کد خبر 1202878
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های زامیاد، سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت و نورد قطعات فولادی در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پلیمر آریا ساسول و خانه‌سازی باغمیشه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۹هزار و ۱۵۱واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۴۰هزار و ۷۵۹واحد به کار خود پایان داد و بیش از یک میلیارد و ۴۷۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر یک هزار و ۶۲۱میلیارد تومان در بیش از ۱۸۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

حاشیه‌های امروزِ بازار سهام ۱۴۰۰/۱/۲۳

بر این اساس سهامداران شرکت‌های زامیاد، سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت و نورد قطعات فولادی بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، سرمایه‌گذاری صنعت نفت و سرمایه‌گذاری ملی ایران بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۹۸۲میلیون ورقه به‌ارزش ۴۰میلیارد و ۶۱۹۵۹۹میلیون تومان در ۷۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۴واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۷۹۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس و شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، شیر و گوشت زاگرس شهرکرد و برق و انرژی پیوند گستر پارس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس