کد خبر 1203216
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۴
طاهرنژاد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: هنوز درباره زمان معرفی گزینه اصلاح‌طلبان، جمع‌بندی حاصل نشده است اما بعدازاینکه گزینه‌ای معرفی شود، خواهید دید که دست اصلاح‌طلبان خالی نیست.

به گزارش مشرق، یدالله طاهر نژاد عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، درباره کاندیداهای اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در ۴۰ سال گذشته اصلاح‌طلبان در حوزه‌های مختلف مسئولیت‌های اجرایی داشتند و تجربیات زیادی اندوختند، بنابراین دست اصلاح‌طلبان برای معرفی گزینه خالی نیست، اما اینکه بشود از این تجربیات در مدیریت کشور به دلیل برخی تنگناها استفاده کرد بحث دیگری است.

وی ادامه داد: اینکه تاکنون اصلاح‌طلبان از گزینه‌های خود رونمایی نکرده‌اند به این دلیل است که در جبهه اصلاحات اختلاف‌نظری وجود دارد. برخی معتقدند گزینه نهایی باید بعد از تأیید صلاحیت شورای نگهبان معرفی شود وعده‌ای معتقدند که قبل از آن باید معرفی شود و هنوز هیچ تصمیم‌گیری در این زمینه نشده است. بعدازاینکه این موضوع حیاتی و حساس به سامان برسد حتماً خواهید دید که این‌طور نیست که دست اصلاح‌طلبان خالی باشد.

این فعال سیاسی همچنین خاطرنشان کرد: میثاق جبهه اصلاح‌طلبان این است که از یک کاندیدای واحد اصلاح‌طلب حمایت بشود که هنوز هیچ تفسیری بر این میثاق انجام‌نشده، بنابراین همان اصل دنبال می‌شود.

طاهر نژاد درباره احتمال حمایت از ظریف گفت: ظریف یکی از گزینه‌های موردنظر حزب کارگزاران است، ولی کارگزاران پذیرفته در قالب جبهه اصلاحات فعالیت کند، بنابراین طبیعتاً ازنظر و تصمیم این جبهه حمایت می‌کند و ما منتظر تصمیم نهایی در جبهه اصلاحات هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    2 0
    اصلاحات درباره نامزد نهایی به جمع‌بندی نرسیده است.. طبیعیست .اول بایستی مانند همیشه دیگران به نامزد نهایی برسند تا اصلاحطلبها بتوانند سوار موج آن نامزد شوند اگر وسط راه هم به حرفشان گوش نداد از قطار پنچر! اصلاحات پیاده اش میکنند. کی بود کی بود من نبودم اصلا از اول اصلاح طلب نبود اشتباه کردیم بهش رای دادیم . البته منظورشون رای در جلسات خصوصی خودشون و تصمیم گیری برای موجسواری است. خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس