج قیمت با رانت اطلاعاتی از دولت خالی و ان را شمش طلا و رمز ارز کنه و ببرد خارج مجتمعسازی کند بلکه باید در داخل صنعت را بازسازی و افزایش تولید میداد و کسی ظاهرا نفهمیده قضیه بورس چیه
  • حیدر IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    1 0
    من ۶۰درصد را فروختم چی پولی نگرفتم چی می شود
  • شاهد IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    0 0
    ۶۰ در صد رو به هر دلیلی فروختم هر چند بدهید ملت را خسته کردید آقا ملت بازیچه نیست یه جوابی بدهید خدا وکیلی قیامت وجود دارد اکثرا مشکل دارند به هر حال اگه دروغ هم مطالب را بنویسید مردم خوشحال میشوند به هر حال جواب دهید ملت احترام دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس