کد خبر 1204025
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
ولادیمیر پوتین دومین دوز واکسن کرونا را نیز تزریق کرد

رئیس جمهوری روسیه روز گذشته با اعلام اینکه دومین دوز واکسن کرونا را نیز دریافت کرده و حالش کاملاً عادی بوده و هیچ عارضه خاصی ندارد، به مقامات دولتی توصیه کرد هر چه زودتر واکسینه شوند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که در این روز دومین دوز واکسن علیه ویروس کرونا را تزریق کرده و بدین ترتیب واکسیناسیون وی تکمیل شده است.

پوتین بلافاصله پس از ده دقیقه از گذشت دریافت دوز دوم واکسن، در جمع خبرنگاران گفت: «همانطور که می‌بینید وضعیت جسمانی من کاملاً عادی است و هیچ عارضه‌ای ندارم و اصلاً احساس نمی کنم که واکسن زده‌ام.»  به گفته وی، پس از تزریق نخستین دوز واکسن نیز عارضه جدی نداشته است.

رئیس جمهوری روسیه بعد از ظهر دیروز (چهارشنبه) نیز در نشستی با مقامات دولتی در این باره گفت: «می‌خواهم به شما اطلاع بدهم که دقیقاً دقایقی قبل از این نشست دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌ام و مطمئن هستم که همه چیز خوب خواهد بود.»

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که همه مقامات روسی و نزدیکانشان از اقدام وی پیروی کرده و برای تضمین سلامتی خود واکسن بزنند.

ولادیمیر پوتین نخستین دوز واکسن کرونا را با استفاده از یکی از واکسن‌های تولیدی روسیه (که نام آن پنهان نگه داشته شده) در تاریخ 23 ماه مارس (سوم فروردین ماه) تزریق کرده بود.  

در خبر دیگری امروز گزارش شده که طبق سخنان "سرگئی سوبیانین" شهردار مسکو، تا به امروز تعداد آن دسته از شهروندان پایتخت که نخستین دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، به بیش از یک میلیون نفر رسیده است. به گفته وی، بیش از 800 هزار نفر از شهروندان مسکو نیز بطور کامل واکسینه شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس