کد خبر 1205538
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
بورس نمایه

شاخص کل بورس پس از افت پنج هزار و ۹۳۹واحدی (۰.۵درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۸هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت پنج هزار و ۹۳۹واحدی (۰.۵درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۸هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۰۷درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۱۹نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۳۳نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای شستا، شپنا، فملی، فولاد، وبملت، اپال و وپارس در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای آریا، بگیلان، بپیوند، صبا، بجهرم، غگیلا و گکوثر در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود ۵۵۰میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۴۵میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    0 0
    یک مقدار از صندوق تزریق میکنید 2 تا نما 20هزار تا رشد میدهند و نمادهای دیگر همچنان ریزشی اند و معلوم نیست حقوقی این نمادها پول را کجا میبرند؟ و اگر قراره سود را ببرند ترکیه و امارات و انگلیس و شمش و طلا و بیتکویین و مجتمعسازی کنند پس نمادها و صنایع داخلی با چی رشد کنند؟
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    0 0
    قرار بود پول مردم در رشد و توسعه و خرید وسایل و ...نمادها مصرف بشهو تولید زیاد شود و خوداتکایی بشود. اگر قراره حقوقی ان را با رانت در اوج جمع و خالی کنه و ببره شمش و بیت کوئین و در ترکیه و امارات و امریکا و انگلیس مجتمعسازی و قمار و ... کند پس محل دلالیه. هزینه جاری را از مذاکره و ازاد شده باید تامین کند دولت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس