کد خبر 1204064
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
مذاکرات فرسایشی شود، متوقفش می‌کنیم

معاون سیاسی وزیر امور خارجه با بیان اینکه ما به دنبال مذاکرات فرسایشی و زمان‌بر نیستیم، گفت: اگر مذاکرات به سمت سازنده‌ای که ما انتظار داریم پیش نرود، مذاکرات را متوقف می‌کنیم.

به گزارش مشرق، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه پیش از شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام اظهار کرد: جلسه کمیسیون مشترک امروز مجددا آغاز به کار خواهد کرد. ما ظرف دو روز گذشته رایزنی‌های فشرده‌ای را با هیئت‌های مختلف داشتیم و امروز مجددا کار را به صورت رسمی‌تر خودش آغاز می‌کنیم.

عراقچی با بیان اینکه امیدواریم کارگروه‌ها در اسرع وقت تشکیل جلسه دهند و ما روند مورد نظر را طی بکنیم، گفت: همانطور که قبلا گفتیم ما به دنبال مذاکرات فرسایشی و مذاکراتی که زمان‌بر و هدفش مذاکره برای مذاکره باشد نیستیم.

وی افزود: این مساله را به روشنی امروز در نشست کمیسیون مشترک برجام خواهیم گفت و بر همین مسیر حرکت می‌کنیم. اگر مذاکرات به سمت سازنده‌ای که ما انتظار داریم پیش برود، ادامه پیدا می‌کند و در غیر اینصورت متوقف خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    4 0
    اصلا برای چی به مزاکره رفتید مگر جناب عالی خودت نگفتی برجام نیاز به مزاکره ندارد چرا نظرات خودتون هم نقض می کنید
  • US ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    1 0
    اونا بدقلقی و جر زنی می کنند و ایران تلاش میکنه با مذاکره پیش بره یعنی قصد دارن همه چیز در حالت معلق و بی سرانجام بمونه مثل یک سراب هی دویدن و نرسیدن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس