کد خبر 1203303
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
پرونده مسکن مهر در این دولت بسته می‌شود

اسلامشهر- وزیر راه و شهرسازی گفت: پرونده مسکن مهر در این دولت بسته می‌شود.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه کلنگ زنی ۱۸۰۰ واحد مسکونی در اسلامشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تا امروز در همه شهرهای کشور طرح اقدام ملی مسکن به ۳ صورت تعریف وضعیت شده اند اظهار داشت: اولین شرایط وضعیتی است که زمین در اختیار متقاضی قرار داده شده و به صورت فردی و گروهی زمین را احداث می‌کنند، نوع دوم ساخت مجتمع و وضعیت سوم نیز قراردادهای مشارکتی است.

بیشتر بخوانید:

کم‌توجهی دولت روحانی به تأمین مسکن کم‌درآمدها

اسلامی با بیان اینکه در شهرهایی مثل یزد طرح ملی مسکن زودتر آغاز شده بودند گفت: طی هفته گذشته این واحدها افتتاح شد و در این راستا از این ماه مرتب شاهد بهره‌برداری‌هایی در این حوزه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه با احداث ۵۳۰ هزار واحد از این طرح عبور کرده ایم افزود: متقاضیان واقعی و تعیین زمین‌های مرغوبی که در بافت شهری هستند با طرح اقدام ملی مسکن شناسایی شدند و برای آنها برنامه‌ریزی های لازم صورت گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه هر چه قدر مردم آورده‌های خود را زودتر تحویل دهند پروژه‌ها زودتر تحویل می‌شوند عنوان داشت: برای مسکن مهر نیز باید اعلام کنیم این پروژه با ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد در دولت نهم و دهم برنامه ریزی و از سال ۹۰ و ۹۱ تحویل آن‌ها عملیاتی شد و امروز کمتر از ۳۰ هزار واحد در حال تکمیل داریم که به زودی در همین دولت تمام می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس