کد خبر 1203209
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
تمجید AFC از مهاجم تراکتور

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از مهاجم باتجربه تراکتور تمجید کرد و او را یکی از شش مهاجم برتر لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب دانست.

به گزارش مشرق، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) شش مهاجم آماده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 را در منطقه غرب معرفی کرد که نام محمد عباس‌زاده، مهاجم تراکتور ایران نیز در میان گزینه‌ها دیده می‌شود.

AFC در مورد عباس‌زاده نوشت: عباس‌زاده تمام دوران فوتبال خود را با  جابجایی بین دو سطح فوتبال ایران گذراند. عادلانه است بگوییم او در سن 30 سالگی، بهترین فُرم خود را در لیگ حرفه‌ای ایران ارائه می‌کند و به دنبال این است تا با رساندن تراکتور به جمع سه تیم برتر مسابقات، سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در سال 2022 را به دست بیاورد.

در حالی که به تازگی نیم‌فصل اول لیگ برتر ایران تمام شده، عباس‌زاده با 9 گل و میانگین شگفت‌انگیز یک گل در هر دو مسابقه، به‌صورت مشترک در رده سوم بهترین گلزن مسابقات جای دارد. او امیدوار است این شرایط خود را در لیگ قهرمانان نیز حفظ و به خط آتش تیم تبریزی برای دومین صعود آنها در لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

عباس‌زاده پیش از این سه سال را در پرسپولیس گذراند و بخشی از ترکیب این تیم در لیگ قهرمانان 2015 بود، اما فرصتی برای بازی پیدا نکرد. او شش سال بعد امیدوار است تا در دیدارهای تراکتور در گروه B، این موضوع را جبران کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس