کد خبر 1204181
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
پیروانی: تنها رها شده ایم/ فدراسیون دست کم یک نامه بزند

مدیر تیم پرسپولیس گفت: اکنون هم می گویم ما را تنها رها کرده اید اما دست کم فدراسیون یک نامه بزند و حمایت کند.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی درباره آخرین شرایط تیم پرسپولیس در هند پس از برد مقابل الوحده امارات اظهار داشت: اولین بردمان را به هواداران تبریک می گویم. بازی خوبی بود. هرچند در شرایط سخت آب و هوایی برگزار شد اما نتیجه خوبی به دست آمد. همیشه اولین دیدارها سخت است اما توانستیم برنده شده و برای بازی الریان قطر که روز شنبه برگزار می شود، آماده شویم.

وی افزود: مسابقات فشرده است اما ما هم پرسپولیس و نایب قهرمان آسیا هستیم. تمام فکر و ذکرمان این است به عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود کنیم.

مدیر تیم پرسپولیس درباره وضعیت میزبانی هند گفت: دیدارها باید با شرایط بهتر و کیفیت بالاتری برگزار می‌شد. از میزبانی هندی ها ممنون هستیم که تمام تلاش خود را می کنند اما باور کنید روز بازی دنبال این هستیم که زمان تمرین و زمینمان کجا است. واقعا از لحاظ امکاناتی ضعیف هستند اما نه ما تقصیر داریم و نه هندی‌ها. کشور هند می خواست میزبان باشد و ما هم برای انجام دادن بازی های خود به اینجا آمدیم.

پیروانی عنوان کرد: باید قدرت و نیرویی ما را حمایت می کرد. فکر می کنم تمام فکر فدراسیون ما این است که چرا بازی های تیم ملی به بحرین رفته اما همین جا می گویم ما اصلا زوری نداریم. نایب رئیس AFC را داریم اما هیچ عکس العملی نتوانستند برای فوتبال ما انجام بدهند. با داشتن وی باید حداقل می توانستیم زور بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: تیم ملی ایران اکنون می خواهد به بحرین برود و مطمئن باشید مشکلات زیادی برایش به وجود می  آید. ما هم اکنون در هند مشکلات پیش پا افتاده ای مثل نور استادیوم، نور زمین تمرین و رفت و آمد داریم. گفتن این مسائل قشنگ نیست. خودمان نمی توانیم با AFC مستقیم نامه نگاری کنیم و ابتدا باید آن را به فدراسیون بفرستیم تا برای کنفدراسیون ارسال کند.

مدیر تیم پرسپولیس تصریح کرد: اگر نامه ما مقداری تند باشد، اعلام می کنند خود باشگاه نامه زده و هیچ قدرتی پشت آن نیست. اگر هر کدام از نمایندگان ما نتیجه بگیرد و مقامی کسب کند، سربلندی اش برای کشور است و همه ذی نفع هستند. آقایان فدراسیون نشین مقداری حمایتتان از تیم ها بیشتر باشد.

پیروانی افزود: ما در هند تک و تنها هستیم. سال گذشته گفتم هیچ نماینده ای همراه پرسپولیس به قطر نیامده که به همه برخورد. اکنون هم می گویم ما را تنها رها کرده اید اما دست کم یک نامه بزنید و حمایت کنید. سرمربی تیم می گوید خوب تمرین نکرده و با مشکلات است و پنجه نرم می کنیم.

وی در گفت و گو با اخبار ورزشی شبکه سه سیما توضیح داد: از آقایان می خواهم مقداری کمک و حمایت کنید. شرایط اکنون به شکلی نیست که بخواهیم تیم ها را به حال خود رها کنیم. آن ستاره همه نمایندگان به ویژه تیم ما موفق بوده و با کسب نتایج خوب بتوانند نماینده خوبی برای کشور ایران باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    4 4
    با ازین شانتاز شروع کرد که از اون ور با مسعود بتونه با فراغ بال کمک کنه به سوگلی
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      0 1
      پرسپولیس سرور تمام تیمهای ایرانی ببینیم امشب استقلال با تیمی که هشت بازی قبلی خود را کلا باخته چطوری بازی می‌کنه یا تراکتور به لطف داور دیشب نباخت
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      4 0
      00:03 آفتاب بدم خدمتتون، اون عینک لنگی تو بردار و آتشبار سرورت استقلال رو ببین، خوب هم ببین، اگه نبود حمایتهای باباتون الان معلوم نبود که حتی بتونین تو لیگ خودمون هم عرض اندام کنین آسیا پیشکش، درضمن آب و صابون خواستی اونم بدم خدمتتون!!!
  • IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    3 1
    خدای هوچیگری شما چه چیزی میخاین ثابت کنید دولت حسن فریدون کم براتون نزاشت حالا بعد از این همه خرج که براتون انجام داده رهاتون میکنه.سلطانیفر آذری جهرمی ظریف عراقچی ربیعی ایناشمارو رها میکنند.
  • IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    2 1
    آخی بابا براتون بمیره! اونجا دیگه بابا نفوذ نداره؟ آخی طفلکی ها! لامصب اسنپ هم نمی تونه کاربردی داشته باشه. تنها رها شده ایییییم!!! مث اینکه بقیه تیم های ایرانی با تانک و توپ و موشک حمایت میشن!!! خخخخخخخخخخ
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    2 0
    هیئت دولت به خصوص وزیر جوان بمیرن براتون
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    1 0
    اسم رمز عوض شد از :اینا نمیخوان ما قهرمان شیم به.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس