کد خبر 1204195
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
محکومیت حمله به مواضع حشدالشعبی توسط سید عمار حکیم

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیام‌هایی جداگانه به محکوم کردن حمله به مواضع حشد الشعبی و انفجار بغداد پرداخت.

به گزارش مشرق، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق با انتشار پیامی ضمن محکوم کردن حمله به مواضع حشد الشعبی اعلام کرد: به همان شدتی که حمله به تاسیسات حکومتی ایجاد وحشت برای شهروندان و ایجاد خطر به منظور ثبات و امنیت کشور را محکوم می‌کنیم، بمباران مواضع الحشد الشعبی در بعشیقه و باریما را که باعث زخمی شدن تعدادی از افراد شده است را محکوم و تقبیح می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

رد پای موساد در انفجار تروریستی عراق

وی در ادامه گفت: از دستگاه‌های امنیتی درخواست می‌کنیم که در به پایان رساندن این تعرض‌ها که موجب افزایش التهاب و آشفتگی در صحنه سیاسی کشور می‌شود نقشی اثرگذار بر عهده بگیرند. همچنین از همه عقلا می‌خواهیم که با خویشتنداری و پیش گرفتن گفتگو به منظور حل چالش‌ها و برطرف کردن بحران‌ها تمام تلاش خود را بکنند. 

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین با انتشار پیام دیگری انفجار امروز بغداد را محکوم کرد و ضمن ابراز تسلیت به خانواده شهدا آورده است: شهادت و زخمی شدن شماری از شهروندان بی‌گناه در انفجاری درمنطقه الحبیبیه بغداد موجب تاثر فراوان شد. ضمن محکومیت شدید این حمله ددمنشانه از نیروهای امنیتی کشور می‌خواهیم که از هر گونه تسامح خودداری کنند و هرگونه فرصت برای هسته‌های خفته تروریسم را از آن‌ها بگیرند. برای شهدای این حادثه رحمت و رضوان الهی و برای خانواده هایشان صبر و برای زخمی‌شدگان از خداوند شفای عاجل طلب می‌کنیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • CA ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    6 1
    آمریکایی ها می‌خوان اعلام جنگ علنی به گروههای ضد تروریستی عراق بدهند چون اساسا آمریکا تروریست هست
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    0 1
    نا هماهنگ بودن گروه های سیاسی عراق باعث تداوم حضور اشغال گران آمریکا یی شده است وقتی الکاظمی سریعا از آمریکا حمایت می‌کند ومقاومت عراق محکوم میکنه پس آمریکا نبض قدرت سیاسی عراق در دست دارد
  • مهری IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    1 1
    کار موساد وامریکا س به هر دری میزنند نیروهای مقاومت حشدالشعبی نابود کنند باید آمریکا از عراق خارج بشه تا زمانیکه امریکا در عراق باشه نا امنی هست انفجار هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس