کد خبر 120407
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۵

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان ویژه صابرین گفت: بدون تردید یگان ویژه صابرین یکی از زبده ترین یگان ها در سطح سپاه است.

به گزارش مشرق، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان ویژه صابرین طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سردار میریان در طول تصدی مسئولیت یگان صابرین، سرهنگ محسن کریمی را بعنوان فرمانده جدید این یگان معرفی کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای یگان ویژه صابرین در مناطق عملیاتی شمالغرب، نقش این یگان را در پیروزی‌های چشمگیر سال گذشته اساسی خواند و گفت: در عملیات شمالغرب، رزمندگان یگان ویژه صابرین با آمادگی معنوی، ایثارگری و شهادت طلبی تلاش زیادی در جهت سرکوب اشرار و پاکسازی مناطق مرزی کردند.

پاکپور با برشمردن ویژگی‌های رزمندگان یگان صابرین گفت: بدون تردید یگان ویژه صابرین یکی از زبده‌ترین یگان‌ها در سطح سپاه است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تحلیل شرایط منطقه‌ای، دشمنی استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی را بنیادی و دیرینه خواند و تاکید کرد: اگر چه ممکن است در مقاطعی تهدیدات علیه کشور کم رنگ شده باشد اما هیچگاه نباید احساس کنیم که تهدیدات علیه ما کاملاً از بین رفته است بلکه باید همواره آمادگی خود را در حد اعلا حفظ کنیم بطوریکه دشمن فکر حمله را از ذهن خود خارج کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس