کد خبر 1205661
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
آمار فوق العاده استقلال مقابل الشرطه/ آبی‌ها و رکورد تعداد پاس

تیم فوتبال استقلال علاوه بر نتیجه خوبی که مقابل الشرطه عراق گرفت، در این بازی آمار و ارقام خوبی هم از خود به جای گذاشت.

به گزارش مشرق، استقلال در دومین شب از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا موفق شد یکی از حریفان سرسخت خود، الشرطه عراق را با ۳ گل شکست دهد تا با ۶ امتیاز به تنهایی در صدر جدول گروه سوم این مسابقات قرار گیرد.

شاگردان فرهاد مجیدی علاوه نتیجه خوب و پیروزی قاطعی که در این دیدار به دست آوردند، آمار و ارقام بسیار خوبی هم از خود به جای گذاشتند.

آنها در این بازی مالکیت ۶۴ درصدی را کسب کردند که بعد از مالکیت ۷۶ درصدی شباب الاهلی امارات مقابل استقلال تاجیکستان، این دومین میزان مالکیت در یک دیدار تا پایان مرحله دوم این بازی‌ها بود. همچنین بازیکنان استقلال در این بازی موفق شدند ۶۴۴ بار به یکدیگر پاس دادند که ۵۷۰ پاس آنها صحیح به مقصد رسید.

استقلالی‌ها در این دیدار ۱۴ بار سانتر موفق داشتند، ۱۴ بار اقدام به شوت زنی کردند که ۷ شوت آنها در چارچوب بود و ۱۸ بار هم بازیکنان این تیم در موقعیت گل قرار گرفتند.

دیدار استقلال و الشرطه در نهایت با برتری ۳ بر صفر آبی پوشان به پایان رسید تا این تیم در روز دوم این مسابقات با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه مرگ قرار بگیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شبنم IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    0 0
    پای امید عالیشاه را نابود کردند اما اخراج نکرند حریف را. اما استقلالی ها ناراحت نباشید تا فساد در ای اف سی و امثال خطیر است شما جام های جعلی را خواهید گرفت. خطیر تو مذاکره با سعودی چند هزار هزار دلار پول دادی؟؟؟؟؟
    • امیرمحمد IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
      0 0
      اره خطیر پول داده که بندازند استقلالو تو سخت ترین گروه شرق آسیا چی میگی برا خودت زورت میاره ما تو گروه مرگ آسیا اولیم شما تو گروه کشک آسیا اولید😂😂😂 نگا کن به نظرم باید از بابا مسعودتون بپرسید چن داده که بندازندتون توی گروه کشک اسیا
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
      0 0
      اگه پارتی بازی بود که استقلال تو گروه مرگ قرار نمی گرفت.یک ذره منطق اگه داشته باشید خوبه.
  • امیرحسین IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    0 0
    فک کنم بازی پاختاکور پرسپولیس پارسال رو یادت رفته بزار راهنمایی کنم که پای ماشاریپوف خیلی ساده خورد به کمال کمیابی نیا و کارت قرمز گرفت اونم توی یک هشتم اون وقت ما توی مرحله گروهی اونم یه خطای وحشیانه کارت قرمز نمیدا داور.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس